Str 4 z 4 |
|
---|---|
nadiasandra | Post #1 Ocena: 0 2018-07-06 13:45:09 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-07-2018 Skąd: liverpool,Bootle |
To byl depozyt,tak bylo napisane.Potwierdzenia tamtego adresu niestety nie posiada.Wiele maili bylo wyslane do nich..mieli depozyt oddac od 6-8tyg.po rezygnacji z ubezpieczenia.Nie odpowiadali na moje zapytania,skarga byla wyslana poleconym,rowniez bez odpowiedzi..Poza tym na cancellation letter napisal,ze zmienil adres na nowy,wiec wydaje mi sie,ze powinni byli to zmienic w systemie zanim przyjeli jego rezygnacje..niewiem juz sama..
|
nadiasandra | Post #2 Ocena: 0 2018-07-06 13:57:34 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-07-2018 Skąd: liverpool,Bootle |
No juz to bylo zrobione,skarga wyslana itp....nic z tego zero odpowiedzi.2 tyg temu wyslal Final Response do nich po ktorym w koncu odpisali i zarzadali potwierdzenia adresu,wyslal im V5 to nie chcieli tego zaakceptowac,po wyslaniu rachunku stwierdzili,ze chca na stary adres potwierdzenie jakies,ktorego niestety nie ma,bo przebywal tam 2 tyg tylko
|