MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Upgrade kontraktu w sieci Orange

 

Postów: 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

KazimierzStasze

Post #1 Ocena: 0

2012-08-27 19:56:26 (13 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

Hej!

Mam kilka pytań odnośnie tego, jak w praktyce działa "upgrade" kontraktu. Według informacji na stronie mojego konta w sieci Orange, od dnia 31.08.2012 będę mógł to zrobić. Sam kontrakt kończy się, natomiast, ok połowy października br.

Pytanie nr 1: Czy lepiej opłaca zrobić się to za pośrednictwem strony sieci, tudzież w oficjalnym punkcie Orange, czy po prostu pójść do któregoś z pośredników, Carphone Warehouse, itp.?

Pytanie nr 2: Może rozumie się to samo przez się, ale wolę zapytać - czy od momentu "apgrejdowania" obecnego planu nadal będę płacił obecny abonament na takich samych zasadach (uprzedzając ewentualne pytania: kwota abonamentu w ofercie jest taka sama), ergo chciałbym uniknąć sytuacji, w której nagle nałożą mi się dwa abonamenty, obecny plus nowy. Wiem, że to głupie pytanie, ale...

Pytanie nr 3: Czy po takim "apgrejdzie" pozostanie ustawiony wcześniej Direct Debit?

I to chyba wszystko, na chwilę obecną. Wiem, że pewnie odpowiedzi na moje pytania znalazłbym na oficjalnych stronach Orange, ale wolę zapytać tutaj, bo może (na pewno) ktoś już załatwiał tego typu sprawę i ma w tym jakieś doświadczenie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Kazio

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2012-08-27 20:18:10 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2012-08-27 20:34:21 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #4 Ocena: 0

2012-08-27 20:35:48 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

nie wiem jak w orange, ale w O2,upgradowałem już 3-4 razy przez www (2 telefony).

klikam upgrade
wpisuje nr telefonu, dostaje smsa z kodem, podaje kod

następnie wybieram sobie telefon i taryfę jaką chce.

klikam ok, potwierdzam podaje nr karty i potwierdzam adres.
Jak zrobisz to do mniej więcej 15tej to często już na drugi dzień w dziwach masz kuriera z telefonem.

Przynajmniej tak było z samsung Note i Galaxy S2, chyba że pechowo trafisz na jakiś telefon którego nie mają na stanie, kiedyś na noikia komunikator czekałem chyba 2 tygodnie aż odpuściłem.

A co ci się opłaca to już musisz sam sobie sprawdzić.

określ ile potrzebujesz minut i sms, jaki transfer danych.

Weź arkusz kalkulacyjny i sobie powpisuj jaki telfon za jaką kwotę i ile wyniesie cię abonament w skali całego kontraktu.

i zobaczysz co sie opłaca.
osobiście wolę zakup przez neta, bo w sklepie to może cię sprzedawca omotać a ty się zmęczysz :)
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

KazimierzStasze

Post #5 Ocena: 0

2012-08-27 21:23:59 (13 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

Dzięki za odpowiedzi, które rozwiały większość moich wątpliwości. Pozostały jedynie te, dotyczące, hm, podejścia lojalnościowego - tzn. ze strony Orange, które życzy sobie 29.99 za telefon, w opcji przedłużenia / "apgrejdowania" kontraktu, kiedy nowym klientom tego samego Samsunga SIII oferuje za darmo :) No, ale im w abonamentach nieco gorszych, znaczy się wyższych.

A co w przypadku, kiedy abonament w jakim mam telefon już nie istnieje, ale istnieje jego odpowiednik w tej samej kwocie, którą płacę obecnie. Tzn. inaczej się nazywa. Dopasują to siakoś?

[ Ostatnio edytowany przez: KazimierzStaszewski 27-08-2012 21:25 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2012-08-27 21:34:39 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2012-08-27 21:23:59, KazimierzStaszewski napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi, które rozwiały większość moich wątpliwości. Pozostały jedynie te, dotyczące, hm, podejścia lojalnościowego - tzn. ze strony Orange, które życzy sobie 29.99 za telefon, w opcji przedłużenia / "apgrejdowania" kontraktu, kiedy nowym klientom tego samego Samsunga SIII oferuje za darmo :) No, ale im w abonamentach nieco gorszych, znaczy się wyższych.



no właśnie o tym napisałem.

Przelicz wszystkie koszty.
To proste, nowych próbują złapać na "darmochę"
Ale w tyłek kopią wyższym o "odrobinę" abonamentem.

to teraz sobie policz ile ta "odrobina" wynosi w skali całej umowy, i zobaczysz ile nowi tak na prawdę dopłacają.


To samo masz z abonamentami.

miedzy najtańszym abonamentem + opłata powiedzmy 200 funtów za telefon, a najdrożyszm abonamentem ale telefon za free, w skali 1,5 -2 lata potrafi być nawet kilkaset funtów różnicy.

Zazwyczaj sprytnie maskuje się to tysiącami minut
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #7 Ocena: 0

2012-08-27 21:38:12 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KazimierzStasze

Post #8 Ocena: 0

2012-08-31 01:36:02 (13 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

OK. Upgrade planu via internet, to jest stronę Orange zostało wykonane. To znaczy, dopiero co złożyłem zamówienie, ale na stronie mojego konta pokazały się już istotne informacje o przedłużeniu kontraktu.

O dziwo, nie musiałem płacić za telefon, chociaż w ofercie upgrade'u pokazywało, jak byk 29.99 - a w podsumowaniu zamówienia przy pozycji "phone" było "free". Fajnie :-)

Nielimitowane wszystko brzmi równie pięknie, choć internet, niestety z 1GB-ajtowym limitem.

Teraz czekam. Złożyłem zamówienie dzisiaj, to jest w nocy z czwartku na piątek. Jak myślicie, w sobotę dostarczą?...

Dziękuję wszystkim za (jak zwykle) cenne porady!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2012-08-31 15:30:58 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Rzadko w sobotę dostarczają, ale się zdarza.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

KazimierzStasze

Post #10 Ocena: 0

2012-09-05 12:17:52 (13 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

Hej, to znowu ja :) Pomęczę Was, drodzy Forumowicze jeszcze jednym pytaniem. Właśnie otrzymałem "shiny new phone" ;) w ramach opisanego powyżej "apgrejdu", przyszedł wraz z kartą SIM, na którą, zgodnie z instrukcją dokonałem przepisania / transferu bieżącego numeru i wszystko zdaje się być w najlepszym porządku. Połączenia wychodzące działają, internet 3G hula, jak ta lala, ale zastanawiam się nad czymś jeszcze.

W informacji, którą dostałem tuż po złożeniu zamówienia, było takie oto zdanie:

Cytat:
To register your upgrade please call 0800 0790027. You'll need to have your phone, new IMEI and SIM numbers ready before calling.


Pytanie: czy ta "rejestracja" jest wymagana, czy to jest jakaś opcja, czy co? Tak, jak napisałem, na chwilę obecną wszystko gra i buczy, wiec pytam - po co, na co?

Pytanie głównie do tych, którzy przechodzili ten sam proces, bo któż, jak nie oni wiedzą najlepiej. Oczywiście porady, tych, którzy chcą wyrazić swoje zdanie, też będą cenne i mam nadzieję, że pomocne.

Pozdrawiam, Kazio!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,