W 2015 znowu zmienili algorytm dla botów Google.
Linki mają mniejszy priorytet na rzecz jakości kontentu.
Im częściej wrzucasz artykuł na stronę tym częściej odwiedza Cię bot.
Im lepszy artykuł, tym wyżej Cię pozycjonuje.
Przy czym "lepszy" to taki zgodny z wpisanym zapytaniem i taki,
który pokrywa się z informacjami w innych miejscach w sieci.
Teraz sprawdzają nawet autentyczność co mnie bardzo cieszy.
Jesteśmy na etapie w którym Google używa już AI w botach,
dlatego Ci którzy do tej pory "oszukiwali" pozycjonowanie,
windując samą pozycję - bez sensownego kontentu - lecą w dół.
Dodatkowo algorytm jest płynny - nie ustawia na twardo pozycji,
ludzie się wściekają, że skaczą tam i z powrotem.
I tu wchodzi Google Adwords o którym wspomniałeś.
Obecnie nie zapewnia w zasadzie niczego poza bardziej "stałą" pozycją w wyszukiwaniu. Reszta sukcesu to boty coraz odporniejsze na "oszustwa". Google ceni szczerość i jakość.
