

Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
Str 7 z 7 |
|
---|---|
Melanija | Post #1 Ocena: 0 2018-04-12 15:24:31 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Mały update, 10 miało nastąpić przełączenie, przed 10/04 przysłali mi nowy Router i wszystko ogólnie gra ... dziś dostałam drugi dokładnie taki sam router tylko w nowszym opakowaniu z innym oczywiście hasłem, tylko po co?
![]() ![]() Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
|
Narwaniec | Post #2 Ocena: 0 2018-04-12 17:20:48 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Od ponad trzech lat mam SKY, telewizja, internet, telefon
Płacę około 75 funów miesięcznie, bo jeszcze dodatkowy box u syna w pokoju (multiscreen) Internet jest max do 17mb ale ciągle mam 3-5mb i to nie jest wina komputera, bo komputery są dwa + 4 telefony. Zamierzam przeskoczyć do Virgin, jest teraz promocja z 50mb do 100mb przepustowosci bez kosztów, pakiet tv i obowiazkowy telefon, czyli bedzie przez 12 miesięcy około 30funów i po roku niemal 50 funów Z jednej strony trochę zaoszczędzone z drugiej strony mam obawy, nie chcę wymienić badziewia na gorszy badziew Kto z was ma Virgin w domu, macie zastrzezenia? są kłopoty z internetem czy wszystko hula tak jak powinno |
karjo1 | Post #3 Ocena: 0 2018-04-12 17:39:22 (7 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Przez dlugi czas bylo niezle, korzystna byla opcja bez linii telefonicznej.
Ale cos sie zaczelo dziac pod koniec ubieglego roku z predkoscia netu, zdarzaly sie dni bez uslugi, poziom serwisu i obslugi juz istniejacego klienta denny, praktycznie nierealna normalna droga zakonczenia kontraktu ![]() Od lutego probuje zakonczyc wspolprace, przychodza coraz dziwniej rozpisane rachunki za brak swiadczonej uslugi, absurdalne kwoty, pogrozki. W efekcie korzystamy z CISAS, zeby ostatecznie zakonczyc temat. |
Melanija | Post #4 Ocena: 0 2018-04-12 17:46:08 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2018-04-12 17:39:22, karjo1 napisał(a): Przez dlugi czas bylo niezle, korzystna byla opcja bez linii telefonicznej. Ale cos sie zaczelo dziac pod koniec ubieglego roku z predkoscia netu, zdarzaly sie dni bez uslugi, poziom serwisu i obslugi juz istniejacego klienta denny, praktycznie nierealna normalna droga zakonczenia kontraktu ![]() Od lutego probuje zakonczyc wspolprace, przychodza coraz dziwniej rozpisane rachunki za brak swiadczonej uslugi, absurdalne kwoty, pogrozki. W efekcie korzystamy z CISAS, zeby ostatecznie zakonczyc temat. ![]() No I tak, a jak ja chcialam opuscic TT to mam teraz dwa routery I rachunek 28 za 76mb ![]() ![]() Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.
|
Matt96 | Post #5 Ocena: 0 2018-07-21 18:48:33 (7 lat temu) |
Z nami od: 04-01-2016 Skąd: West midlands |
Ma ktoś jakieś doświadczenia z internetem stacjonarnym od vodavone lub plusnet chodzi mi o fibre do 38mb, w tej chwili mam z bt do 52 mb i płacę 42 £ trochę dużo kontrakt z bt skończył mi się w tym miesiącu.Żadnych problemów z bt nie miałem oprócz początkowego uruchomienia ale to chyba u każdego tak jest .Mam nadzieje że jeszcze wrócę do bt jak będzie dobry deal.Przed bt miałem talktalk i nigdy więcej nie wrócę do nich co chwile problemy z internetem ,infolinią i z zakończeniem umowy .
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2018-07-21 19:50:53 (7 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|