MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

no_wayy

Post #1 Ocena: 0

2010-06-01 00:06:32 (15 lat temu)

no_wayy

Mężczyzna

Z nami od: 28-01-2007

Witam.
Dopadł mnie problem komputerowy, z którym nie mogę sobie poradzić. Postaram się go opisać w miarę przejrzyście.

Podczas normalnego uzytkowania komputera ekran zamarzł i pojawiła się pikseloza - mnóstwo kolorów zniekształcających obraz. Zrestartowałem komputer, ale nic to nie dało :(
Zjawisko to pojawia się jak normalnie próbuję uruchomić system. W trybie awaryjnym tego nie ma.
System już reinstalowałem i problem nadal występuje. Czasami zdarza się, że logo Dell pojawiające się podczas ładowania biosu także jest zniekształcone.
W związku z tym nie wiem czy to monitor mi siada, czy też karta graficzna coś szwankuje (ni w zab nie znam się na hardware).
Jakieś sugestie od bardziej zaawansowanych użytkowników komputerów?
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam

[ Ostatnio edytowany przez: no_wayy 01-06-2010 00:07 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

koniokrad

Post #2 Ocena: 0

2010-06-01 00:13:29 (15 lat temu)

koniokrad

Mężczyzna

Z nami od: 28-04-2010

to podłącz go pod inny monitor to będziesz przynajmniej wiedział więcej.

Do góry stronyOffline

no_wayy

Post #3 Ocena: 0

2010-06-01 00:20:59 (15 lat temu)

no_wayy

Mężczyzna

Niestety nie ma dostępu do innego monitora :(
Ale sugeruję się tym, że gdyby to była wina monitora to problem by wystepował ciągle bez wzgledu na tryb odpalenia windy.
Jak reinstalowałem wszystko było ok do momentu finalizowania instalacji

Do góry stronyOffline

E-mailStrona WWW

koniokrad

Post #4 Ocena: 0

2010-06-01 00:28:44 (15 lat temu)

koniokrad

Mężczyzna

Z nami od: 28-04-2010