Str 2 z 2 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2012-02-07 19:15:57 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #2 Ocena: 0 2012-02-07 19:16:37 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
No grzebie na tym swoim koncie, wogóle to tak pozmieniali interface od ostatniego razu kiedy tam byłem (2 lata temu hehe) ze nic nie mogę znaleźć .
Faktycznie, albo kupię jakąś słuchawkę za parę funia. Na pewno mam numer bo w pakiecie mam darmowe nieograniczone gadanie w weekendy. niucham dalej, kurde na fakturach nie ma co za matoły Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2012-02-07 19:17:03 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
W systemie billingowym powinien byc numer telefon, po zalogowaniu do My Virgin. Zobacz ma Bill i bedziesz mial tam wiecej informacji o telefonie. Na dole jest informacja "Telephone calls for xxxx" i jest tam numer telefonu.
Carpe diem.
|
Nie_z_tej_bajki | Post #4 Ocena: 0 2012-02-07 19:18:33 (13 lat temu) |
Z nami od: 23-08-2010 Skąd: Tam, gdzie pachnie kawą ;-) |
Albo napisz maila do Virgina,jesli nie chcesz do nich dzwonic.
Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi Ci zawodu.... Przyjdzie - zrobi niespodziankę :D.
W życiu niczego nie żałuj! Po prostu Carpe Diem!!!
![]() |
krakn | Post #5 Ocena: 0 2012-02-07 19:20:07 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Richmond
Dzięki Własnie się dogrzebałem My bill/ Overview i na dole strony ![]() no to mogę działać dalej. Dziękuje wszystkim za czynny udział w akcji ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
Kalina25 | Post #6 Ocena: 0 2012-04-21 19:58:49 (13 lat temu) |
Z nami od: 29-01-2011 Skąd: Londyn |
Mam problem z telefonem i internetem.
Podłączyli mi dzisiaj modem i net działa,ale nie ma sygnału w telefonie.Gość powiedział że zanika sygnał ,że sprawdzali skrzynki ,kable i wszystko działa i on nic na to nie poradzi ,zawinęli się i pojechali. Druga sprawa ,że nie mogę zarejestrować się na ich stronie.Wpisuję nr konta i area ref ,ale pojawia się komunikat "The account number you entered doesn't exist" ![]() "Kropla drąży skałę nie siłą,lecz ciągłym padaniem"
|
Capricorn | Post #7 Ocena: 0 2012-04-21 20:59:00 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-02-2012 Skąd: South East |
Cytat: 2012-02-07 18:55:57, krakn napisał(a): Mianowicie teraz mam takiego co wymaga numer stacjonarny, i za skurczybyka nie idzie tego ominąć. Próbuję wypełniać formy na różne sposoby wpisując nr telefonu komórkowego, ale forma mnie odrzuca i drze się że to zły numer. My taki problem w tym tygodniu mieliśmy przy zamawianiu mojego Galaxy. Stacjonarnego nie mamy, a komórkowego nie uznawali (swoją drogą, co za durne przepisy. Mamy 2012 rok, wiadomo, że ludzie się zwykle tylko komórkami posługują). Nie wiem, jak u ciebie, ale u nas wystarczyło telefoniczne załatwienie sprawy i zamówienie telefonu w taki sposób, a nie internetowo. |
krakn | Post #8 Ocena: 0 2012-04-21 21:42:47 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Hm, powyżej potrzebowałem do kart kredytowych, ale wcześniej..
A wiem, wcześniej wpisałem nr tel do biura koleżanki. I system chapnoł, No idiotyczne bo ja odkąd jestem w uk nie dzwoniłem ani razu ze stacjonarnego, mamy czasami line, ale nie mamy aparatu, bo po cholerę mi to? Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
czasemtakbywa | Post #9 Ocena: 0 2014-11-30 18:23:12 (11 lat temu) |
Z nami od: 26-11-2014 Skąd: slough |
zrywał ktoś kiedyś wcześniej kontrakt z siecią telefoniczną w UK ? jak to wygląda ?
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2014-11-30 18:37:41 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
płacisz do końca, Ja zrywałem kilka razy 6-8 miesiecy przezd końcem, ale za mnie spłacał Phone4You.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|