MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 7 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Melanija

Post #1 Ocena: 0

2018-04-12 15:24:31 (6 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Mały update, 10 miało nastąpić przełączenie, przed 10/04 przysłali mi nowy Router i wszystko ogólnie gra ... dziś dostałam drugi dokładnie taki sam router tylko w nowszym opakowaniu z innym oczywiście hasłem, tylko po co? *DONT_KNOW* *CRAZY*
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Narwaniec

Post #2 Ocena: 0

2018-04-12 17:20:48 (6 lat temu)

Narwaniec

Posty: n/a

Konto usunięte

Od ponad trzech lat mam SKY, telewizja, internet, telefon
Płacę około 75 funów miesięcznie, bo jeszcze dodatkowy box u syna w pokoju (multiscreen)
Internet jest max do 17mb ale ciągle mam 3-5mb i to nie jest wina komputera, bo komputery są dwa + 4 telefony.
Zamierzam przeskoczyć do Virgin, jest teraz promocja z 50mb do 100mb przepustowosci bez kosztów, pakiet tv i obowiazkowy telefon, czyli bedzie przez 12 miesięcy około 30funów i po roku niemal 50 funów
Z jednej strony trochę zaoszczędzone z drugiej strony mam obawy, nie chcę wymienić badziewia na gorszy badziew
Kto z was ma Virgin w domu, macie zastrzezenia? są kłopoty z internetem czy wszystko hula tak jak powinno

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #3 Ocena: 0

2018-04-12 17:39:22 (6 lat temu)

karjo1

Posty: 20614

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Przez dlugi czas bylo niezle, korzystna byla opcja bez linii telefonicznej.
Ale cos sie zaczelo dziac pod koniec ubieglego roku z predkoscia netu, zdarzaly sie dni bez uslugi, poziom serwisu i obslugi juz istniejacego klienta denny, praktycznie nierealna normalna droga zakonczenia kontraktu ;).
Od lutego probuje zakonczyc wspolprace, przychodza coraz dziwniej rozpisane rachunki za brak swiadczonej uslugi, absurdalne kwoty, pogrozki.
W efekcie korzystamy z CISAS, zeby ostatecznie zakonczyc temat.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Melanija

Post #4 Ocena: 0

2018-04-12 17:46:08 (6 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2018-04-12 17:39:22, karjo1 napisał(a):
Przez dlugi czas bylo niezle, korzystna byla opcja bez linii telefonicznej.
Ale cos sie zaczelo dziac pod koniec ubieglego roku z predkoscia netu, zdarzaly sie dni bez uslugi, poziom serwisu i obslugi juz istniejacego klienta denny, praktycznie nierealna normalna droga zakonczenia kontraktu ;).
Od lutego probuje zakonczyc wspolprace, przychodza coraz dziwniej rozpisane rachunki za brak swiadczonej uslugi, absurdalne kwoty, pogrozki.
W efekcie korzystamy z CISAS, zeby ostatecznie zakonczyc temat.


:-o kiedys tez sie z Virginem urzeralam, ale to bylo jeszcze na kablu na wynajmowanym mieszkaniu, tez ciezko bylo zerwac umowe, za to obecna zmiana simm only w Virgin wypadla wyjatkowo korzystnie.


No I tak, a jak ja chcialam opuscic TT to mam teraz dwa routery I rachunek 28 za 76mb ;-) :-]
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Matt96

Post #5 Ocena: 0

2018-07-21 18:48:33 (6 lat temu)

Matt96

Posty: 237

Mężczyzna

Z nami od: 04-01-2016

Skąd: West midlands

Ma ktoś jakieś doświadczenia z internetem stacjonarnym od vodavone lub plusnet chodzi mi o fibre do 38mb, w tej chwili mam z bt do 52 mb i płacę 42 £ trochę dużo kontrakt z bt skończył mi się w tym miesiącu.Żadnych problemów z bt nie miałem oprócz początkowego uruchomienia ale to chyba u każdego tak jest .Mam nadzieje że jeszcze wrócę do bt jak będzie dobry deal.Przed bt miałem talktalk i nigdy więcej nie wrócę do nich co chwile problemy z internetem ,infolinią i z zakończeniem umowy .

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2018-07-21 19:50:53 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,