Str 2 z 5 |
|
---|---|
Raf_Blackpool | Post #1 Ocena: 0 2014-01-09 23:48:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 18-11-2011 Skąd: Blackpool |
Sprawdzilem bezposrednio na stronie firmy Admiral. Cena jest wyzsza.
Ciekawa sprawa bo Confused.com i Admiral to ta sama grupa (firma). Jutro zadzwonie do nich i zweryfikuje podane dane. Podejrzewam, ze PolPlan chcial mnie zniechecic. Ale jezeli moge kupic pakiet Comprehensive w cenie Fire, Theft & Party to wybieram Admirala. |
zealot | Post #2 Ocena: 0 2014-01-10 00:24:51 (10 lat temu) |
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
Cytat: 2014-01-09 17:04:28, karjo1 napisał(a): Raty nie wychodza az tak drogo, doliczaja oprecentowanie za skredytowanie. Zazwyczej po rozłożeniu na raty wychodzi jakieś 10-30% więcej do zapłcenia. Ale w grupie admiral(admiral, bell, elephant) zawsze wychodzi dwa razy tyle. Jak było 700 płatne z góry to wychodzi 1400 po rozbiciu na raty. Odsetki 100%. |
monikacookies | Post #3 Ocena: 0 2014-01-10 02:47:59 (10 lat temu) |
Z nami od: 22-10-2010 Skąd: manchester |
jestem z admiralem juz dwa lata i spoko,poki co nic nie claimowalam
|
derek-d3 | Post #4 Ocena: 0 2014-05-10 17:18:28 (10 lat temu) |
Z nami od: 10-05-2014 Skąd: Birmingham |
witam czy wiecie może czy Bell akceptuje zniżki z PL?
|
greg1990 | Post #5 Ocena: 0 2016-04-15 11:51:17 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
Witam,
Mam pytanie czy ktoś wysyłał Polskie zniżki do firmy Admiral? Wykupiłem polisę 05.04.2016 , tego samego dnia wysłałem przetłumaczone zaświadczenie o zniżkach z Polski pocztą + e-mail. Do dziś nie dostałem odpowiedzi. Live Chat pisze, że muszę czekać, gdy dzwonię jest to samo. Nie mogę czekać za długo, ponieważ za troche mija 2 tygodnie do których mogę anulować polisę... Jak nie zaakcpeptują zniżek to chcę anulować tę polisę, a czasu zostało mało... |
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2016-04-15 11:55:45 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Mowia, ze na co masz czekac? Dzwon i upieraj sie, ze chcesz rozmawiac z kims, kto ma wladze w tym temacie albo zajmuje sie tym.
Ja mam pozytywne wrazenia z telefonow do Admiral, a wykonalam ich calkiem sporo. Jak trafi mi sie czasem konsultant z Indii, to od razu rozlaczam sie i dzwonie jeszcze raz, az trafie na normalna osobe z UK. Carpe diem.
|
greg1990 | Post #7 Ocena: 0 2016-04-15 12:03:02 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
Mówią, że mam czekać na odpowiedź na e-mail.
Że telefonicznie nie można tego załatwić. Dzwonione było już 2 razy. kilka razy live chat + kilka wysłanych e-maili. |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2016-04-15 12:07:16 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
A czy w ogole maja informacje, ze dostali to, jakis wpis na Twoim koncie?
Carpe diem.
|
Post #9 Ocena: 0 2016-04-15 12:23:04 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
radzik77 | Post #10 Ocena: 0 2016-04-15 13:28:57 (8 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2016-04-15 12:23:04, Kryzymonek napisał(a): Witam, jestem, ze tak powiem aktualny, bo miesiąc temu wykupywałem ubezpieczenie. Wielu polecało mi stronę porównywarki Confused.com I chociaż ta strona ściąga informacje z ubezpieczalni tutaj znaleźli taniej. Strona porównywarki Strona nalazła mi ubezpieczenie o prawie 300 funtów taniej. Żeby chronić swoje dane podałem fikcyjne imię i nazwisko i adres kilka domów dalej, ma to znaczenie, ze kilka domów dalej, bo miejsce zamieszkania przecież też jest istotne, ilość kradzieży, ilośc aktów wandalizmu itp. a w telefonie zmieniłem kilka cyfr, to zabezpieczenie, gdybym jednak się nie zdecydował, chciałem na początek tylko sprawdzić ceny a uważam, ze czym rzadziej wpisujemy swoje dane w internet tym lepiej dla nas. Po co mi jakieś sms-y czy listy na adres, ze spamem Pozostałe dane dałem prawdziwe i gdy okazało się, ze jest taniej, to wypełniłem ponownie już z prawdziwymi danymi i zrobiłem zakup [ Ostatnio edytowany przez: <i>Kryzymonek</i> 15-04-2016 12:24 ] Wlasnie sprawdzilem podana stronke i w moim przypadku jest drozej niz Confused. Od 4 lat zadna porownywarka nie znalazla lepszej ceny niz Confused w moim przypadku. |