Oferują między innymi 10Mb internetu dziennie, więc pomyślałem, że będę miał dodatkowy telefon na rozmowy do PL i przy okazji będę miał w nim pocztę. Okazało się, że transfer danych nie jest aktywny. Żadnego info na temat tego jak to włączyć ani na stronie www ani w instrukcji nie było. Napisałem do nich poprzez formularz z ich strony. Odpowiedź dostałem JUŻ po 3-ch dniach. Dowiedziałem się, że aby aktywować przesył danych muszę podać sporo danych. Moje osobiste... no trudno, imei telefonu.. po co ? No i numer telefonu, na który najczęściej się dzwoni. To ostatnie wydało mi się bardzo dziwne. Nie chciałbym narażać nikogo z moich znajomych na otrzymywanie reklam w moim imieniu... Odpisałem im i... odpowiedź otrzymałem po kolejnych 3-ch dniach. Zadzwoniłem więc na infolinię. Nadal chcieli wszystkich tych danych. Konsultant stwierdził, że takie mają zasady. Okazało się, że punkt, z podaniem numeru do znajomego jest nie do ominięcia. No to ja dziękuję Wybrałem LYCA MOBILE przypadkiem, podobnych ofert jest wiele. U "normalnych" operatorów transmisja danych włączna jest automatycznie, natomiast LYCA MOBILE oszukuje pisząc w ofercie "free internet for customer".
Dlatego ostrzegam tych, którzy chcieliby skorzystać z usług LYCA MOBILE.
Zobacz mnie: