Str 2 z 2 |
|
---|---|
dkozii | Post #1 Ocena: 0 2014-11-15 08:07:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-02-2012 Skąd: Cardiff |
Jak tak dokładnie się przyjrzałem, to z tyłu te zjechane kompletnie opony są Made in China... Z przodu mam używane Goodyeary (kupiłem bieżnik 4mm). Nigdy mnie jednak nie rzuciło, nawet na deszczu. Rada dla kręcących piruety - jezdzić zgodnie z przepisami!!!
|
Post #2 Ocena: 0 2014-11-15 10:02:41 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #3 Ocena: 0 2014-12-29 21:41:52 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Bremen | Post #4 Ocena: 0 2014-12-29 23:40:41 (10 lat temu) |
Z nami od: 10-12-2004 Skąd: BERKSHIRE |
Cytat: 2014-11-09 17:36:25, autofan napisał(a): Uzywalem z tylu opon firmy Admiral /wielosezonowe/ i nigdy wiecej takich wynalazkow. Gdzies na angielskim forum doczytalem ,ze ten kto dopuscil te opony do sprzedazy, powinien odpowiadac za sprowadzenie niebezpieczenstwa dla zycia.Sam wymienilem pomimo jeszcze dobrego bieznika. Jeden piruet przy niewielkiej szybkosci wyleczyl mnie skutecznie z takich wynalazkow. Potwierdzam!!! Jedyne co jest dobre w nich to tylko cena. Prosze zobaczyc sobie porownania opon made in china z produktami z europy w jakichkolwiek testach : Zaden z testow niezostawia na nich suchej nitki , poprostu sa niebezpieczne . Nie wiem kto te opony dopuszcza do sprzedazy!!! ![]() W jakies czasopismie motoryzacyjnym przy testach bylo napisane zeby nie kupowac opon ktore nie sa przeznaczone na rynek europy poniewaz moja inny sklad mieszanek ktory nie jest przystosowany do warunkow uzytkowania w europie (wyzsze predkosci,scieralnosc,itp..) , dotyczylo to produktow wlasnie z chin , korei i usa. Tak pozatym ta niska cena to czary? nie materialy kiepskiej jakosci ![]() bremen
|
clowni | Post #5 Ocena: 0 2014-12-30 17:21:04 (10 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2008 Skąd: Tam gdzie Hindus mowi dobranoc |
Opony z Chin nie zawierają kauczuku w takiej ilości jak opony europejskie. Jest to najdroższy składnik opony tzw. SILICA i kosztem jego robia biezniki na gumie, które wygladaja wspaniale na oko, jednak do jazdy nie warto.
Zuzycie opony Chinskiej jest tak szybkie ze człowiek następnym razem jej już nie kupi. Po prostu walkuje się bieznik na asfalcie, tak jak to widzimy w F1. Kupilem kiedyś opony FULLWAY i po przejechaniu kilku tys. mil zrobily się z nich jaja i zaczely bic na drodze. Nie maja odpowiedniej ilości wzmocnien, kauczuku, nadaja się tylko dla naiwnych. "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie."
|
|
|
Craven_2 | Post #6 Ocena: 0 2014-12-30 18:54:01 (10 lat temu) |
Z nami od: 24-08-2010 Skąd: |
Nie wiem jak produkowane sa chinskie opony natomiast wiem, ze trzeba cos tu sprostowac. Kauczuk to nie silica. Silica to w duzym skrocie kwarc. Kauczuk to natural rubber.
|
clowni | Post #7 Ocena: 0 2014-12-30 20:30:30 (10 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2008 Skąd: Tam gdzie Hindus mowi dobranoc |
Cytat: 2014-12-30 18:54:01, Craven_2 napisał(a): Nie wiem jak produkowane sa chinskie opony natomiast wiem, ze trzeba cos tu sprostowac. Kauczuk to nie silica. Silica to w duzym skrocie kwarc. Kauczuk to natural rubber. Craven cos ci się pomieszalo, nie mowie ze SILICA to jest kaczuk, tylko to sa związki chemicznie polaczone z kauczukiem do produkcji mieszanki gumowej. Zreszta poczytaj nizej wyciag z Michelin: 'The MICHELIN EnergyTM Saver uses less fuel and provides excellent performance in wet conditions. This is partly due to a new generation 100% silica-based rubber compound. ISO 5794-3:2011 Rubber compounding ingredients -- Silica, precipitated, hydrated -- Part 3: Evaluation procedures in a blend of solution styrene-butadiene rubber (S-SBR) and butadiene rubber (BR)' [ Ostatnio edytowany przez: clowni 30-12-2014 20:35 ] "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie."
|
Craven_2 | Post #8 Ocena: 0 2014-12-30 20:44:12 (10 lat temu) |
Z nami od: 24-08-2010 Skąd: |
Mozliwe, ze sie nie zrozumielismy. Co do reszty masz absolutna racje.
|