Dysk padł po 26 miesiacach pracy (jak to się nazywa? Planned obscolence?).
Jak się załatwia takie gwarancje u producentów?
Chcieć to znaczy móc!
|
Postów: 3 |
|
---|---|
hants | Post #1 Ocena: 0 2018-01-10 11:50:48 (7 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Solent |
Gwarancja sprzedawcy: dwa lata, gwarancja producenta niby trzy, przeto sprzedawca, całkiem słusznie zresztą, odsyła mnie w diabły.
Dysk padł po 26 miesiacach pracy (jak to się nazywa? Planned obscolence?). Jak się załatwia takie gwarancje u producentów? Chcieć to znaczy móc!
|
Melanija | Post #2 Ocena: 0 2018-01-10 12:01:16 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
U producentów to przeważnie przez ich stronę web uk.transcend-info.com/support/service
+ contact us. Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
|
hants | Post #3 Ocena: 0 2018-01-10 15:33:28 (7 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Solent |
W sumie wyszło prościej niż myslałem: inny autoryzowany sprzedawca przesłał pdf z damyni przedpłaconej przesyłki..
Dysk już wysłany, ciekawe jak rozwiązą problem. Chcieć to znaczy móc!
|
hants | Post #4 Ocena: 0 2018-02-17 01:19:51 (7 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Solent |
Kasa zwrócona. Jestem pod wrażeniem.
Chcieć to znaczy móc!
|
|