za to nie bierze odpowiedzialności. operator
Str 4 z 12 |
|
---|---|
krakn | Post #1 Ocena: 0 2012-07-11 22:10:39 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Tak na marginesie, to ta sytuacja raczej nie może być powodem do rozwiązania umowy bo w umowie masz że awarie i klęski terroyzm
za to nie bierze odpowiedzialności. operator Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
biscuits | Post #2 Ocena: 0 2012-07-11 22:11:21 (13 lat temu) |
Z nami od: 18-08-2011 Skąd: Londyn |
mi wlaczyli tel po 5 dniach, ja nie moglam dzwonic nawet na alarmowe
|
Adacymru | Post #3 Ocena: 0 2012-07-11 22:27:35 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Moj chwilowo nie dzialal po poludniu, i teraz zauwazylam, ze tak samo nie dziala (na kontrakt).
Ada
|
wielkimar | Post #4 Ocena: 0 2012-07-11 22:39:44 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2012-07-11 22:10:39, krakn napisał(a): Tak na marginesie, to ta sytuacja raczej nie może być powodem do rozwiązania umowy bo w umowie masz że awarie i klęski terroyzm za to nie bierze odpowiedzialności. operator Może i nie ale, może być powodem oczekiwania zadośćuczynienia ze strony O2 za brak możliwości używania czegoś za co się płaci. Jutro, o ile mój telefon wykaże chęć współpracy porozmawiam z nimi o czymś miłym w zamian za "prawdopodobne szkody" wyrządzone przez nich ![]() ![]() ![]() ![]() |
krakn | Post #5 Ocena: 0 2012-07-11 22:42:12 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
to tak jak dla mnie, też praca
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
biscuits | Post #6 Ocena: 0 2012-07-11 22:46:05 (13 lat temu) |
Z nami od: 18-08-2011 Skąd: Londyn |
a ja po tych perypetiach, aktywowalam nowa karte sim O2, a tam byl ten sam problem
|
Adacymru | Post #7 Ocena: 0 2012-07-11 22:49:45 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
My mamy oboje w O2 na kontrakt, z mojego nic nie mozna zrobic, ani tel ani sms. Do mnie z drugiego przychodza polaczenia.
z O2: Cytat: Network latest: 21:30 – We continue to manage the problem on our network that is affecting some of our customers. Customers may still be having difficulty making and receiving calls, sending texts or using data. We are sorry for any inconvenience. Our engineers are dealing with the problem as a priority and we hope to restore full service as soon as possible.
Ada
|
krakn | Post #8 Ocena: 0 2012-07-11 22:51:19 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
bo to nie jest problem karty, tylko sieci, prawdopodobnie jakieś serwery, bo nawet nie przekaźniki na słupach.
Więc jakim cudem miała by ci odpalić nowa karta? Wiadomo co się stało? burza, woda, złodzieje??? obstawiam na uszkodzenie przez burze Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
krakn | Post #9 Ocena: 0 2012-07-11 22:57:01 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
aaa , no mają problemy w sieci szkieletowej, czyli coś na łączach naziemnych,
leży również GiffGaff i Tesco Mobile, bo te wirtualne sieci są oparte na strukturze O2 Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
beemka | Post #10 Ocena: 0 2012-07-11 22:57:16 (13 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2012 Skąd: rugby |
a u mnie bez problemu
![]() Jeżeli ludzie ciągle Cie ranią myśl o nich jak o papierze ściernym. Ścieranie boli ale po takiej polerce Ty pięknie błyszczysz a oni są tylko bezużytecznymi śmieciami...
|