Str 2 z 2 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2009-01-18 19:24:20 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
shogun72xp | Post #2 Ocena: 0 2009-01-18 20:37:44 (16 lat temu) |
Z nami od: 03-01-2009 Skąd: Manchester |
U mnie tak to właśnie wygląda... niedawno zmieniłem mieszkanie, na poprzednim miałem Virgin, broadband i telefon i hulało jak złoto. Byłem zadowolony. Tutaj niestety Virgin nie ma tech możliwości....i stracili klienta. Muszę mieć linię landline, osiedle jest nowe i w mieszkaniu nie ma gniazda BT, choć kabel w puszce jest .nie wiem czy mnie jeszcze nie skasują za podłączenie....
|
vitek | Post #3 Ocena: 0 2009-01-18 21:59:29 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2009-01-18 19:24:20, crochet napisał(a): Vitek czy mozesz napisac kiedy to bylo - tzn, kiedy zredukowali Tobie ta oplate. Jakoś ze 2 miechy temu. Za to musiałem wziąć 18 mies. kontrakt zamiast standardowych 12. The Mythbuster
|
no_wayy | Post #4 Ocena: 0 2009-01-18 22:36:52 (16 lat temu) |
Z nami od: 28-01-2007 Skąd: Sheffield |
Cytat: 2009-01-18 17:45:12, vitek napisał(a): Niby tak, ale... po 1sze virgin nie wszędzie dociera po 2gie w virgin nie mamy możliwości wybrania alternatywnego dostawcy netu i telefonu tak jak w BT znalazło by się jeszcze kilka minusów virgin, np. konieczność stosowania archaicznego firmowego modemu, kiepskie parametry internetu (podst. pakiet 2Mbps wobec 8 w BT, a prędkość uploadu to wręcz żenada) itd. Oczywiście każdy sam wybierze BT oferuje do 8 a nie 8 a to wielka różnica bo nie znam osoby z BT któraby nawet 5 osiągnęła. A jak się Virgin znudzi zawsze pozostaje linia BT jako alternatywa ![]() |