
|
Postów: 7 |
|
---|---|
Maartulla | Post #1 Ocena: 0 2018-08-02 23:27:37 (7 lat temu) |
Z nami od: 09-01-2017 Skąd: Londyn |
Witam. Jakiś czas temu urwała mi się klapka wlewu paliwa. Kupiłam i otrzymałam dzisiaj. Przyjechał znajomy rozwiercił stare nity, ale okazało się że są zbyt duże otwory szczegolnie ta górna, po starych nitach. Powiedział że przyjedzie jutro tylko musi kupić większe nity. Myślicie że dostanie aż tak duże nity? Jeśli nie to czym ją przymocować.
![]() |
graphium | Post #2 Ocena: 0 2018-08-03 10:36:11 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-04-2016 Skąd: Cambridge |
Ze zdjęcia wygląda na to że znajomy rozwiercił nity wiertłem o średnicy główki nita, zamiast trzonka - zwykle w miejce starego nita można zamontować nowego, tego samego typu - o ile rozwiercenie zrobione jest dobrze, bez zwiększania średnicy otworu (często nity o średnicy trzona 4,8mm są montowane w otworach o średnicy 5mm - czyli można spokojnie go usunąć bez zwiększania otworu). Jeśli chodzi o 'standardowe' rozmiary to największe jakie kojarzę to z trzonem 6,4mm na otwor 6,5mm, (w porywach do 7,5mm o ile nie przenosi obciążeń). Otwory na zdjęciu wyglądają na większe. Zamiast nita może zostać tutaj użyta nito-nakrętka (poszukaj w google: "rivnut"
![]() Najłatwiej, o ile jest tyle miejsca, bedzie użyć metalowego "expanding nut" i śruby - wpisz w google images "volvo expanding nut". Inna opcją, to zobaczyć czy da się tam dojść od strony bagażnika po zdjęciu tapicerki i wtedy normalna śruba z płaską główką i nakrętka. |
AgentOrange | Post #3 Ocena: 0 2018-08-03 10:45:41 (7 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Dostęp do drugiej strony jest prawdopodobnie od sposu nadkola tylnego koła wtedy można użyć normalnej śruby i nakrętki.
|
cris82 | Post #4 Ocena: 0 2018-08-03 11:11:48 (7 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
a zwykle podkladki pod nita?
|
graphium | Post #5 Ocena: 0 2018-08-03 11:32:31 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-04-2016 Skąd: Cambridge |
Cytat: 2018-08-03 11:11:48, cris82 napisał(a): a zwykle podkladki pod nita? Trzeba byłoby wtedy i tak dostać się od wewnąrz z jedną i pewnie jeszcze jedną pomiędzy plus jeszce dochodzi grubość materiału mocowania klapki. Jak już od wewnątrz to ze śrubą,nakretką i podkładkami będzie zdecydowanie lepiej i estetyczniej. Najłatwiej natomiast to kupić expanding nut albo "rubber anchor nut" - 2 minuty i po robocie... Ciekawe jakiej średnicy są otwory na mocowanie w zawiasie klapki - pewnie też będzie trzeba je powiększyć, o ile jest tam na tyle materiału [ Ostatnio edytowany przez: graphium 03-08-2018 11:52 ] |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2018-08-03 14:14:40 (7 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Maartulla | Post #7 Ocena: 0 2018-08-04 09:41:26 (7 lat temu) |
Z nami od: 09-01-2017 Skąd: Londyn |
Dzięki wszystkim za porady. Myślę że znajomy zrobił to najlepszym sposobem jakim w tej sytuacji dało się zrobić.
Po ściągnięciu gumy, doszedł do otworów i skręcił śrubkami. ![]() ![]() |
hants | Post #8 Ocena: 0 2018-08-07 19:37:21 (7 lat temu) |
Z nami od: 28-03-2006 Skąd: Solent |
"Git malina" Jak to mawia klasyk polskiego internetu.
A tak na przyszłość: Od 7:40 https://www.youtube.com/watch?v=f662_4H7Kg8 Chcieć to znaczy móc!
|
|