MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polska telewizja online

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 12

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Felipemasa

Post #1 Ocena: 0

2018-08-22 12:17:09 (10 miesięcy temu)

Felipemasa

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 22-08-2018

Skąd: Londyn

Cześć i czołem!

szukam dobrych stron internetowych na których obejrzę Polską telewizję online. Podzielcie się swoimi odkryciami. Najlepiej jak będzie to telewizja mobilna abym mógł oglądać ją w telefonie. Większość telewizji takich jak wp.pl jest tylko dla polskich abonentów a ja korzystam z angielskiej karty sim. Ktoś coś wie ?

[ Ostatnio edytowany przez: Felipemasa 22-08-2018 12:25 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Maverick-2018

Post #2 Ocena: 0

2018-08-22 12:23:58 (10 miesięcy temu)

Maverick-2018

Posty: n/a

Konto usunięte

Już nawet nie chce mi się tego komentować. Po "taniości" można kupić używane ciuchy na wagę. I to "ktoś coś" ???
Żyj i pozwól żyć innym.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Felipemasa

Post #3 Ocena: 0

2018-08-22 12:25:35 (10 miesięcy temu)

Felipemasa

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 22-08-2018

Skąd: Londyn

tak lepiej ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Maverick-2018

Post #4 Ocena: 0

2018-08-22 12:30:42 (10 miesięcy temu)

Maverick-2018

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2018-08-22 12:25:35, Felipemasa napisał(a):
tak lepiej ?

Lepiej.
Żyj i pozwól żyć innym.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

right_winger

Post #5 Ocena: 0

2018-08-22 13:39:14 (10 miesięcy temu)

right_winger

Posty: 265

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2013

Skąd: Hants

Mnie wciaz nie przestaje dziwic, jak komus moze brakowac polskiej tv, ktora jest na tragicznym poziomie i jedyne w niej sensowne programy pochodza z innych krajow i sa tlumaczone lub adaptowane. Ale moze to ja dziwny jestem :)

A zeby nie bylo calkiem poza tematem. Ja korzystalem z polsky.tv i weeb.tv, ale to bylo jakis czas temu i tylko przy okazji meczow repry. O ile kojarze to ktores z nich nie ma Polsatu.

[ Ostatnio edytowany przez: right_winger 22-08-2018 13:41 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #6 Ocena: 0

2018-08-22 15:00:21 (10 miesięcy temu)

cris82

Posty: 3164

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

Skąd: .

nie robilem ankiety ale rzucilo mi sie w oczy ze dzieci tu wychowane i mowiace perfekcyjnie po angielsku a wychowane w polskich rodzinach z polsatem
majac wybor wybieraja polska tv
poza tym kobiety nie maja chyba wyjscia nie wiem czy w angielskiej ramowce znajda sie takie perelki jak" chlopaki do wziecia" lub "dlaczego ja?" to silniejsze od nich : P

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Mustafa1975

Post #7 Ocena: 0

2018-08-22 15:01:59 (10 miesięcy temu)

Mustafa1975

Posty: 593

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2010

Skąd: Birmingham

Felipemasa wykup sobie VPN i po problemie z ograniczeniami reg.
right_winger no dziwny jestes kanalow polskich jest pewnie ponad setka i jest co ogladac jak sie ma czas.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZlotaPerla

Post #8 Ocena: 0

2018-08-22 15:23:08 (10 miesięcy temu)

ZlotaPerla

Posty: n/a

Konto usunięte

Chłopaki do wzięcia, Złomiarze, Bieszczadnicy, M jak Miłość, Na dobre i na złe, Barwy Szczęścia, Na wspólnej, Pierwsza Miłość - gdzie mam to oglądać na SKAYju? :-p

NIe wiem w czym macie problem, chcę oglądać PL. tv to oglądam, mam talerz, tv z modułem dostępu i leci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #9 Ocena: 0

2018-08-22 15:32:13 (10 miesięcy temu)

cris82

Posty: 3164

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

Skąd: .

kiedys kolezka mial tv online delta media czy jakos tak wszystkie pl programy od a do z byly darmowe ale to juz sie chyba zmienilo

w hd nic sie nie zacinalo

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Afrodyzjaczek

Post #10 Ocena: 0

2018-08-22 15:54:56 (10 miesięcy temu)

Afrodyzjaczek

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 22-08-2018

Skąd: Londyn

Telewizja online to https://hejo.tv fajna alternatywa dla wyżej wymienionych bo można oglądać na Androidzie bez instalowania zbędnych wtyczek - wchodzisz oglądasz. W opcji premium dostęp do filmów online.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,