Str 2 z 4 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2016-05-21 21:54:45 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
W warunkach ubezpieczenia powinno byc napisane co nalezy zglosic natychmiast, a co zglosic przy odnowieniu polisy. Polecam przeczytac i wszystko bedzie jasne.
Carpe diem.
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2016-05-21 21:59:17 (9 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2016-05-21 21:54:45, Richmond napisał(a): W warunkach ubezpieczenia powinno byc napisane co nalezy zglosic natychmiat, a co zglosic przy odnowieniu polisy. Polecam przeczytac i wszystko bedzie jasne. Przykład z Admirala. Nie ma nic o dzieciach. http://www.admiral.com/magazine/guides/motor/important-points-to-tell-your-car-insurer |
Wielim | Post #3 Ocena: 0 2016-05-21 22:11:24 (9 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Ubezpieczenie mam właśnie w Admiralu. Jutro poczytam termsy, mam gdzieś umowę na emailu.
Dwunasty przeczytałem termsy z Twojego linku i nie ma tam nic o dzieciach. Także przy nie daj Boże jakimś zdarzeniu tfu tfu z udziałem mojego syna mogę im pokazać ich własny regulamin gdyby coś kręcili tak? [ Ostatnio edytowany przez: Wielim 21-05-2016 22:22 ] |
Post #4 Ocena: 0 2016-05-21 23:28:35 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Wioll12345 | Post #5 Ocena: 0 2016-05-22 07:50:46 (9 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2016 Skąd: Knottingley |
Nie, nie miałam wypadku. Przy kupnie ubezpieczenia zle zaznaczyłam datę od kiedy jestem w uk.
|
|
|
Wioll12345 | Post #6 Ocena: 0 2016-05-22 08:06:03 (9 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2016 Skąd: Knottingley |
No dobra przypuśćmy, że im zapłacę. To teraz mam kolejny problem, bo raz chcieli ode mnie 50 funtów potem 80 funtów innym razem 100, wczoraj dzwoniąc pan na infolini powiedział 100 funtów, a manager 170 funtów. Co rozmowa zmieniają kwoty. Dwa razy prosiłam ich o przesłanie email z wiadomościa co ile za co zawsze obiecują a do tej pory żadnej wiadomości nie dostałam. Nawet jakbym chciała im dziś zapłacić to nie wiem ile. Do 100 funtów jeszcze moge zapłacić, ale 170 to już gruba przesada tym bardziej, że za maj mi nie oddadzą zapłaconej składki.
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2016-05-22 08:38:31 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Z warunkow ubezpieczenia:
"10.7 Cancelling your policy If your policy is cancelled, we will return any premium you paid for this policy less: • a charge for the number of days the insurer has provided cover for • any fees as shown in the Important customer information section • any other credit card or credit finance charges • any amount you may owe us under any other insurance contract you may have with us. Te 50 funtow, to kwota za samo anulowanie, bez innych kosztow. Zgodnie z cennikiem na ich stronie: http://www.1stcentralinsurance.com/car-insurance/important-information "Cancellation fee - £50 If you cancel the policy for any reason other than non-disclosure or misrepresentation after 14 days of the policy start date, this fee is applied. Please note that any ancillary products purchased become non-refundable after 14 days and the full product cost is payable on cancellation." A z tej listy oplat wynika rowniez, ze 50 funtow z Twojej polisy, to byla oplata za ustanowienie tego ubezpieczenia, wiec tez jej nigdy nie zobaczysz. "Arrangement fee - £50 The arrangement fee is non-refundable and is included within the overall total." Niech Ci powiedza przez telefon dokladna kwote za kazdy punkt. Jak wzielas jakies dodatki typu Legal Cover, Breakdown cover, itp, to tego nie odzyskasz. Jak masz platne na raty, to wylicza Ci jeszcze dodatkowo ile odsetek im wisisz za rozlozenie na raty. Sprawdzilas koszt innych polis? W ktorym miesiacu tej polisy teraz jestes? Carpe diem.
|
Wioll12345 | Post #8 Ocena: 0 2016-05-22 09:00:35 (9 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2016 Skąd: Knottingley |
nie brałam żadnych dodatkowych rzeczy, a jestem w niecałym 3 miesiącu polisy, bo mam ją od 1 marca. Ja chcę to porpostu zapłacić i mieć święty spokój, ale mam wrażenie, że oni nie chcą mi wysłać punkt po punkcie ile za co mam zapłacić. Będę dzwonić do nich jutro. Poproszę jeszcz raz o wyszczególnienie.
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2016-05-22 09:10:22 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak masz dopiero 3 miesiac polisy, to warto zrezygnowac, jesli inne polisy sa duzo tansze. Nie tracisz tez duzej czesci roku znizkowego.
Nie chca Ci pewnie wyslac, zebys nie kwestionowala. Byc moze biora kwoty z sufitu, skoro kazdy podaje inna. Carpe diem.
|
stanislawski | Post #10 Ocena: 0 2016-05-22 09:25:08 (9 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Zerwij, zapłać opłatę administracyjną.
Wcześniej oczywiście wyszukaj tańszą polisę. |