Str 3 z 3 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2010-09-22 10:52:45 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
_Arik_ | Post #2 Ocena: 0 2011-01-23 21:35:41 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-12-2007 Skąd: Kraina Podziemnej Pomaranczy |
heya
mam problem z ta g*****a 3jka, 2 miesiace temu dzownilem do nich z zakonczeniem umowy, oczywiscie kontrakt mina 4 miesiace temu, wiec jest 30 dni okresu wypowiedzenia. Niestety dzis patrze a tam znow mi pociagli abonamanet z 3jki!! Normlanie cholera mnie bierze. Jak to inaczej z nimi rozwiazac ? juz nie ufam tym lekko przypalanym ktorzy tam siedza. Czy istnieje mozliwosc wyslanie pisma ? Jesli tak to jak to napisac ? Z gory bardzo dziekuje. ... Alfa Romeo ...
... ànimo ...
... caràttere ...
I'd rather push my ALFA than drive a BMW!!
|
darek348 | Post #3 Ocena: 0 2011-01-23 21:50:23 (14 lat temu) |
Z nami od: 09-06-2010 Skąd: londyn - już nie |
List nie bardzo, bo obecnie nie odpowiadają na nie, ale wyślij emaila z opisaną całą sytuacją albo niech oni zadzwonią do Ciebie : http://www.three.co.uk/Help_Support/Contact_us/Other_ways
Uśmiechnij się, to nic nie kosztuje.
|
DONstefano | Post #4 Ocena: 0 2011-07-19 11:29:45 (14 lat temu) |
Z nami od: 01-05-2011 Skąd: banicja |
Alem mnie dobijacie. Ja miesiac temu wziolem iphona w 3 na abonament. Ta sies slynie ze zlej obslugi klienta ale zeby takie akcje byly z nimi. Ja mialem tel na abonamebt w 02. Zadzwonilem i powiedZialem, ze nie chce przedluzac umowy i bez pytan sie obeszlo - latwizna. Za to wymieniony sklep w tym poscie, ten, ktory dal mi tel na abonent slal sie natretny. Dzwonili do mnie po 10 razy dziennie zeby mi wcisnac kilejny tel g......anym abonamentem. Po kilkunastu dnich Zadzwonilem do sklepuni nie bylem mily
![]() W dzieciństwie, zamiast komputera i internetu, miałem... dzieciństwo
|
Adacymru | Post #5 Ocena: 0 2011-07-19 19:36:58 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Miesiac temu zadzwonilam do 3-ki, bo mialam kontrakt, z ktorego pare lat temu chcialam zrezygnowac, ale zaproponowano mi ulgowa taryfe miesieczna, 5 funtow, wiec pozostawilam dla gosci np.
Nie uzywana byla ostatnio, zadzwonilam do obslugi (0843 373 3333) i zglosilam rezygnacje z wyprzedzeniem 30 dniowym (jesli uzywa sie telefonu poza UK w tym czasie to okres rezygnacji 2 miesiace). Dzisiaj przyszedl list potwierdzajacy rezygnacje, z data kiedy ostatni przelew bedzie realizowany. Zadnych problemow, zadnego biegania po punktach. A z O2 pare dni temu dostalam czek na 26 funotw, z wyjasnieniem, ze przez pomylke w ubieglym roku dwa razy pobrali przelew, nawet nie zauwazylam kiedy (ale ze moj maz tego nie widzial... ![]() ![]()
Ada
|