MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Mandat £90 za parking pod Lidlem w Eastbourne

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 5 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Str 5 z 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

SweetLiar

Post #1 Ocena: 0

2017-09-30 12:23:19 (8 lat temu)

SweetLiar

Posty: 10992

Kobieta

Z nami od: 05-02-2015

Skąd: Lądek - Zdrój

Cytat:

2017-09-29 21:32:12, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

Parking powinien byc dla klientow sklepu/firmy, ale glupio byloby mi parkowac pod sklepem, w ktorym nie jestem pewna czy cokolwiek kupie, a za ogladanie polek moge dostac mandat.


Jeśli ktoś nie ogarnia rzeczywistości i dostaje mandaty (ha ha "za oglądanie";)

Dlaczego zaraz nie ogarnia rzeczywistosci? Sa sytuacje, ze klient szuka jakiegos konkretnego produktu i go nie znajduje, wraca na parking, a tam czeka mandat. Dla mnie to absurd. Omijalabym taki sklep z daleka



Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

MrMaverick

Post #2 Ocena: 0

2017-09-30 12:31:53 (8 lat temu)

MrMaverick

Posty: 472

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 05-09-2017

Skąd: x

Cytat:

2017-09-30 12:21:47, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

Nigdy nie skorzystam z parkingu Lidl'a po tym co przeczytałem. Robiłem tam zakupy od czasu do czasu , ale skoro klienci są traktowani jak potencjalni złodzieje miejsc parkingowych to wolę robić zakupy w marketach które są bardziej przyjazne dla klientow i nie polują na uczciwych.


Muszę Cię zmartwić ale od Lidla nie uciekniesz: dla przykładu w Tesco możesz kupić mięso zwrócone z Lidla:

https://www.theguardian.com/business/2017/sep/29/tesco-admits-error-over-repackaging-of-returned-lidl-chicken

Zawsze myślałem, że obrażanie się na sklepy to taki żart z filmu Barei ale jednak tacy ludzie istnieją! ;-) Ech, to samo życie:
https://www.youtube.com/watch?v=93b1xV105HU


A ja myślałem , że komuna upadła i teraz klient jest ważniejszy od kierownika.

[ Ostatnio edytowany przez: MrMaverick 30-09-2017 12:41 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #3 Ocena: 0

2017-09-30 13:18:10 (8 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

Dlaczego zaraz nie ogarnia rzeczywistosci? Sa sytuacje, ze klient szuka jakiegos konkretnego produktu i go nie znajduje, wraca na parking, a tam czeka mandat. Dla mnie to absurd. Omijalabym taki sklep z daleka


Czyli mówisz, że jesteś w 100% pewna że w przypadku dyskutowanego Lidla nie ma innej legalnej możliwości parkowania niż dokonanie zakupu w sklepie?
I czy stwierdzasz z całą stanowczością, że na parkingu nie ma żadnej informacji widocznej która uprzeda o tym kierowcę?
I jesteś pewna, że właściciel/najemca parkingu nie daje innej możliwości niż zapłata zakupami w sklepie? Że nie można opłacić postoju w automacie (lub w kasie) przed opuszczeniem parkingu?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #4 Ocena: 0

2017-09-30 13:34:41 (8 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

A ja myślałem , że komuna upadła i teraz klient jest ważniejszy od kierownika.


Ale w UK to nigdy nie było komunizmu.

MrMaverick wchodzi do restauracji Gordona Ramsay'a w Londynie. Dziarskim krokiem wymija kelnera i zajmuje miejsce przy oknie. Zdejmuje sandały i z foliowej torby reklamowej 'Delikatesów Mieszko' wyjmuje plastikową butelekę z herbatą, konserwę paprykarza szczecińskiego oraz kanapkę z jajkiem. Po chwili podchodzi kelner przywitać gościa w restauracji i podaje mu kartę win i dań. MrMaverick nie wykazuje zainteresowania menu i zaczyna otwierać konserwę. Po jakimś czasie podchodzi szef sali aby przyjąć zamówienie od naszego bohatera.
(...15 minut później...)
MrMaverick wychodzi z restauracji wymachując pięścią w powietrzu, jednocześniej wykrzykując "to skandal nigdy więcej nie przyjdę do tej podłej nory gdzie każdego klienta traktują jak złodzieja i każą zamawiać jedzenie z karty kiedy ja mam swoją własną kanapkę! Nie dadzą człowiekowi zjeść w spokoju, ciągle powtarzają że miejsca są dla klientów restauracji, przecież komunizm się już skończył i klient jest najważniejszy!"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

SweetLiar

Post #5 Ocena: 0

2017-09-30 14:35:32 (8 lat temu)

SweetLiar

Posty: 10992

Kobieta

Z nami od: 05-02-2015

Skąd: Lądek - Zdrój

Cytat:

2017-09-30 13:18:10, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

Dlaczego zaraz nie ogarnia rzeczywistosci? Sa sytuacje, ze klient szuka jakiegos konkretnego produktu i go nie znajduje, wraca na parking, a tam czeka mandat. Dla mnie to absurd. Omijalabym taki sklep z daleka


Czyli mówisz, że jesteś w 100% pewna że w przypadku dyskutowanego Lidla nie ma innej legalnej możliwości parkowania niż dokonanie zakupu w sklepie?

Nie ja tak mowię. Tak wynika z pierwszego postu. Autor dopiero z listu dowiedział się, że maksymalny czas postoju miał wynosić 10 minut. Gdyby była na parkingu wyraźna informacja o tym to nie byłoby zdziwienia mandatem

Cytat:

2017-09-29 09:53:22, ChrisCov napisał(a):
Wczoraj wysłałem maila z wyciągiem z konta bankowego. Odpisali z automatu, że mają 28 dni na odpowiedź lol

28 dni na odpowiedź, w takim razie co z mandatem do tego czasu, płacić czy nie płacić?


[ Ostatnio edytowany przez: SweetLiar 30-09-2017 14:45 ]

Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Capricorn

Post #6 Ocena: 0

2017-09-30 18:15:00 (8 lat temu)

Capricorn

Posty: 1203

Kobieta

Z nami od: 05-02-2012

Skąd: South East

Cytat:

2017-09-30 14:35:32, SweetLiar napisał(a):

28 dni na odpowiedź, w takim razie co z mandatem do tego czasu, płacić czy nie płacić?


[ Ostatnio edytowany przez: <i>SweetLiar</i> 30-09-2017 14:45 ]




'Submitting an appeal pauses both the collection timescales and the charge rate applicable until the appeal has been adjudicated by us'

Złożyliśmy wniosek i czekamy na odpowiedź.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

MrMaverick

Post #7 Ocena: 0

2017-09-30 19:56:15 (8 lat temu)

MrMaverick

Posty: 472

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 05-09-2017

Skąd: x

Cytat:

2017-09-30 13:34:41, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

A ja myślałem , że komuna upadła i teraz klient jest ważniejszy od kierownika.


Ale w UK to nigdy nie było komunizmu.

MrMaverick wchodzi do restauracji Gordona Ramsay'a w Londynie. Dziarskim krokiem wymija kelnera i zajmuje miejsce przy oknie. Zdejmuje sandały i z foliowej torby reklamowej 'Delikatesów Mieszko' wyjmuje plastikową butelekę z herbatą, konserwę paprykarza szczecińskiego oraz kanapkę z jajkiem. Po chwili podchodzi kelner przywitać gościa w restauracji i podaje mu kartę win i dań. MrMaverick nie wykazuje zainteresowania menu i zaczyna otwierać konserwę. Po jakimś czasie podchodzi szef sali aby przyjąć zamówienie od naszego bohatera.
(...15 minut później...)
MrMaverick wychodzi z restauracji wymachując pięścią w powietrzu, jednocześniej wykrzykując "to skandal nigdy więcej nie przyjdę do tej podłej nory gdzie każdego klienta traktują jak złodzieja i każą zamawiać jedzenie z karty kiedy ja mam swoją własną kanapkę! Nie dadzą człowiekowi zjeść w spokoju, ciągle powtarzają że miejsca są dla klientów restauracji, przecież komunizm się już skończył i klient jest najważniejszy!"


Dawno się tak nie uśmiałem :-]:-]:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

SweetLiar

Post #8 Ocena: 0

2017-09-30 20:30:36 (8 lat temu)

SweetLiar

Posty: 10992

Kobieta

Z nami od: 05-02-2015

Skąd: Lądek - Zdrój

Cytat:

2017-09-30 19:56:15, MrMaverick napisał(a):
Cytat:

2017-09-30 13:34:41, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

A ja myślałem , że komuna upadła i teraz klient jest ważniejszy od kierownika.


Ale w UK to nigdy nie było komunizmu.

MrMaverick wchodzi do restauracji Gordona Ramsay'a w Londynie. Dziarskim krokiem wymija kelnera i zajmuje miejsce przy oknie. Zdejmuje sandały i z foliowej torby reklamowej 'Delikatesów Mieszko' wyjmuje plastikową butelekę z herbatą, konserwę paprykarza szczecińskiego oraz kanapkę z jajkiem. Po chwili podchodzi kelner przywitać gościa w restauracji i podaje mu kartę win i dań. MrMaverick nie wykazuje zainteresowania menu i zaczyna otwierać konserwę. Po jakimś czasie podchodzi szef sali aby przyjąć zamówienie od naszego bohatera.
(...15 minut później...)
MrMaverick wychodzi z restauracji wymachując pięścią w powietrzu, jednocześniej wykrzykując "to skandal nigdy więcej nie przyjdę do tej podłej nory gdzie każdego klienta traktują jak złodzieja i każą zamawiać jedzenie z karty kiedy ja mam swoją własną kanapkę! Nie dadzą człowiekowi zjeść w spokoju, ciągle powtarzają że miejsca są dla klientów restauracji, przecież komunizm się już skończył i klient jest najważniejszy!"


Dawno się tak nie uśmiałem :-]:-]:-]

No bo klient jest najważniejszy, wystarczy go nie traktować jak debila tylko myślącego człowieka bo skoro restauracje Gordona rzeczonego w 99% nie karają klientów za przynoszenie swojego wina, chleba ze smalcem czy czegokolwiek innego, a 1% owszem to wypadałoby zwyczajnie poinformować klientów o ewentualnych karach za takie praktyki zamiast zakładać, że ci są jasnowidzami i bez odpowiedniej informacji sami domyślą się wszystkiego, a jeśli nie to bez mrugnięcia zapłacą grzecznie karę. Pracowałam w restauracjach i wielokrotnie klienci mieli swoje wino, torty urodzinowe itp i były to renomowane restauracje







Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

MrMaverick

Post #9 Ocena: 0

2017-09-30 20:58:32 (8 lat temu)

MrMaverick

Posty: 472

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 05-09-2017

Skąd: x

Poczekajmy na finał. Ludzie się odwołali i 28 dni to czas na odpowiedź od (creditor) czyli firmy której nie wymienię z nazwy , która obsługuje parkingi Lidl.

Bicie piany i komentarze bez sensu nic nie wnoszą do tego wątku.

[ Ostatnio edytowany przez: MrMaverick 30-09-2017 21:12 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2017-10-01 11:00:36 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Ale ludzie, Markety właśnie dbają o swoich klientów, umożliwiając im parkowanie, a uniemożliwiając parkowanie nie swoim klientom. Stąd takie a nie inne ograniczenia.
Wcale się nie dziwię, skoro w okolicy parkowanie kosztuje 4 funty za godzinę i często ograniczenie jest max 1-2 godziny, to markety po prostu były zawalone samochodami których właściciele nie przynieśli ani grosza zysku. A utrzymanie takiego placu kosztuje przecież.

Zauważmy ze takie rozwiązania są głównie tam gdzie w okolicy są problemy z parkowaniem na ulicy.

Użycie czytnika kodów czy kliknięcie na ekranie to nie jest jakieś wielkie alo.

Cytat:

2017-09-30 12:23:19, SweetLiar napisał(a):
Cytat:

2017-09-29 21:32:12, AgentOrange napisał(a):
Cytat:

Parking powinien byc dla klientow sklepu/firmy, ale glupio byloby mi parkowac pod sklepem, w ktorym nie jestem pewna czy cokolwiek kupie, a za ogladanie polek moge dostac mandat.


Jeśli ktoś nie ogarnia rzeczywistości i dostaje mandaty (ha ha "za oglądanie";)

Dlaczego zaraz nie ogarnia rzeczywistosci? Sa sytuacje, ze klient szuka jakiegos konkretnego produktu i go nie znajduje, wraca na parking, a tam czeka mandat. Dla mnie to absurd. Omijalabym taki sklep z daleka





Oczywiscie, możesz zaparkować na ulicy, zapłacić 2-4 funty i wejść do sklepu lokalnego. Albo pojechać z godzinę poza strefy gdzie są problemy z parkowaniem i tam kupić. Czy jednak jest to ostatecznie opłacalne?
Czas + paliwo?

Nigdy nie próbowałem, ale jestem niemal pewien że mają rozwiązanie dla klientów którzy przyszli i nic nie znaleźli... nawet papryczka nie taka była. :>
Pewnie drobna opłata i po sprawie.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 5 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,