MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dziwnie wysoki rachunek telefoniczny

« poprzednia strona

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 3 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

martica_s

Post #1 Ocena: 0

2013-06-13 14:56:51 (12 lat temu)

martica_s

Posty: 170

Kobieta

Z nami od: 19-02-2013

Skąd: London

Mój narzeczony miał to samo z tym, że w hiszpańskiej sieci. Na bilingu znaleźliśmy smsy wysyłane o bardzo dziwnych porach na jakieś długie numery. Każdy kosztował kilka euro. Zadzwonił w końcu do operatora i zablokował te numery tak, że nie można na nie dzwonić ani wysyłać wiadomości. Od tamtego czasu nie było problemu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zealot

Post #2 Ocena: 0

2013-06-13 23:44:34 (12 lat temu)

zealot

Posty: 1475

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2011

Skąd: Wigan

Cytat:

2013-06-12 18:39:23, justin1976 napisał(a):
Nie, to nie android... to BlackBerry. No o wirusie też myśleliśmy, ale panowie z tesco mobiles twierdzili, że to mało prawdopodobne... wrrrrr....


Skoro ma ten telefon w "tesco mobiles" to pamiętaj że ten operator ma coś takiego jak "capped tariffs". To znaczy że możesz ustawić córce by jej abonament wynosił zawsze te 15 funtów i przekroczenie tego będzie niemożliwe. Może tylko wykorzystać te minuty, smsy i megabajty na internet, które ma w abonamencie.

Po ustawieniu takiej opcji żaden program (ani córka) nie zrobi nic co podwyższy wysokość rachunku. Super sprawa jeśli chodzi o abonament telefoniczny dla dziecka:-]

Zadzwoń do tesco-mobile i powiedz, że chcesz mieć na ten numer "capped contract".

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

tweetyy29

Post #3 Ocena: 0

2013-06-14 01:25:38 (12 lat temu)

tweetyy29

Posty: 99

Kobieta

Z nami od: 10-06-2010

Skąd: Reading

Mialam dokladnie ten sam problem z moim dzieckiem i tez telefon blackberry. Od razu mowie ze to nie zaden wirus.
Moj operator w tym przypadku virgin bardzo mi pomogl.
Na poczatek polecilabym Ci sprawdzic dokladnie billing z ostatniego miesiaca i przyjzec sie wyslanym smsom.Moja corcia sciagala muzyke czesto wszytsko za darmo, ale ktoregos razu musiala wyslac smsa. Koszt smsa byl cos okolo 0.20p nie duza suma (nie pamietam dokladnie nr ale cos mniej wiecej 7507660), ale pozniej przeobrazilo sie to w wieksza. Wysylajac tego smsa zgodzila sie na tzw. subskrypcje na otrzymywanie jakis dzwonkow i tym samym niby z jej telefonu byly wysylane smsy, ktorych koszt wachal sie do 5f od jednego smsa.
Virgin podal mi numer smsa od ktoregos sie to wszystko zaczelo i nie mogl zablokowac tego numeru jedynie ja to moglam zrobic. Dostalam namiary gdzie mam dzwonic. W moim przpypadku jak tylko wpisalam numer tego smsa w googlach posypaly sie komentarze roznych rodzicow i podpowiedzi co robic. A wiec mozna bylo wyslac smsa o tresci STOP na numer 8.... ale niekoniecznie zawsze to skutkowalo. Ja wyslalam i smsa i zadzwonilam do tej firmy, siedziba w Niemczech byla to pamietam. Opowiedzialam co jest grane, skanselowali subskrypcje i po problemie. W zwiazku ze telfon komorkowy uzywalo dziecko ponizej 16 roku zycia, jest cos takiego ze dziecko potrzebuje zgody rodzicow na korzystanie z pewnych uslug, firma ta oddala mi cos kolo 80% calej sumy. Dostalam to w postaci czeku.
Polecam tez jak osoba wyzej wspomniala ustalenie "capped tariffs". Abonament mojego dziecka to £13, ja ustalilam limit max do £20 i teraz wiem ze juz nic mnie nie zaskoczy.
Od tamtej pory moja corcia juz nie wyslala zadnego smsa na zaden dziwny numer. I jak przychodza jakies dziwne to od razu mi pokazuje.
Mam nadzieje ze w miare jakos zroumiale to napisalam i ze pomoglam tym. Radze tez jak najszybciej sie za to zabrac bo sadze ze nowy rachunek juz tez moze miec naliczane dziwne sumy znowu.

[ Ostatnio edytowany przez: tweetyy29 14-06-2013 01:29 ]

Tweety- kocham wszystkie kotecki.... Mężczyzna jest jak kot..... przychodzi żeby go nakarmić, pogłaskać i znika

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

justin1976

Post #4 Ocena: 0

2013-06-14 07:15:49 (12 lat temu)

justin1976

Posty: 734

Kobieta

Z nami od: 05-06-2007

Skąd: Londyn/Croydon

Capped tariffis już zrobiliśmy, bo nam to zaproponowano. Ona telefon ma już ładnych parę lat i nigdy nie zdarzyło jej się niczego zmalować. Wiem, że nie wysłała żadnych smsow i nie jest to subskrypcja. Jedyne płatne smsy jakie wychodziły z jej telefonu do tej pory, były do Polski do rodziny. Chodzi o to, że nikt na razie nie potrafi zidentyfikować tych numerów. Wygląda na to, że pieniądze odzyskamy. Chciałbym wiedzieć jak przed czymś takim bronić się na przyszłość. Limit na jej telefonie ustalony, ale zastanawiam się czy nie ustawić i na nasze.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

zorza123

Post #5 Ocena: 0

2013-06-14 11:27:11 (12 lat temu)

zorza123

Posty: 94

Kobieta

Z nami od: 30-01-2011

Skąd: z wrzosowiska

Jastin jak odzyskasz pieniadze ,pytam poniewaz tez dostalam dzis biling i tez mam naliczone 20 funtow za sms ktorych w zyciu nie wyslalam ,mam telefon w sieci Orange,bede wdzieczna za odpowiedz,pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

esem18

Post #6 Ocena: 0

2013-06-14 15:45:54 (12 lat temu)

esem18

Posty: 563

Mężczyzna

Z nami od: 01-09-2006

Skąd: Carlton-in-Lindrick

dlatego nigdy nie miale telefonu na abonament wole raz na jakiś czas doladowac i tyle

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,