MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Modernizacja komputera na gwarancji

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 3 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

krakn

Post #1 Ocena: 0

2011-07-24 10:38:33 (14 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2011-07-23 22:37:39, forumuser napisał(a):
jak zmienisz podzespoły to system będzie NIELEGALNY bo do zestawów dają niestety OEMy


nie prawda,
co prawda OEM niby zostaje przypisany do komputera, np do płyty głównej, ale gdy nastepuje modernizacja, i kod aktywacyjny zostaje zablokowany, należy zadzwonić do MS i pogadać z robotem.
Po wklepaniu cyferek z naklejki dostajemy nowy klucz ktorym aktywujemy windowsa.
Przetestowałem to na swoich komputerach.
modernizowane i naprawiane przez wymiane były losowo różne podzespoły z płytą główną włącznie.


A co do komputerow gotowych.
rewelacyjna cena nie bierze się z nikąd.
składacz też chce zarobić, a wiec chłyt marketingowy polega na tym że daje się klientowi dużo tego co przywali w reklamie, Terabajty, gigaherce itd wszytko jest niewyobrażalne .... i wydaje się być mega kosmiczne.
natomiast oszczędza się na tym o czym się nie wspomina w reklamie, płyta glówna, rodzaj i wersja karty graficznej, bo przecież z tym samym, lub prawie z tym samym procesorem graficznym karty potrafią mieć diametralnie różną wydajność. jedna dodatkowa literka, lub cyfra oznacza np okrojony procesor lub słabsze kości pamięci w karcie graficznej.

Gdy sprzedawałem kompy miedzy innymi optimusa ... ech szkoda gadać
Na szczęście 99% kupowały odemnie firmy, bo były dodatkiem do kas fiskalnych, wiec tam była inna bajka, ale ci co mieli sklepy detaliczne to nie raz mieli jazdy z klientami.

Dlatego nigdy nie kupiłem i nie kupie gotowca, wyjątkiem były Amigi i maki ;)
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

clockwork_orang

Post #2 Ocena: 0

2011-07-24 10:43:40 (14 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

akurat dysk, to inna sprawa - tu zalezy od sprzedawcy czy wymieni na nowy, czy bedzie wysylal do producenta...

ps. a wyjales sam hdd czy calego kompa zaniosles? 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #3 Ocena: 0

2011-07-24 10:49:01 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

Zaniosłem całego kompa. I kazali mi czekać 3 dni na wymianę, Wiec grzecznie poprosiłem o komputer zastępczy, ponieważ potrzebuje kompa do pracy. No i po rozmowie powiedziałem ze sam sobie zainstaluje jeśli tylko mi dysk dadzą. Nie chcieli tego zrobić ale po rozmowie z managerem serwisu jednak udało się załatwić wszystko. Trwało to 3 godziny ale załatwiono pozytywnie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #4 Ocena: 0

2011-07-24 11:08:33 (14 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2011-07-24 10:49:01, fenek4 napisał(a):
Zaniosłem całego kompa. I kazali mi czekać 3 dni na wymianę, Wiec grzecznie poprosiłem o komputer zastępczy, ponieważ potrzebuje kompa do pracy. No i po rozmowie powiedziałem ze sam sobie zainstaluje jeśli tylko mi dysk dadzą. Nie chcieli tego zrobić ale po rozmowie z managerem serwisu jednak udało się załatwić wszystko. Trwało to 3 godziny ale załatwiono pozytywnie.

i o to chodzilo - zaniosles do serwisu i nie straciles gwarancji sprzedawcy (a nie producenta dysku czy kompa), gdybys zaniosl sam dysk, to nie zostalby wymieniony na inny czy nowy... 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #5 Ocena: 0

2011-07-24 11:27:04 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

No tak, to fakt, ale kto by mi udowodni ze tego twardziela nie zepsułem ? Komp był niezaplombowany i nie było z nim problemow, pomimo ze wstawiłem do niego nowa grafikę itp. nawet na to uwagi nie zwrócili ze jest zainstalowany Radek

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2011-07-24 11:35:41 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #7 Ocena: 0

2011-07-24 11:49:12 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

Dokładnie o tym mówiłem, Monitory, dyski, nagrywarki maja przeważnie dłuższą gwarancje. W Polsce pracowałem w bardzo znanej sieci handlowej i tam była taka zasada klient miał kompa zaplombowanego, jeśli zdarł plombę automatycznie przechodził z gwarancji producenta kompa na gwarancje podzespołów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #8 Ocena: 0

2011-07-24 11:49:26 (14 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2011-07-24 11:35:41, ironiusz napisał(a):
Czesto gwarancja producenta komputera wynosi np. 12 m-cy, jednak pozostale podzespoly maja dluzsza gwarancje producenta podzespolu.
Gdy gwarancja np. Della sie skonczy, a np. HD Seagate po paru miesiacach pozniej wyzionie ducha, to bez problemu mozna dysk wyslac do Seagate.
to zalezy od umowy gwarancyjnej - czasem wysylasz bezposrednio do producenta, czasem do sklepu skad kupiles - to drugie jest czesto spotykane przy duzych hurtowniach, np. kupilem Samsunga F3 1TB z duzego sklepu internetowego i sprawdzajac na stronie Samsunga okazalo sie ze gwarancji nie mam ja, a sklep... wiec jak cos, to odsylam do sklepu... w tym samym sklepie kupilem Ocz vertex2 i tu mam gwarancje producenta, wiec jak cos to odsylam do Ocz'a - oba dyski nowe 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KazimierzStasze

Post #9 Ocena: 0

2011-07-24 12:02:02 (14 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

@krakn: A po dołożeniu karty też trzeba ponownie aktywować?

Może mnie jeszcze ktoś uświadomić, o co chodzi z dwoma kartami graficznymi na pokładzie? Że, co? Że dokładam nową kartę, starą pozostawiam i mam moc graficzną zwiększoną o power z tej nowej karty, czy jak?

[ Ostatnio edytowany przez: KazimierzStaszewski 24-07-2011 12:03 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #10 Ocena: 0

2011-07-24 12:08:12 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

Generalnie jest tak wg prawa. Za towar odpowiada sprzedawca. Ty jako klient kupiłeś w danym sklepie sprzęt i ten sklep odbiera sprzęt od ciebie, nie może ci odmówić odebrania sprzętu na gwarancji. Jest jednak zastrzeżenie iż może wtedy okres oczekiwanie na naprawę gwarancyjna wydłużyć się. Ale SPRZEDAWCA NIE MA PRAWA ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA TOWARU DO REKLAMACJI. Jak tak poczyni zalecam udanie się do Miejskiego rzecznika praw konsumenta i pobrać odpowiedni druk i wysłać go do sklepu.

To wybór klienta gdzie wyśle reklamowany towar. Możesz zamiast gwarancji korzystać z prawa niezgodności z umowa sprzedaży. Wtedy masz jeszcze lepsze prawa, bo wystarczy ze sklep przekroczy termin naprawy o jeden dzień, masz prawo zwrotu gotówki albo wymiany na nowy towar. TU w UK tez to działa. Przetestowałem to w Comet mając problemy z laptopem, naprawa trwała 23 dni a miała trwać 21 nie chcieli mi zwrócić kwoty twierdząc ze laptop mam 7 miesięcy itp. moje stanowisko było nieugięte i po 30 minutach otrzymałem cala wpłaconą kasę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,