MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jakiego smatphone'a wybrać w Vodafone?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ChrisCov

Post #1 Ocena: 0

2011-10-11 09:29:05 (14 lat temu)

ChrisCov

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2008

Witam.
Właśnie się dowiedziałem, że jako pracownik firmy Argos mam 50% zniżkę na abonament w Vodafone, pod warunkiem, że podpiszę umowę do 30 października. Musi ona być na 2 lata, a minimum na 1 rok. Chciałem sobie wybrać Ipada2 jako prezent i jakiś smartphone (tu mogę do niego dopłacić, jeśli warto). Abonament raczej nie chcę, by przekraczał 35 funtów (połowę z tego będę miał pokryte). Problem polega na tym, że zupełnie nie znam się na telefonach i szukam porady, co wybrać. Wiem, że jeśli nie brałbym iPada2, to miałbym jeszcze lepszą ofertę (brak dopłaty za telefon). Nie wiem, czy warto brać iPada, czy to służy bardziej jako zabawka. Pełna lista free giftów jest tutaj: http://www.buymobilephones.net/freegifts.php i od tego należy zacząć, potem zawężając ofertę do Vodafone. W sumie interesowałby mnie laptop lub iPad2 albo telewizor => 40 cali. Co do minut, to zmieściłbym się w abonamencie z ilością 300.

[ Ostatnio edytowany przez: ChrisCov 11-10-2011 10:11 ]

A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

clockwork_orang

Post #2 Ocena: 0

2011-10-11 12:43:32 (14 lat temu)

clockwork_orange

Z nami od: 28-06-2007

z telewizorow jedynie Toshiba sie nadaje lub Hansspree 42' (jedyne full HD powyzej 40')
z tabletow lepszy o iPada jest Samsung Galaxy Tab 10.1 (moim zdaniem)
z laptopow...raczej nie bralbym, ale moze Dell Vostro 1015

ew. PS3 320GB... 8-)

Do góry stronyOffline

ChrisCov

Post #3 Ocena: 0