Str 2 z 2 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2015-05-13 20:06:57 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #2 Ocena: 0 2015-05-13 20:34:19 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2015-05-13 20:06:57, konduktor68 napisał(a): Cytat: 2015-05-13 18:49:00, binus1 napisał(a): Wiertarka+wiertlo....troche mniejszej srednicy niz urwana sruba i...do dziela..... ![]() Najcenniejsza i najprostsza rada ![]() Wymaga trochę wprawy. Wiertło musi się wślizgnąć wewnątrz śruby, tak by szło po miększym materiale, bo śruba jest powierzchniowo utwardzana i nawęglana. Podstawa cierpliwość i spokojne, nic na siłę, żeby nie spierniczyć gwintu w tym co siedzi śruba, bo będą kolejne jaja. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
pantiktak | Post #3 Ocena: 0 2015-05-13 22:06:17 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
nooo udało się, bez wiertła. Sytuacja nie była ciekawa bo ta cześć co została w srodku nie dośc, że nie wystawał to jeszcze była ze trzy milimetry wgłąb.
po konsultacji ze znajomym fachowcem, spróbował i udało mu się wykręcićto za pomocą śrubokrętu i młotka stukając pukając co ćwierć obrotu i wukręcił na tyle że można było już obcęgami złapać. Krakn przy okazji pytanie z innej beczki do Ciebie: pamiętasz ten środek w sprayu ACF50? Czy on będzie się nadawał do popsikania w srodku wkrętartki Makity, chciałbym ją rozkecić i potraktować tym bo coś tak skrzypi piszczy świszczy. [ Ostatnio edytowany przez: pantiktak 13-05-2015 22:10 ] |
krakn | Post #4 Ocena: 0 2015-05-14 00:04:30 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ACF 50 raczej nie do tego.
To jest produkt penetrujący, smaruje, owszem, działa antykorozyjnie nawet w wysokich temperaturach. Ale raczej nie pełni funkcji smarnych przy tak dużych obrotach. Jeżeli chcesz posmarować przekładnię, to trzeba użyć smaru stałego, maźnąć palcem po zębatkach. A co tam dalej ci piszczy to nie wiem. Jest silnik powinien być na łożyskach kulowych, albo szpilkowych, są węglowe szczotki i w sumie to wszystko co się tam kręci. Jeżeli dotrzesz do łożyska i okaże się że coś skrzypi to można prysnąć, jak przestanie to ja bym jeszcze tam dał jakiś smar. A jak jest łożysko ZZ czyli zamknięte i popiskuje, to raczej jego czas dobiega końca. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
pantiktak | Post #5 Ocena: 0 2015-05-18 21:44:19 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
uszczelka wymieniona, ruba zastąpinona ale cieknie olej po przejechaniu już kilku mi, mokro na uszczelce.
Kupiłem specjalny silikon posmaruję, jak to nie pomoże to nie mam pojęcia o co chodzi. Noo może jeszcze odma mi przychodzi do głowy... |
|
|
andyopole | Post #6 Ocena: 0 2015-05-19 01:11:53 (10 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Cytat: 2015-05-18 21:44:19, pantiktak napisał(a): uszczelka wymieniona, ruba zastąpinona ale cieknie olej po przejechaniu już kilku mi, mokro na uszczelce. Kupiłem specjalny silikon posmaruję, jak to nie pomoże to nie mam pojęcia o co chodzi. Noo może jeszcze odma mi przychodzi do głowy... A czy wyczysciles miejsca do których przylega uszczelka. Może został jakiś "syf", którego nie pokonala elastyczność uszczelki i się poci. Może dekiel był skrzywiony z powodu nadmiernego poprzednio dociągania tej sruby, która była najbliżej wycieku. |
krakn | Post #7 Ocena: 0 2015-05-19 09:35:09 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Zanim się położy uszczelkę, musi być perfekcyjnie czysto, gładko. Jeżeli uszczelka jest silikonowa, albo kladziona na silikinie musi być wszytko odtluszczone
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
krakn | Post #8 Ocena: 0 2015-05-19 11:40:15 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Do odtluszcAnia dobry jest spray do tarcz hamulcowych.
Raczej nie stosuj Sroka do czyszczenia styków elektrycznych, niby to samo, all może zawierać silikony i wtedy lipa Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|