|
Postów: 3 |
|
---|---|
patryk3231 | Post #1 Ocena: 0 2011-09-06 13:51:22 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2011 Skąd: Consett |
Witam kupilem dzisiaj sobie nowy telefon xperie 8 w sieci 3 . Jak mozna sprawdzic stan konta i czy w tej sieci są jakies pakiety inernetu . Prosze o pomoc .
|
nemonick | Post #2 Ocena: 0 2011-09-06 13:55:27 (14 lat temu) |
Z nami od: 14-12-2008 |
najlepiej chyba zalogowac sie u nich na stronie z tego co pamietam to 3 miala cos takiego jak my account albo cos w tym stylu
![]() .
|
patryk3231 | Post #3 Ocena: 0 2011-09-06 14:10:58 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2011 Skąd: Consett |
dzieki za pomoc juz sobie poradzilem faktycznie zarejesrtowalem sie
![]() |
andypolo | Post #4 Ocena: 0 2011-09-06 19:03:21 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
Przytoczę moją sytuację jako przestrogę.
Zona podpisała nowy kontrakt z O2 i dostała Samsung Galaxy SII. Zamieniliśmy się telefonami. Poszedłem (całe szczęście) z nowym telefonem do sklepu O2 by mi wyjaśnili jak tym cackiem się obsługiwać. Przy okazji sprzedawca sprawdził mój pakiet/kontrakt. Sprzedawca powiedział, że mam 100mgb Data w pakiecie, a po zużydkowaniu tego internet zwolni ale nic więcej nie zapłacę. Będę mógł dokupić więcej Data. Po 3 dniach otrzymałem sms-a od O2, że bieżący stan rachunku wynosi f250. Po rozmowie z przedstawicielem O2 wyszło, że mam bardzo stary kontrakt (nie upgradowałem go, bo na bardzo dobrych warunkach, których już nie oferują) z 1Mgb Data po przekroczeniu, którego następne Mgb płatne. Uzyłem ok 90Mgb Data za f230, gdzie obecnie dokupienie 500Mgb kosztuje f6. Odwołałem się i czekam. Powinni mi to umorzyć, gdyż to sprzedawca wprowadził mnie w błąd. Gdybym sam się uczył obsługi to pewnie dupa zimna. ![]() |
|