MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zwrot auta do dealera BMW

 

Postów: 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

mysiapysia

Post #1 Ocena: 0

2020-02-05 10:10:19 (4 lata temu)

mysiapysia

Posty: n/a

Konto usunięte

Drodzy forumowicze, czy ktos z Was ma moze doswiadczenie i wiedze co zrobic kiedy dealer odmawia zwrotu auta ma wady i pomimo naprawy nadal problem powraca? Moj maz za osczednosci zycia oo 15 latach ciezkiej pracy kupil auto e BMW dealer w czerwcu , juz po miesiacu pojawil sie problem z zamykaniem okna od strony pasazera co uniemozliwialo obsluge dachu. Zglosil, pojechal w aierpniu czyli po ponad miesiacu juz wiedzieoi ze cos jest nie tak. Niby naprawili , wymienili czujnik. Po niespelna 2 miesiacach , W pazdzierniku ponownie wizyta bo ten sam problem tylko tylne szyby. Powiedzieli ze musieli zrobic upgrade i ze bedzie ok. W grudniu znowu to samo. Okna nie dzialaja jak nalezy. Juz w sierpniu maz wspominal ze jezeli problem sie powtorzy to chce zwrocic auto ale naciskali ze to tylko drobna sprawa i juz jest problem rozwiazany. Na przestrzeni 6 miesiecy auto 3 razy reportowalismy problem. Maz powiedzial menagerowi ze chce oddac auto bo od samego poczatku wykazujw wady fabryczne i taki zostal mu sprzedany. Cisnelismy ich z formalna decyzja, dospiero po postraszeniu prawnikiem laskawie odpowiedzieli na email ze auta nie mozemy zwrocic bo oni problemy rozwiazali i z autem jest wszystko ok. Co robic? Czy ktos z was mial moze doswiadczenie w takiej sprawie? Czy ktos z Was zna moze prawnika ktory wie ja rozwiazac problem ? Bede wdzieczna za kazda pomoc. Dziekuje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2020-02-05 10:15:09 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

To sa problemy czy ich nie ma, bo zostaly naprawione? Skad odmienna wersja miedzy Wami, a dealerem?

Nowy samochod czy uzywany, jest gwarancja na niego? Czy inni maja podobne problemy z tym samym modelem? Zgaduje, ze to jakies kabrio, skoro boczne szyby sa powiazane z otwieraniem dachem.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mysiapysia

Post #3 Ocena: 0

2020-02-05 11:00:55 (4 lata temu)

mysiapysia

Posty: n/a

Konto usunięte

BMW 3 series kabrio. Od dealera, uzywane tylko jeden wlasciciel rocznik 2013,,, problem nadal jest pomimo zawozenia tam auta 3 razy. Raz wymienili czujnik niby bylo ok przez 2 tyg, problem wrocil, potem zrobili upgrade system, bylo ok moze z miesiac, problem powrocil po miesiacu,na dzien dzisiejszy okna nie dzialaja, znowu to samo. Okna nie od odpowiadaja na przycisk , nie domykaja sie jezeli juz odpowiedza jakims cudem wiec dachu nie mozna otworzyc.

Gwarancja byla 6 miesiecy od dnia zakupu , a kupil maz w czerwcu. Podczas tych 6ciu miesiecy naprawiali za darmo 3 razy. Gwaracja sie skonczyla w grudniu, problem nadal jest , za naprawe zycza sobie zaplate a zwrotu auta odmawiaja,,,

Wyglada na to ze auto bylo sprzedane z wada. Znajomy przez znajomego mowia ze trzeba udowodnic wade fabryczna, szukam prawnika ale wiekszosc siedzi w rozwodach, majatkach, crime itp

Czy ktos wie jak uporac sie z tym problemem?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2020-02-05 12:05:01 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jesli to byl approved used, to gwarancja powinna byc na 12 miesiecy. To na pewno dealer BMW czy po prostu trader/komis i jakas gwarancja 3rd party/

Czas na rejection byl w ciagu pierwszych 30 dni, chociaz niektore strony mowia o 6 miesiacach, a tym tez jest troche za pozno.

Nie potrafie poradzic jak dalej walczyc ze sprzedawca, ale moge doradzic wizyte o elektryka, ktory znajdzie przyczyne problemu. Internetu nie mowi nic o typowej wadzie fabrycznej tego modelu, ale jest duzo postow o tym, ze okna przestaja dzialac z powodu rodznych bezpiecznikow, itp.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

queenOfChocolat

Post #5 Ocena: 0

2020-02-05 19:52:06 (4 lata temu)

queenOfChocolate

Posty: 459

Kobieta

Z nami od: 23-02-2010

Skąd: male...

Skoro naprawiali to jakas gwarancja na ta naprawe tez musi byc to raz, a dwa raczej nie naprawili skutecznie skoro problem nadal istnieje.
Moze skontaktuj sie z lokalnym ombudsman i zapytaj o porade co robic, w moich sprawach zawsze okazali sie bardzo przydatni, nie zwlekalabym z tym

[ Ostatnio edytowany przez: queenOfChocolate 05-02-2020 19:55 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mysiapysia

Post #6 Ocena: 0

2020-02-07 16:27:11 (4 lata temu)

mysiapysia

Posty: n/a

Konto usunięte

Tak, auto od dealera. BMW Coventry, przepraszam napisalam przez przypadek 2013 a to przeciez rocznik 2016 . Wlasnie w tym problem ze oni sie zapieraja ze naprawili to problemu byc nie powinno , a problem jest, gwarancji sie skonczyla po 6 miesiacach. W kazdym razie dziekuje za wsparcie. Wczoraj znajomy przez znajomego polecil mi prawnika ktory ma doswiadczenie w takich sprawach. Wczoraj sie z nim spotkalismy, wystosowal pismo do BMW i zaznaczyl ze jezeli nie zabiora auta to idziemy do sadu. Zobaczymy co dalej,,,

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ROTAREDOM

Post #7 Ocena: 0

2020-02-08 17:14:37 (4 lata temu)

ROTAREDOM

Posty: 3519

Mężczyzna

Z nami od: 05-02-2011

Skąd: 英國


Cytat:

2020-02-05 10:10:19, mysiapysia napisał(a):
Drodzy forumowicze, czy ktos z Was ma moze doswiadczenie i wiedze co zrobic kiedy dealer odmawia zwrotu auta ma wady i pomimo naprawy nadal problem powraca?

[...]

Cisnelismy ich z formalna decyzja, dospiero po postraszeniu prawnikiem laskawie odpowiedzieli na email ze auta nie mozemy zwrocic bo oni problemy rozwiazali i z autem jest wszystko ok. Co robic? Czy ktos z was mial moze doswiadczenie w takiej sprawie? Czy ktos z Was zna moze prawnika ktory wie ja rozwiazac problem ? Bede wdzieczna za kazda pomoc. Dziekuje


Swego czasu miłem utrate mocy kilkaset koni w samochodzie. Nie nalegałem na wymiane na nowy sami zapropnowali.
Kazda sprawa u dealer'a samochodowego jest rozpatrywana indywidualnie.

W tej sytuacji gdy dealer mowi ze auto jest okay wtedy najlepiej znależć sobie cos u niego i poprostu powiedziec ze chciałes/aś cos innego. Najprostsze rozwiązanie.

Prawnik może pochłonąc zbyt duzo kasy & czasu z naciskiem na CZAS i może nie ugrać za wile.
______________________________________________________________ گاو نر اینترنتی

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

mysiapysia

Post #8 Ocena: 0

2020-02-11 21:06:13 (4 lata temu)

mysiapysia

Posty: n/a

Konto usunięte

Dali propozycje zamiany auta, z tym ze z kwoty ktora zaplacilismy 22000, oddali by 16000 , czyli przy zakupie w czerwcu 2019 , na przestrzeni 8 miesiecy stracili bysmy 6000£ a jeszcze zeby kupic co najmniej taki sam standard musieli bysmy wylozyc kolejne kilka tysiecy do tych 16000.
Narazie probujemy przez prawnika , w przypadku wygranej BMW oddaje koszta sadowe. Jestesmy umowieni na opinie w innym service BMW ktory ma wydac opinie gdzie jest problem w aucie ,, zobaczymy ,

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2020-02-11 22:28:02 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

To znaczy, ze oferują Wam odkupienie po cenie rynkowej, ktore nie ma nic wspolnego z rejection. Oczywiście samochod stracil na wartosci i to jest niepodważalne.

Jak kupujesz z salonu, to placisz ekstra,jak odkupuja od Ciebie, to jest trade-in price, najnizsza z mozliwych.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Guzior3

Post #10 Ocena: 0

2020-02-13 00:03:25 (4 lata temu)

Guzior3

Posty: 130

Mężczyzna

Z nami od: 07-05-2015

Skąd: Rugby

BMW Coventry radzę omijać, oszukali mojego znajomego na wymianie części, zapłacił za nowy zawór EGR a później okazało się że wcale go nie wymienili tylko wyczyścili stary który był wadliwy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,