|
Postów: 2 |
|
---|---|
maly_duch | Post #1 Ocena: 0 2012-10-30 19:24:44 (13 lat temu) |
Z nami od: 22-08-2006 Skąd: lubuskie/UK |
Kupilem telefon w carphone warehouse w zeszlym roku.od dnia kupna zepsul sie 7razy ,(ostatni raz 2tyg temy i znowu szwankuje)caly czas naprawiany na gwarancji.Tu zaczyna sie moj problem mam juz dosyc ciaglych napraw i oczekiwania kiedy padnie kolejny raz.czy jest jakas mozliwosc zeby zmusic ich do wymiany na nowy lub zwrot pieniedzy?
|
krakn | Post #2 Ocena: 0 2012-10-30 19:48:33 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
powiedz IM to.
może się zdarzy że zakończą obecną umowę i podpiszesz nową i dostaniesz nowy telefon. Ale trzeba iść pomarudzić. To czasami lepiej działa niż oficjalne pompatyczne pisma. Mnie tak 3 razy wymieniali umowy w połowie i dostawałem nowy telefon. Tylko że było to jakiś czas temu i w Phone4You. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
maly_duch | Post #3 Ocena: 0 2012-10-30 20:10:10 (13 lat temu) |
Z nami od: 22-08-2006 Skąd: lubuskie/UK |
nie mam umowy to byl tel sim free.podczas ostatniej naprawy zaznaczylem ze chce wymiany na nowy,ale nic to nie dalo.jesli telefon zepsuje sie 6razy w ciagu 6msc to wymieniaja na nowy.ale niestety moj byl naprawiany 7razy w ciagu 16msc,ale ile mozna razy oddawac do naprawy,ja juz mam dosyc
|
|