MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Sieć EE - 4G

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 8 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ] - Skocz do strony

Str 4 z 8

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

invisible

Post #1 Ocena: 0

2014-02-24 15:17:28 (11 lat temu)

invisible

Posty: 344

Z nami od: 10-06-2007

ale powiedzcie mi jesleli mam na rachunku napisane na contrakcie z,ze podstawa jest naliczona z watem czyli 30funtow,ale wyslalam kilka smsow do polski i zadzwonilam kilka razy na 0800wiec byly to numery platne za ktore musialam zaplcic 5,40.I teraz czy 20% watu powinam miec naliczone od kwoty 5.40 czy od 35,40.bo ja mam policzone od 35.40 i sie denerwuje,bo z tego wynika,ze jezeli przekrocze rachunek o np 0.01pena,top bede musiala zaplacic caly wat od 30.01.wiec oni nie placa nic.Mam kontrakt w 02

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2014-02-24 15:23:34 (11 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jak nie jestes klientem biznesowym, to kwoty powinny byc brutto.

Nie ma czegos takiego, ze jak przekroczysz kwote abonamentu, to naliczymy jeszcze ekstra vat od calosci.

Czyli powinnas miec 30 funtow (z VAT juz, jesli tak jest w umowie) i jakas tam kwote dodatkowa (z wliczonym VAT).

Ja mam kontrakt biznesowy i wtedy mam wszystko rozbite na netto + VAT dodany na koncu od calosci.

Dzwon wyjasnic to.

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

invisible

Post #3 Ocena: 0

2014-02-24 15:31:14 (11 lat temu)

invisible

Posty: 344

Z nami od: 10-06-2007

no i jak mam tak samo jak ty wszytko wypisane oddzielnie i na koncu dodany vat,ja mam kontrakt simplisity taki na miesia bez telefonu,I zawsze placilam mega duze rachunki,ale mowie sobie ok,moze przekraczam minuty,dzwonie do Polski,NIgdy nie sprawdzalam sobie rachunkow,ale teraz sprawdzam i wiem,ze mam tak rozbite.Bylam dzis w 02 i pokazywalam gosciowi,czy to jest ok,i on stwierdzil,ze tak wprawdzie nie umial mi tego wyjasnic,ale powiedzial,ze tak ma wlasnei byc.Wiec zadzwoinilam do 02 i zrezygnowalam z tego kontraktu bo ja nigdy nie place rachunkow ponizej 40fa to lekka przesada za moj plan kontraktowy,ale pojde jeszcze raz to wyjasnic

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

invisible

Post #4 Ocena: 0

2014-02-24 17:39:26 (11 lat temu)

invisible

Posty: 344

Z nami od: 10-06-2007

wlasnie jestem po czacie z 02.Na swoim koncie o2 mam napisane,ze zabrano mi 7.60 vatu .pan twierdzi,ze wat zabrano od kwoty 19,26 9OD TEGO CO powyzej kontraktu)na pytanie to dokladnie ile jest tego watu od tej kwoty napisal mi ,ze jakas kwoata,Ale po moim zapytaniu odpowiedzial,ze 3,21.Wiec mowie do goscia,zeby mi pokazal gdzie mam w rachunku taka kwote bo ja widze tylko 7,60vat ,to on mi pisze cos takiego
£4.39 VAT on line rental + £3.21 VAt on Extra charges.
ALE ja pisze ,ze ja nie mam nigdzie tak napisane.I nie zdazylam nic wiecje napisac,bo musialm opuscic czat na godzine,To wychoidz na to,ze oni maja jakis ukryty vat za uzywanie lini,.Zbyt zagmatwane to dla mnie,

kupilam sobie dzis karte z lebary za 12 f,mam miec 500min do wszytkich ,smsy i internet unlimited .Mam nadzije,ze nikt mi vatu za linie nie bedzie doliczal ani czardzowal vatu jak zadzwonie na jakis inny numer

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

invisible

Post #5 Ocena: 0

2014-02-24 18:13:26 (11 lat temu)

invisible

Posty: 344

Z nami od: 10-06-2007

i wychodzi rowniez z tego,ze line rate jest uzalezniona od tego wlasnie powyzej ,bo za kazdym razem jest inny vat i chyba wyzszy niz 20%,bo wychodzi kwota wyzsza niz vat on extra charges


Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2014-02-24 22:40:40 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Dziwne mam rachunki od wielu lat w O2, i nie mam takich przygód jak ty.

Vat jest podatkiem dodanym, nie ważne czy jesteś klientem biznesowym czy prywatnym zawsze jest.
jedyna różnica to ta że dla klientów biznesowych Vatowców, rachunek jest rozbijany i podawane są kwoty netto + VAT.

niezależnie od sposobu podliczania, bo może być na dwa sposoby.

1. podaje się poszczególne usługi / prdukty i wyszczególnia się kwote netto i vat na każdą pozycje

2 Podaje się tylko kwotę netto, a następnie w podsumowaniu masz wyliczony podatek VAT o sumy wszystkich pozycji.
A na końcu podsumowanie do zapłaty.

Z punktu widzenia prawno księgowo Podoatkowego NIE MA MOWY o UKRYTYM jakimś VAT

A to że ci sprzedawca nie potrafił wyjaśnić podatku to ja się wcale nie dziwie, widywałem kasjerki co na Iphonach mnożyły 2 x 14 :-] nie żartuje!

A rachunek z O2 wygląda TAK
I wszytko się zgadza
Obrazek

Rachunek
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

minicab

Post #7 Ocena: 0

2014-02-27 15:49:24 (11 lat temu)

minicab

Posty: 1509

Mężczyzna

Z nami od: 08-05-2009

Skąd: U.K.

To ja sie podlacze troche w innej kwestii... wciaz zwiazanej z siecia EE.

Opisze sytuacje:

Dalem im wypowiedzenie 27 dni temu. Dzis zadzwonilem z prosba o PAC code. Gosciu mi powiedzial, ze prosba o PAC code rowna sie kolejnemu miesiacowi wypowiedzenia. Lekko sie z nim posprzeczalem ze to bzdura itp, ale przyjalem do wiadomosci. I rzeczywiscie nie tylko w EE tak jest ale I w innych sieciach.

Chcialem dzis podpisac kontrakt z inna siecia (online) I dac im PAC code zeby zachowac numer, ale wydaje mi sie ze lepiej teraz odczekac prawie miesiac zeby nie placic podwojnie.

Wiem ze to brzmi zagmatwanie, ale chcialem sie Was spytac czy ja ten miesiac wypowiedzenia mam od dzisiaj (dostalem PAC code) czy ten miesiac wypowiedzenia zacznie byc wazny od momentu kiedy go uzyje w nowej sieci?

Mam nadzieje, ze ktos zakuma o co mi chodzi :)
"One day you'll leave this world behind So live a life you will remember."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2014-02-27 20:03:29 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2014-02-27 20:38:45 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Hm. Mnie sie konczyl kontrakt w O2 tydzien wczeaniej moae nawet mniej bo byla sobota a kontrak sie kinczyl w czwartek kupilem nowy abonament w ee

Zadzwonilwem do o2 ze w tym tygodniu konczy mi sie kontrakt nie chce prrzedluzac prosze o pac cod. W czasie rozmowy wyslal mi smsem kod.
Podziekowalem. Nastepnie zadzwilem do ee podalem kod we wtorek czyli 2 dzien roboczy mialem przeniesiony numer.

Jakas bzdura z tym miesiaxem. To ich obowiazek dac ten kod gdy sie konczy kontrakt.

Chyba ze mylimy dzien wczeaniejsaego upgrade w danej sieci z data faktycznego zakonczenia kontraktu. Ja np od kilku lat bralem kontrakt na 2 lata a mialem mozliwosc wznowic i dostac nowy telefon 2 i 3 miesiace wczesniej. Bo na 1 koncie mialem dwa numery telefonu.


Aaa jeszcze raz czytam . Czy moze chodzi o taryfe ktora przedluza sie kontrakt z miesiaca na miesiac?



Szlak nie moja klawiatura na ekrwnie nie trafiam w ikonki. Wrr
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

minicab

Post #10 Ocena: 0

2014-02-27 21:28:41 (11 lat temu)

minicab

Posty: 1509

Mężczyzna

Z nami od: 08-05-2009

Skąd: U.K.

Tak. Wlasciwy kontrakt powinien sie skonczyc miesiac temu. Ja dalem wypowiedzenie ok. miesiaca temu. Niewiem teraz czy ten dodatkowy miesiac co mam od dzisiaj zaczyna sie juz teraz czy dopiero od momentu jak przekaze PAC code do nowego operatora...
"One day you'll leave this world behind So live a life you will remember."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 8 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,