MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Naprawa gwarancyjna Laptopa

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 20

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

pablo77

Post #1 Ocena: 0

2009-11-02 18:43:29 (16 lat temu)

pablo77

Posty: 110

Z nami od: 28-11-2006

Skąd: ta pewność?

Witajcie

Otóż niedawno zachciało mi się kupić nowego laptopa. Przejrzałem jak zwykle opinie i oferty, wybrałem najciekawsze modele i w końcu zdecydowałem się na konkretny model: Samsunga P560. Jednym z powodów wyboru dość nietypowej jak na laptopa marki był fakt iż posiadam już netbook-a ów firmy (NC10) i sprawuje się on całkiem przyzwoicie.

Laptopa zamówiłem z LaptopsDirect.co.uk w połowie lipca.
Sam zakup przebiegł bez problemu, laptopa otrzymałem w należytym stanie ale niestety moja radość długo nie trwała.
Po niedługim czasie kiedy na poważnie zacząłem go używać okazało się, iż posiada on kilka dość poważnych wad:
1. Wyjście VGA jest beznadziejnej jakości, po monitorze latają paski
2. Nie mogę ustawić zewnętrznego monitora jako Primary (dla developera to b. istotne )
3. WLAN rozłącza mi się co jakiś czas i tylko naprawa połączenia pomaga. Choć w większości przypadków są same problemy z DHCP.
4. Nie wspomnę iż brakowało kilku płyt CD w tym Windowsa XP downgrade.

Z płytami CD nie było problemu, dostarczyli mi je po kilku dniach, niestety z resztą nie mogę nic zrobić. Oczywiście laptopa przetestowałem w różnych konfiguracjach, inne laptopy działają bez problemu w sieci WLAN, włącznie z wyżej wspomnianym samsungiem NC10.

Odesłałem laptopa do serwisu, na ich koszt, ale niestety odesłali go po tygodniu twierdząc iż nie znaleźli żadnej usterki. Poprosili mnie natomiast żebym sobie kabel VGA lub monitor zmienił. Zadzwoniłem do Support Call Centre, mówiąc że próbowałem już 3 monitory i 4 różne kable bez jakiejkolwiek poprawy.
Poprosili mnie żebym go znowu odesłał do serwisu. Niestety po jakimś czasie wrócił z identyczną odpowiedzią: „laptop jest zupełnie sprawny brak usterek”.
Zadzwoniłem znowu, mocno wzburzony iż chcę zwrotu pieniędzy bo nie mam czasu się bujać z „lapkiem”, który ma być częścią mojego businessu i jak do tej pory przyniósł mi więcej strat niż wartość urządzenia. Mówię tu o czasie spędzonym nad różnymi eksperymentami z konfiguracjami.
Gość z Call Cenre mowi na to iż muszą go znowu obejrzeć zanim mi zwrócą pieniądze bo serwis nie znalazł żadnej usterki.
Po raz kolejny odesłałem laptopa, na ich koszt. Tym razem trzymali go miesiąc. Po miesiącu zacząłem wydzwaniać do Samsunga, co się dzieje, a gość z Call Centre mówi, że laptop wrócił do Samsunga z Service Centre ale jak zwykle nic nie znaleźli, i czy chcę żeby go odesłać czy po raz czwarty do naprawy!
Nie wytrzymałem i mówię, że nie chcę laptopa tylko jak zwrotu pieniędzy bo to jakaś farsa a on na to mówi iż jedyne co mi mogą zaoferować to kolejna naprawa bo serwis nie znalazł żadnej usterki!
Pytam się go czy serwis nie znalazł żadnej z trzech usterek a on zadowolony iż niestety wszystkie trzy usterki były niemożliwe do znalezienia.

Oczywiście w przeciągu określonego czasu, chyba 2 tygodnie, mogłem oddać laptopa do LaptopsDirect jako internetowego sprzedawcy, ale w tym czasie byłem w Polsce nieświadomy usterek. Wszystkie usterki dopiero wyszły na jaw kiedy podłączyłem zewnętrzny monitor i uruchomiłem WLAN.

Ratujcie proszę bo już nie mam nerwów do tych i....ów z Call centre.
Laptop jest o oczywiście po raz kolejny w serwisie!

Ps: Bilans jest do tej pory taki, iż nie mogłem od czasu zakupu normalnie pracować na laptopie a w sumie przez ponad 2 miesiące siedzi on w serwisie.




[ Ostatnio edytowany przez: pablo77 02-11-2009 18:50 ]

Naród : wspólny język, wspólna ziemia, wspólna pamięć

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #2 Ocena: 0

2009-11-02 19:25:31 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Stad wniosek ze jak sie otrzyma zamowiony sprzet trzeba go przetestowac, a jak sie woli siedziec w Polsce to trzeba zamowic jak sie stamtad wroci i wtedy patrz punkt 1.

Co do wyjscia na monitor to we wszystkich 3 laptopach ktore mialem obraz byl zaklocony paskami, choc tragedii nie bylo. Wydaje sie ze te sprzety tak maja. Moze lepszy kabel pomoze, ale tak w ogole to jak chce sie pracowac na zewn. monitorze to sie kupuje komp stacjonarny
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #3 Ocena: 0

2009-11-02 21:11:39 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pablo77

Post #4 Ocena: 0

2009-11-02 21:49:43 (16 lat temu)

pablo77

Posty: 110

Z nami od: 28-11-2006

Skąd: ta pewność?

@Ironiqus

Specjalnie pożyczyłem taki porządny kabel z zaprzyjaznionego punktu serwisowego. Jeden z tych "grubych i porządnych" kabli ktorych dzisiaj juz w sklepie nie dostaniesz, ale efekt byl taki sam.

Tutaj masz nagranie: http://www.youtube.com/watch?v=HfgDTqruHOc
Oczywiscie kamerai YT spłaszczaja cały efekt ale idee można zauważyć podczas zoomowania. Tylko wlacz HD.

Jesli chodzi o szczegoly to moge dodac że efekt jest znacznie silniejszy kiedy laptop jest podlaczony do zasilania.
Tak oczywiscie mam porzadny filtr sieciowy. Sam swego czasu dokladalem do niego modul filtrujacy.

Jesli chodzi o WLAN to testowalem to na rozne sposoby: zmiana kanalu, szukanie "czystego" kanalu, praca siedzac przy routerze, inny router podlaczony do innej sieci.

Oczywiscie moglbym szukac dalej ale wszystkie inne laptopy (Moja stara Toshiba, netbook Acer-a, Netbook Samsunga, Dell zony, i 2 Thinkpady) dzialaja bez problemu na routerze Linksys-a WRT54GL. Na routerze sasiada Samsung sie takze rozlacza.

Pisze to bo zrobilem sporo zeby wyeliminowac blad z mojej strony. A w tej sytuacji przede wszystkim potrzebuje porady jak odzyskac kase albo dostac dzialajacego laptopa do pracy, zamiast przepychanek z angolami z call centre gdzies ma polnocy anglii.
Naród : wspólny język, wspólna ziemia, wspólna pamięć

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pablo77

Post #5 Ocena: 0

2009-11-02 23:08:47 (16 lat temu)

pablo77

Posty: 110

Z nami od: 28-11-2006

Skąd: ta pewność?

Cytat:

2009-11-02 21:11:39, ironiqus napisał(a):
Obawiam sie, ze nie ma takiej mozliwosci na tym ukladzie graficznym, ustawienia zewnetrznego monitora jako glownego. Nie z poziomu oryginalnych sterow - takie "bajery, to chyba tylko chipsety na nvidia potrafia.
Poszukaj jakis nieoficjalnych sterownikow lub programu ktory sie tym zajmie. Sprawdz zreszta w BIOSie, czy nie ma tam takiej opcji.


Jest dokladnie odwrotnie! P560 ma grafe nvidii i nie sposob ustawic external jako primary: http://www.laptopsdirect.co.uk/Samsung_P560-AS02UK_Laptop_NP-P560-AS02UK/version.asp

Natomiast grafa w NC10 to grafika intelowska i przestawia sie bez problemu.
Naród : wspólny język, wspólna ziemia, wspólna pamięć

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2009-11-03 02:03:36 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pablo77

Post #7 Ocena: 0

2009-11-03 15:21:55 (16 lat temu)

pablo77

Posty: 110

Z nami od: 28-11-2006

Skąd: ta pewność?

@pc_complex
Wszystkie kable ktore probowalem mialy standardowa dlugosc, czyli okolo 1-1.5m

Co do wifi to problem wystepowal tak samo w Win XP jak i Viscie wiec wskazywaloby to na hardware.

Ponadto celem wydania £700 na lapka bylo zakupienie czegos wysokiej jakosci. Takich usterek moglbym oczekiwac w sprzecie znacznie tanszym.
Naród : wspólny język, wspólna ziemia, wspólna pamięć

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

roztocz

Post #8 Ocena: 0

2009-11-03 15:57:04 (16 lat temu)

roztocz

Posty: 968

Mężczyzna

Z nami od: 23-05-2007

Skąd: Greenford

wlasnie przymierzam sie do zakupu laptopa
oferty na stronie LaptopsDirect.co.uk so calkiem niezle, czy ktos jeszcze mial z nimi problemy?
jakie inne tego typu strony mozecie polecic? (oczywiscie slyszalem o eBay, amazon, dell i currys :-) )
Praca - to bardzo prymitywny sposob spedzania czasu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2009-11-03 15:58:25 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2009-11-03 16:10:00 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2009-11-03 15:57:04, roztocz napisał(a):
wlasnie przymierzam sie do zakupu laptopa
oferty na stronie LaptopsDirect.co.uk so calkiem niezle, czy ktos jeszcze mial z nimi problemy?
jakie inne tego typu strony mozecie polecic? (oczywiscie slyszalem o eBay, amazon, dell i currys :-) )


LaptopsDirect to tylko sprzedawca. Oni nie robia napraw gwarancyjnych tylko serwis danej firmy.

BTW mozna tez kupic dodatkowa gwarancje na sprzet na kolejne lata i opcje next business day on site, wtedy unika sie odsylania sprzetu na dlugie tygodnie i dodatkowych kosztow.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,