|
Postów: 4 |
|
---|---|
gucio603 | Post #1 Ocena: 0 2011-06-24 19:50:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 30-03-2010 Skąd: manchester |
hej
czy wie ktos moze z was czy miesieczne darmowe minuty ktore mam na 24-m kontrakcie z orange mozna zuzyc na polaczenia do pl nie ponaoszac zadnych kosztow? dzieki za odp podrawiam |
stokesay | Post #2 Ocena: 0 2011-06-24 19:58:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Nie. Jedyna opcja to skorzystać z serwisów oferujących połączenia z PL przez nr telefonów lokalnych (które wliczają się w darmowe minuty), a to jak wiadomo kosztuje.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
Hieena | Post #3 Ocena: 0 2013-03-13 16:18:58 (12 lat temu) |
Z nami od: 27-08-2010 Skąd: Londyn |
Zwykle sama sobie radze ale tym razem tak mna nerwy szarpia, ze potrzebuje "swiezej" opini.
Mam problem z Orange, tak po krotce: sytuacja zmusila mnie na przejscia z O2 na Orange. Dopelnilam wszystkich formalnosci i mialo byc 24 godziny do uaktywnienia mojego konta gdyz chcialam zatrzymac numer. Te 24 godziny minely ponad tydzien temu, kilkanascie razy dzwonilam i ciagle slyszalam podobne historie. W ubiegla niedziele pani manager wprost poinformowala mnie, ze nie wiedza kiedy bede mogla uzywac telefonu. Moze to byc dzien, tydzien albo i dluzej... Tego bylo juz za wiele! Napisalam "complain letter", wyslalam do Chief Executive i do Complaint Department z zadaniem zerwania kontraktu w trybie natychmiastowym bez dalszych konsekwencji. Postanowilam ze wroce do O2, ale chcac zatrzymac numer potrzebuje PAC code od Orange a oni nie chca mi go dac, no chyba ze zaplace ponad £400 za pozostale miesiace do konca kontraktu. Do tego jeszcze dzisiaj, wybaczcie ale idiota z ktorym rozmawialam, zamknal moje konto (podobno przez pomylke) i w zwiazku z tym uruchomienie mojego telefonu przedluza sie o kolejne min 24 godziny albo i dalej. Czy ja mam szanse wygrac ta "wojne" z nimi? Ponad tydzien pozostawiono mnie bez telefonu, zadnych konkretnych wyjasnien i jeszcze kolejne opoznienia! Czy byl ktos w takiej lub podobnej sytuacji? Jaka strategie obrac? Moze ktos doradzi bo ja (przynajmniej dzisiaj) juz racjonalnie nie mysle.... Dziekuje ![]() Zemsta jest jak pożar...
Im więcej pochłonie, tym bardziej robi się zachłanna.
|
bruno00 | Post #4 Ocena: 0 2013-03-13 20:57:16 (12 lat temu) |
Z nami od: 20-11-2007 Skąd: southampton |
Tak, jesli bedziesz dzwonil poprzez************. Pod warunkiem, ze osoba (y), do ktorych zamierzasz dzwonic tez maja jakies darmowe rozmowy w abonamencie. Zasada dzialania:
1. zakladasz sobie konto na ********** i tworzysz wlasna ksiazke telefonicza. tam automatycznie do kazdego polskiego numeru zostaje przypisany stacjonarny numer angielski (na ktore to masz zapewne darmowe minuty).Dodatkowo tobie zostaje przypisany numer stacjonarny w Polsce. 2. dzwonisz do polski uzywajac numeru stacjonarnego angielskiego. 3. osoba, do ktorej dzwonisz odbiera, rozlacza sie i oddzwania do ciebie na twoj numer stacjonarny w polsce (ten z rebtela). W ten sposob mozesz uzyc minuty z abonamentu nie placac za polaczenia miedzynarodowe |
Hieena | Post #5 Ocena: 0 2013-03-14 11:46:07 (12 lat temu) |
Z nami od: 27-08-2010 Skąd: Londyn |
A tak tylko chcialam dodac, ze kontrakt zostal anulowany
![]() ![]() ![]() ![]() Zemsta jest jak pożar...
Im więcej pochłonie, tym bardziej robi się zachłanna.
|
|