MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Modernizacja komputera na gwarancji

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 2 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2011-07-23 22:48:29 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KazimierzStasze

Post #2 Ocena: 0

2011-07-23 23:02:47 (14 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

Widzisz, ja nie narzekam na to, że na gwarancji nie wolno tego robić, bo to się samo przez się rozumie, tak było, jest i będzie.

Chodzi mi o to, że wydając grubą kasę wybieram dany punkt, w którym zostawiam moje pieniądze, i w swojej naiwności myślę, że jako klient danego sklepu winienem otrzymać jakieś podstawowe usługi serwisowe, w rozsądnych cenach. Może trochę tu sknerzę, ale 40 funtów za odkręcenie kilku śrubek i włożenie karty do slotu, to jednak trochę dużo.

Tyle mógłbym zapłacić, ewentualnie, gdybym zaniósł sprzęt do jakiegoś serwisu komputerowego, gdzie ktoś wykonuje dla mnie konkretną usługę a nie do sklepu, w którym zostawiłem trochę forsy, i na dodatek jestem objęty ich serwisem KNOWHOW WHATEVER HAPPENS (koszt miesięczny 9,99, zdradziecko mi wciśnięty ;).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2011-07-23 23:11:03 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KazimierzStasze

Post #4 Ocena: 0

2011-07-23 23:19:09 (14 lat temu)

KazimierzStaszewski

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 25-09-2010

Skąd: Northampton

No, na grafice, to się okazało, że konkretnie przycięli. Długo w temacie nie siedziałem, jeden mi taki doradził, sam zobaczyłem 1GB, i już myślałem, że będzie luz blues... Dopiero mnie ktoś na jednym forum wyśmiał, że mi "kartę z bazaru" wcisnęli, obadałem temat, sprawdziłem rankingi, zrobiłem benchmark. Karta dobra na "dziś", może na "jutro", ale na "pojutrze" za słaba :)

Tak, że teraz jak już dołożę, to poszukam do czegoś z górnej półki (w zależności od tego, co będzie najlepsze za jakieś pół roku). Tyle wytrzymam. Najnowsze gry chodzą póki co bez zgrzytania, więc aż tak tragicznie nie jest, chociaż po benchmarku, jak wspomniałem, "emocje opadły, jak po wielkiej bitwie kurz" ;)

Mam tylko ciche nadzieje, że Battlefield 3 pójdzie, bo na to chyba w najbliższym czasie napalony jestem najbardziej :)

EDIT:

Swoją drogą jest jakiś program, który pokazuje moc zasilacza, bo nigdzie w specyfikacji znaleźć nie mogę a wolałbym wiedzieć, czy mi kartę udźwignie "soczek" z tego, co mam.

[ Ostatnio edytowany przez: KazimierzStaszewski 23-07-2011 23:20 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #5 Ocena: 0

2011-07-24 07:53:03 (14 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

to tak na szybko:
1. system jest przypisany do plyty glownej, tylko i wylacznie, reszta podzespolow nie ma znaczenia - jesli wymieniasz plyte, to nalezy zadzwonic do MS i aktywowac od nowa system
2. nie powinno byc problemow z dokladanie czesci czy ich wymiana - jedynie przy karcie grafiki nalezy najpierw usunac sterowniki starej (chyba, ze nowa z tej samej stajni)
3. benchmarki nie sa odniesieniem do rzeczywistosci... no, moze troche 8-) np. taki Furmark rozgrzewa karte do temperatur jakich nigdy nie osiagniesz grajac w gry czy obciazajac gpu w 100%

do testowania zasilacza nadaje sie OCCT pierestrojka :-] ale jaka ma moc, to musisz samemu spojrzec na tabliczke znamionowa

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2011-07-24 09:03:15 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #7 Ocena: 0

2011-07-24 09:39:42 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

Nie przejmuj się niczym - tylko otwieraj puchę i wymieniaj podzespoły.
Każdy element ma osobną gwarancje roczną. Jest tak dlatego ponieważ obojętnie czy to jest HP, Dell czy inny podzespoły w środku są rożnych producentów i każdy z nich daje swoja gwarancje. jedynie możesz utracić gwarancje rozszerzona jeśli taka dokupiłeś, ale i tak jest wyjście z sytuacji ponieważ np. mając konto bankowe w Lloydsbanku masz ubezpieczenie na wszystkie rzeczy elektryczne w twoim domu i w przypadku awarii masz wymieniane na nowe. Wiem bo korzystałem już z tego ubezpieczenia w przypadku parki i lodówki, dostalem nowe.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #8 Ocena: 0

2011-07-24 09:56:53 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

sniper00 >> podarunkiem ze potrzebuje tej mocy, wiadomo ze jak ma nagrywarkę, 2 dyski i 2 karty graficzne to potrzebuje z 700-800 W ale standard 350-400 tez wystarczy do zwykłego zestawu. Zawsze trzeba sprawdzić płytę główną i pamieć, to jest główne źródło tego ze komp pracuje wolniej, niestabilnie itp. Dobra płyta, dobrana dobrze i poprawnie skonfigurowana pamięć, do tego mocny procesor powodują ze komp potrafi naprawdę dużo szybciej pracować

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #9 Ocena: 0

2011-07-24 09:57:07 (14 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

czesci nie maja osobnej gwarancji - tu sie mylisz, bo sprzet jest firmowany przez HP i przez niego serwisowany, a nie przez producenta... czesto plyty glowne sa modyfikowane pod kontretne potrzeby sprzedawcy i nie sa objete gwarancja producenta 8-)

to wlasnie jest bol z markowym sprzetem...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #10 Ocena: 0

2011-07-24 10:31:46 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

a ja wiem za ma osobna gwarancje bo tak miałem z moim dellem, gdy padł dysk, i gwarancji PC world dał mi nowy dysk i miałem rok gwarancji na sam dysk, a na resztę kompa jedyne 2 miesiące bo tyle mi zostało

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,