MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z komputerem.

« poprzednia strona

Strona 89 z 89 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 87 | 88 | 89 ] - Skocz do strony

Str 89 z 89

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

tomaszzet

Post #1 Ocena: 0

2021-03-21 22:26:59 (4 lata temu)

tomaszzet

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Śmiejcie się, ale nie znam się na tym *YAHOO*
Podobno nie ma :-]gupich:-] pytań.
Nawet się zastanawiałem gdzie to foto wstawić. Tutaj czy w genealogii.

Czy to może mieć coś wspólnego z pamięcią?

Obrazek
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

sqlserver

Post #2 Ocena: 0

2021-03-21 22:52:54 (4 lata temu)

sqlserver

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 07-01-2019

Ciąg geometryczny?
moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez

Do góry stronyOffline

tomaszzet

Post #3 Ocena: 0

2021-03-21 23:22:15 (4 lata temu)

tomaszzet

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Nie wiem, jestem dyslektykiem, nie pamiętam.
Pamiętam, że matematyka jest królową nauk.
No i przypomniałem sibie, że 2x2 nie musi być 5.

Ale dlaczego pamięć jest x2, to za Chiny nie mam w pamięci.

Jeśli chodzi o genealogię, to już nie musi być w każdym pokoleniu manie 2 rodziców, bo nauka chyba dopuszcza więcej niż 2.
Genealogia za kilka pokoleń będzie nie do ogarnięcia.

[ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 21-03-2021 23:25 ]

Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

sqlserver

Post #4 Ocena: 0

2021-03-21 23:46:19 (4 lata temu)

sqlserver

Mężczyzna

Konto zablokowane