Str 2 z 6 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2015-07-23 19:04:35 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Adacymru | Post #2 Ocena: 0 2015-07-23 19:09:26 (10 lat temu) |
Konto usunięte |
Wynajem czegokolwiek mozna byloby nazwac wywalaniem pieniedzy, a jednak w pewnych sytuacjach jest nawet oplacalne. Wszystko zalezy od specificznych warunkow i potrzeb danej osoby czy firmy.
Co innego Kowalski ktory pracuje na etat i chce do Polski jezdzic samochodem a co innego Nowak, ktory ma firme i do prowadzenia tej firmy wykorzystuje auto, ktore jest jego narzedziem pracy, a niekoniecznie jezdzi daleko. Inaczej rozliczy sie ze swoich wydatkow i podatkow w ciagu roku Kowalski a inaczej Nowak.
Ada
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2015-07-23 19:22:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2015-07-23 17:44:57, autofan napisał(a): Richmond prawie wszyscy kupuja diesle bo tanie ![]() ![]() ![]() Akurat to Audi pali mniej niz moje obecne auto ![]() Reklama to nie jest, bo ja nic nie zyskuje na tym. Po prostu calkiem niezly deal na auto, ktore ma cene katalogowa 80K, z upustem kosztuje 60K. Leasing na dwa lata kosztuje okolo 12tys funtow, jak dodamy dodatkowe 10tys mil, to 13tys funtow. W tym czasie auto traci na wartosci okolo 40tys od ceny wyjsciowej. Dlatego jest to wlasnie dobry deal. Mozna tanio pojezdzic niezlym autem i nie przejmowac sie tym, ile traci na wartosci, bo to nie nasz problem. Tomaszzet, sa tansze deale na C1 niz ten na tej stronie. Co do kar przy oddaniu samochodu, zalezy jak kto uzywa i co psuje. Ja nic nie zaplacilam jak oddawalam poprzednie auto. Dostalam liscik po tygodniu, ze dziekuja mi za utrzymanie auta w dobrym stanie. W obecnym tez odpukac nie mam szkod poza jednym odpryskiem na zderzaku od kamyczka. A ten odprysk nie bedzie kwalifikowal sie do kary. Jak ktos chce trzymac auto wiele lat, to leasing nie jest dla niego. Ale jak ktos lubi zmieniac, ale jezdzic czyms drozszym niz moglby kupic za gotowke, to calkiem niezla opcja i trafiaja sie niezle perelki. Jakies pol roku temu byle dobre oferty na Golfa R, chyba tez wrzucilam to wtedy na forum. W zeszlym tygodniu bylo BMW 335d w promocji. Dla mnie zaleta leasingu jest to, ze nie zamrazam gotowki w samochodzie, ktory traci na wartosci. Trzeba tylko znalezc deal, ktory kosztuje mniej niz utrata wartosci i jest sie do przodu. Poza tym odpada problem sprzedazy, bo auto oddaje sie i z glowy. Ja wlasnie ogladam sobie video recenzje S8, bo nie interesowalam sie tym autem wczesniej, wyglada interesujaco, poza tymi 5m dlugosci i 2.11m szerokosci. Na tym forum jest dyskusja o najlepszych ofertach na rynku: Pistonheads Nie jest prawda, ze Polacy lubia A4 i A6? Szczegolnie te starsze, tanie modele? Carpe diem.
|
dzieckowemgle | Post #4 Ocena: 0 2015-07-24 09:01:02 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-05-2008 Skąd: suffolk |
Richmond, jakbys kiedys przypadkiem natrafila na jakis fajny deal czegos z trzylitrowym dieselem to podziel sie smialo. Trójka, c klasa, a4, model wiekszy tez moze byc. jedyny minus, ze potrzebuję umowy na 20k mil i jakoś ciekawych okazji malo widac.
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2015-07-24 09:38:50 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wszystkie deale sa tutaj:
http://www.contracthireandleasing.com/personal/car-contract-hire-and-leasing/ I w tym watku na Pistonheads, co wyzej podalam link. Na trojke byl deal w zeszlym tygodniu 335d. Na niektore auta sa wieksze przebiegi dosc tanio. Na Octavie mozna bez problemu znalezc 20tys w przyzwoitej cenie, 2litry, 184KM. Czasami oplaca sie wziac deal na mniejszy przebieg i zaplacic excess, tylko trzeba sprawdzic ile kosztuje. Np na to Audi wyzej, oplaca sie wziac 5K mil i doplacic kare za wiecej. Dodatkowa mila kosztuje 10.6p, 10tys mil 1060 funtow. E-klasa jest zwykle tania, tylko niekoniecznie z 3l dieslem. C-klasa nowa tez jest dosc tania w leasingu. A Audi S8 bylo 15 sztuk na sprzedaz i prawie wszystkie juz wyszly. Widocznie jakis dealer potrzebowal osiagnac cel sprzedazy na ten model. Chociaz z tego co widzialam, to rocznie rejestruje sie ich okolo 100 sztuk w UK, wiec 15 sztuk to calkiem sporo dla jednego dealera. Moze to samo Audi robilo promocje, zeby zawyzyc sprzedaz. Tak jak robi to konkurencja z roznymi modelami. Carpe diem.
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2015-07-24 10:10:05 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #7 Ocena: 0 2015-07-24 16:34:15 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2015-07-24 18:02:10 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak ktos podejmuje zobowiazanie finansowe, to powinien zastanowic sie czy bedzie je w stanie splacac przez dany okres czy nie. Niezaleznie od produktu finansowego. Przy kupnie domu tez bierze sie pod uwage czy bedzie nas stac na splate kredytu.
Jak klient przestanie splacac, to zabieraja samochod, a potem splaca sie dlug. Nie pisalam, ze to super oferta dla wszystkich, ale dla tych, ktorym moze odpowiadac. Nikogo nie namawialam, tylko informowalam. Jak ktos jest zainterestowany leasingiem, to moze sobie poczytac o tym wiecej, jak to dziala. Ja do tej pory mialam bardzo dobre doswiadczenia, ale zdaje sobie sprawe jakie sa ograniczenia. Poprzednio mialam leasing operacyjny, po ktorym nie mozna bylo odkupic samochodu, mogla kupic tylko firma zarejestrowana do VAT. Teraz mam zwykle PCP od dealera wynegocjowane na takich samych warunkach finansowych jak leasing, ktory byl dostepny przez brokera. W pierwszym przypadku firma leasingowa jest Registered Keeper i trzyma dokumenty u siebie i placi za road tax. W przypadku PCP kierowca jest Registered Keeper i ma dokument w reku i placi za Road Tax. Na Audi oferta byla PCH czyli personal leasing i firma finansujaca (Audi) trzyma dokument, a broker placi za Road Tax. O wszystko trzeba dopytac, bo kazdy deal moze byc inny. Tak samo jak oplata za przekroczenie przebiegu, jak samochod jest finansowany przez producenta, to zwykle przekroczenie mil jest tanie, np u VW to z reguly 7p + VAT za mile, w Audi i Mercedes widzialam 9p + VAT. Niektore firmy finansujace maja bardzo wysokie oplaty za przekroczenie przebiegu, to z dzisiaj co widzialam na forum: 26p +VAT za mile za pierwsze 10%, a potem 50% wiecej za kazda nastepna. Byc moze beda inne korzystne oferty na drozsze auta, bo to co zamawia sie teraz, bedzie liczylo im sie do konca przyszlego kwartalu (rejestracja do konca roku). Jak bedzie im brakowalo sprzedanych auta do osiagniecia celu, to beda tanio wypychac rozne modele. Inne okazje to czesto wypychanie aut przed wejsciem nowego modelu. Jeszcze inne powody taniego leasingu, to wprowadzenie na rynku konkretnego modelu by pobic konkurencje w danym segmencie. Tak bylo okolo 2 lat temu, gdy Mercedes donfinansowywal C63. Na Fiesty i Focusy tez sa dobre promocje, szczegolnie na modele sportowe, ktore moga byc wtedy tansze niz zwykle. Takze promocje w leasingu nie sa ograniczone do drogich samochodow. Jak ktos chce nabyc nowy samochod, to warto sprawdzic jakie sa oferty na finansowanie. Jak dealer daje wysokie upusty na dany model, to kupowanie za gotowke, moze byc bledem, bo auto straci szybciej na wartosci, bo dealer/producent obniza jego wartosc na starcie. Czasami oplaca sie wziac kredyt u dealera, zeby dostac doplate, a potem od razu splacic. Carpe diem.
|
andypolo | Post #9 Ocena: 0 2015-07-25 00:52:46 (10 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
![]() |
franio11 | Post #10 Ocena: 0 2015-07-25 13:04:24 (10 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-05-2015 Skąd: SthWest |
No a gdzie Wy chcecie tymi autami jeździć? na nocną zmianę do warehousu??
wtedy to i te 5k mil limitu to duzo...bo jak 12h na dobę na zmianie, to i nie ma czasu jeździć. ![]() 12k za to aby auto stało pod domem i cieszyło oko, to trochę sporo. (a i miejsce parkingowe, bo na standardowej ulicy zajmie długość trzech domów :D) |