MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Mandat na polskim prawku.

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 8 z 9 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 7 | 8 | 9 ] - Skocz do strony

Str 8 z 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Reikai

Post #1 Ocena: 0

2018-05-31 18:52:36 (6 lat temu)

Reikai

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 31-05-2018

Skąd: Donny

Witam.

Jakieś 10 dni temu kupiłem swoje pierwsze auto w życiu.Niestety jako że jestem niedoświadczonym kierowcą zagapiłem się dwa razy i przekroczyłem prędkość i poprzedni właściciel samochodu otrzymał dwa mandaty(DVL jeszcze nie wysłał mi logbooka).Chłopak poszedł na policje załatwić to, że to nie on jest właścicielem i podał moje dane.

Problem jest taki, że mam prawko poniżej 2 lat, a na dwóch mandatach w przeciągu tygodnia jest 2*100f oraz 2*3 pkt(przekroczenie o 5 i 6 mil bodajże).Jak rozumiem tracę przez to prawo jazdy, chcę zapytać co teraz i jak mogę wyjść z tego z jak najmniejszym uszczerbku?Rozumiem, że dostane niedługo list z zapytaniem czy to ja, jeżeli się przyznam to kara.Był ktoś w takiej sytuacji?Ktoś na 5 stronie opisywał podobny problem, ale zniknął już z forum.

Czy jest możliwość, że przyjdzie mi najpierw pierwszy mandat, który opłacę i dostanę kurs zbijający punkty?Po czym przyjdzie mi drugi i uda mi się skończyć z 3 punktami bez utraty polskiego prawka?Czy są w stanie jakoś połączyć te dwa mandaty w jeden, przez co czeka mnie szybka sprawa w sądzie i utrata prawa jazdy?

Jeżeli ktokolwiek był w takiej sytuacji, proszę o kontakt.Każda pomoc się przyda.Ile to wszystko może trwać przy okazji?Przypomnę, że nie mam nawet dowodu rejestracyjnego jeszcze.Warto w takiej sytuacji od razu zerwać umowę z ubezpieczalnią, póki nie minęły 14 dni od ubezpieczenia, przez co uniknę kar?

Pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Emeryt56