Str 378 z 436 |
|
---|---|
Roberto480 | Post #1 Ocena: 0 2017-02-03 18:58:26 (8 lat temu) |
Z nami od: 11-07-2012 Skąd: Peterborough |
Zadzwoń albo napisz
Ja napisałem i pogratulowaleM inteligencji. Każ listem normalnym wysłać sobie lata znizek |
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2017-02-03 19:06:00 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2017-02-03 18:42:06, Wielim napisał(a): Musze specjalnie dzwonic do Admirala by mi nie przedluzali ? Jeszcze jedno pytanie - moja zona ma prawo jazdy angielskie rok ale wczesnije miala polskie jakies 7 lat , w tamtym roku zmienila na angielskie , co wpisac w pytaniu o jej prawo jazdy - How many years have they held their current licence? 1 czy 8 lat bo to obniza cene ubezpieczenia o polowe !!! [ Ostatnio edytowany przez: <i>Wielim</i> 03-02-2017 18:53 ] Tak, musisz zadzwonic i powiedziec, ze nie chcesz przedluzyc. Mozesz powiedziec, ze na stronie w tej samej firmie wychodzi tyle i tyle i jesli nie dadza Ci price match, to nie przedluzasz i kupujesz od nowa. Zonie wpisujesz date nabycia uprawnien, z tylu prawa jazdy, nie date wydania plastiku. Carpe diem.
|
Wielim | Post #3 Ocena: 0 2017-02-03 19:10:26 (8 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Ok . To dzieki za odpowiedz. Niech sobie gdzies wsadza swoja oferte gdy ensure chce 800 funtow z bajerami , ba nawet Admiral chce przez moneysupermarket 1100 jezeli dobrze pamietam a nie 1500 jak w ich renevalu
![]() |
Adacymru | Post #4 Ocena: 0 2017-02-03 19:14:43 (8 lat temu) |
Konto usunięte |
Nie zostawiaj sprawy dlatego ze karta nie jest juz wazna, bo jak nie zadzownisz to oni uznaja najpierw ze przedluzasz, a jak nie beda mozgli pobrac pieniedzy to uznaja ze zlamales warunki (zaplaty) i skasuja ubezpieczenie, a to cie bedzie drogo na lata kosztowac, bo bedziesz mial anulowane ubezpieczenie w swojej historii. Ne pisze w liscie o terminie odmowy?
Ada
|
Post #5 Ocena: 0 2017-02-03 19:16:24 (8 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Wielim | Post #6 Ocena: 0 2017-02-03 19:24:25 (8 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Cytat: 2017-02-03 19:14:43, Adacymru napisał(a): Nie zostawiaj sprawy dlatego ze karta nie jest juz wazna, bo jak nie zadzownisz to oni uznaja najpierw ze przedluzasz, a jak nie beda mozgli pobrac pieniedzy to uznaja ze zlamales warunki (zaplaty) i skasuja ubezpieczenie, a to cie bedzie drogo na lata kosztowac, bo bedziesz mial anulowane ubezpieczenie w swojej historii. Ne pisze w liscie o terminie odmowy? Ok znalazlem w danych karty Name Mr XXXX XXXX Card Number ****-****-****-XXXX Expiry Date 4/17 Payment Due 26/02/2017 Issue Number 0 Czyli ze planuja pobrac oplate akurat w dniu w ktorym konczy sie stara polisa . No nic poczekam do nastepnego tygodnia , zrobie zapytanie na moneysupermarket na prawdziwe dane (ceny powinne byc takie same jak dzisiaj bo tylko sklamalem nazwiska imiona i numer flatu a to ta sama klatka) i wtedy z gotowymi cenami zadzwonie do nich i przedstawie co mi wyszukiwarka pokazala i jezeli nie zaproponuja mniej to oficjalnie zrezugnuje z renevalu. Czy rozmowe mam nagrywac czy co bo wiadomo jak to jest z tymi ubezpieczalniami w uk |
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2017-02-03 19:36:56 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Oni nagrywaja i tak. Wystarczy, ze zrezygnujesz telefonicznie. Przysla Ci potem informacje o znizkach na email i poczta. Przynajmniej kiedys przysylali poczta.
Carpe diem.
|
Wielim | Post #8 Ocena: 0 2017-02-03 19:45:00 (8 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Ok dzieki wszystkim za pomoc . Jeszcze jedno pytanie , bo pewnie informacje o znizkach tzn NCB dostane email , jeszcze nigdy zadnego zwyklego listu od Admiral nie dostalem . Czy te zniki w formacie email wystarcza dla nowego ubezpieczyciela? Nigdy tego nie robilem , na jednosladzie mam kilka lat NCB ale caly czas jestem z ta sama ubezpieczalnia wiec nigdy o nic nie prosilem
![]() |
gotman25 | Post #9 Ocena: 0 2017-02-03 19:55:30 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Mansfield |
Ja zazwyczaj przesylam dowod znizek mailem.
Duzo firm teraz tak prosi, wiec nie bedziesz mial problemow. Zadzwon do nich wczesniej. Jak ta sama ubezpieczalnie daje ci online inna cene niz ta co dostales w liscie to zapisz sobie numer quota. Jak do nich dzwonisz to mowisz ze online u nich jest taniej, podajesz ten numer i zazwyczaj obnizaja od razu. Jak taniej jest gdzie indziej i wiesz ze jak nie dostaniesz takiej cenny to im wprost powiedz ile masz najmniej i ze ewentualnie zostaniesz jak tyle bedziesz mial placic. Jak sie nie zgadzaja to im grzecznie powiedz ze nie chcesz przedluzac na nastepny rok. W moim przypadku tak co 2 lata zmieniam ubezpieczalnie. I o dziwo 2 lata u firmy A pozniej 2 lata u firmy B i znowu 2 lata w firmie A. Jakos tak sie sklada [ Ostatnio edytowany przez: gotman25 03-02-2017 19:56 ] |
lulilu1 | Post #10 Ocena: 0 2017-02-03 19:57:31 (8 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2016 Skąd: Wales |
Ja zrezygnowałam zdotychczasowej ubezpieczalni wysyłając maila- dostałam maila z potwierdzeniem i proof of no claim discount-czy to wystarczy czy jeszcze mam dzwonic? ponadto pobrali mi jeszcze za poprzedni samochód road tax mimo,że osobiście zaniosłam papierek do DVLA.Co do nowej polisy to już całkiem zgłupiałam podałam dwa lata zniżek ( angielskie) oni poprosili o dowód a z poprzedniej ubezpieczalni dostałam papierek,że przysługująi zniżki 6 letnie( brali pod uwagę polskie) równocześnie jest tam wyszczególniony wypadek z Polski z 2014 roku a napisane jest że 6 lat...nic z tego nie rozumiem- jak teraz dostarczę to do nowego ubezpieczyciela u którego zaznaczyłam dwa lata to co?
a z ubezpieczenia zrezygnowałam dwa dni przed wygasnieciem polisy i dostałam dwa maile jeden z potwierdzeniem zakończenia ,drugi z renevalem... [ Ostatnio edytowany przez: lulilu1 03-02-2017 20:11 ] |