MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ubezpieczenie dla młodego kierowcy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 26

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

laraups

Post #1 Ocena: 0

2015-04-14 12:14:57 (9 lat temu)

laraups

Posty: 6

Kobieta

Z nami od: 14-04-2015

Skąd: Fareham

Cześć, specjalnie założyłam tutaj konto, aby (mam nadzieję) uzyskać odpowiedź na moe pytania.
Otóż w Anglii mieszkam od niedawna, bo od niecałych dwóch miesięcy. Chciałabym kupić auto, jednak ceny ubezpieczenia są jak dla mnie kosmiczne. Jestem młodym kierowcą, prawo jazdy mam od dwóch lat, z tego co czytałam, ma to duże znaczenie. Do Anglii przyjechałam polskim samochodem, jednak decydując się na pracę i życie w UK, wiem, że muszę mieć samochód zarejestrowany na angielskich tablicach. Jak na razie nie stac mnie, by płacić 500f miesięcznie za ubezpieczenie. Co zrobić w takiej sytuacji? Jeździć polskim samochodem z nadzieją, że policja mnie nie złapie? (Wg mnie marny pomysł, za duże ryzyko)
Może znacie ubezpieczalnie, które oferują tańsze ubezpieczenia, lub co zrobić, aby składka była mniejsza? Przyda mi się każda rada, bo jestem "zielona", jeśli chodzi o te sprawy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kasiachery

Post #2 Ocena: 0

2015-04-14 12:38:05 (9 lat temu)

kasiachery

Posty: 1528

Kobieta

Z nami od: 17-06-2013

Skąd: wypizdowek

loooo matko, nie przesadzasz? 500 funa mc? ja mam prawko od 3 tyg i place 100f za 13 letnie auto z silnikiem 1.4. szukaj ubezpieczalni gdzie nie maja call center - ja mam taka- przez co obnizone sa ceny ubezpieczenia. Moze sprzedaj ten polski samochod i kup jakies pierdzikolko do 1000f bo na polkie auto duzo bedziesz placil.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

laraups

Post #3 Ocena: 0

2015-04-14 12:46:12 (9 lat temu)

laraups

Posty: 6