Str 86 z 118 |
|
---|---|
ZenVonZen | Post #1 Ocena: 0 2016-01-16 13:03:05 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
...btw potrzebny komp i kumaty gość bo te audiczki mają dużo problemów z zamkami w dżwiach i klapie tylnej (fajne autko masz generalnie a diesel czy petrol?)
... a co boli twoje auto...???
|
misiekcafe | Post #2 Ocena: 0 2016-01-16 18:39:18 (9 lat temu) |
Z nami od: 10-03-2015 Skąd: B-ham |
Cytat: 2016-01-16 13:03:05, ZenVonZen napisał(a): ...btw potrzebny komp i kumaty gość bo te audiczki mają dużo problemów z zamkami w dżwiach i klapie tylnej (fajne autko masz generalnie a diesel czy petrol?) Dieselek 2.0 TDI. Byłem dziś u jednego "magika" który stwierdził, że kluczyki się rozkodowały i trzeba od nowa je zakodować. Pech w tym, że nie umiał tego zrobić ![]() Drugi znalazł błąd - błąd kolumny kierowniczej. Poszukałem trochę na innych forach i znalazłem gościa z tym samym błędem który napisał tak: "A wiec na przyszłość jeśli komuś się przydarzy podobna sytuacja opisuję swój przypadek. Kod błędu 2811 blokada kolumny kierowniczej.Historia zakończyła się następująco. Laweta do odpowiedniego mechanika--> rozebranie kolumny kierowniczej--> dokładna diagnoza problemu(uszkodzony rygiel odpowiedzialny za blokowanie kierownicy a dokładnie to moduł który steruje ryglem)--> wymiana modułu--> kodowanie-->..." Niestety drugi "magik" powiedział, że się tego nie podejmie ![]() Pojechałem do trzeciego i na wejściu zobaczyłem, że chłopina się zatacza (w sumie już przed zamknięciem było więc pewnie miał prawo ![]() ![]() Gdy powiedziałem mu o co kaman z błędem itd powiedział, że sprawdzi bezpieczniki w module komfortu w moim "VOLVO" ![]() Popatrzyłem i wyszedłem bo mi ręce opadły. Mam nadzieje, że znajdę kogoś kto mi pomoże a jak nie to dopiero jak będę w PL.... |
krakn | Post #3 Ocena: 0 2016-01-17 18:08:33 (9 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
A ja mam pytanie, bo nie mogę załapać tematu.
Chciałem sobie założyć na tył zawieszenia Vana amortyzatory pneumatyczne, znaczy poduszki. I teraz pytanie. Czy to oznacza ze można zdjęć "pióra" resorów, czy tylko amortyzator? No i który polecacie, nie chce dziadostwa bo nie mam zamiaru latać do mechanika. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Post #4 Ocena: 0 2016-01-17 18:11:48 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #5 Ocena: 0 2016-01-17 18:44:06 (9 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Ciężar mam na styk.
A wkrótce będę demontował jeszcze dechy zeby było lżej. Zastąpię je tylko w miejscach widocznych aluminiowymi panelami. Mnie bardziej chodzi o to zejście "na kolano" żeby tył był nisko gdy stoję u klienta, nieraz wskakuję i zeskakuję z tej cholernej budy po 30 razy. Weź na rękę 30 metrów 2" węża i zeskocz z paki... Schodka nie chcę bo i tak często muszę się wciskać w zatoczce tak ze ledwo idzie przejść z przodu i z tyłu, jak dam stopień, albo nawet safety bar, to jeszcze bardziej ograniczę sobie możliwość prawidłowego zaparkowania, a nie zawsze tolerują to że stoję w zatoczce tylko tyłem, a pół vana stoi pod kontem. Kiedyś widziałem jak debil dał mandat gościowi co tak stał gdy ładował skipa. kurcze szkoda, bo te pióra z deka ważą, sądziłem że jest też opcja z demontażem. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
ZenVonZen | Post #6 Ocena: 0 2016-01-20 11:20:46 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
krakn ... poraz kolejny tworzysz projekt o ktorym nie masz pojecia i do tego troche bzdury gadasz z tymi poduszkami. poduszkami nic nie zrobisz dopoki auta nie zaladujesz na fuulll. (poniewaz resor i tak bedzie trzymal swoj poziom czyli wysokosc , czyli opcja opuszczenia auta niezaladowanego ci odpada . ) a wozic na pace 1.5t tylko po to aby wyjac pare rzeczy i lowerowac auto ??
... a co boli twoje auto...???
|
Sawanna | Post #7 Ocena: 0 2016-02-22 19:59:45 (9 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2011 Skąd: z Kosmosu |
A ja chciałam baaaaardzo podziękować za dobre rady, które pomogły wyeliminować poważną usterkę w aucie. Co prawda trwało to długo bo angielski mechanik nie mógł przyjąć do wiadomości, że jakaś tam Polka może wiedzieć lepiej od niego. No ale jak doszło do sytuacji, że auto musiało być zabrane na lawecie to z pełną satysfakcją powiedziałam " a nie mówiłam!". No i przyznał mi rację i musiał obniżyć cenę za naprawę.
Tak więc jeszcze raz olbrzymie podziękowania! I masz u mnie olbrzymie piwo! Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści...
![]() |
maniek129 | Post #8 Ocena: 0 2016-04-24 21:01:37 (9 lat temu) |
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
Witam.Interesuje mnie rodzaj koncowek kierowniczych w Peugeot 307Cc,2005 rok silnik 2 litrowy benzyna .Interesuje mnie czy jest roznia miedzy koncowka prawa a lewa w peugeocie 307Cc czy sa identyczne i nie ma roznicy . Proszę o porade.Dziekuje
[ Ostatnio edytowany przez: maniek129 24-04-2016 21:02 ] |
andyopole | Post #9 Ocena: 0 2016-04-24 21:04:48 (9 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Cytat: 2016-04-24 21:01:37, maniek129 napisał(a): Witam.Interesuje mnie rodzaj koncowek kierowniczych w Peugeot 307Cc,2005 rok silnik 2 litrowy benzyna .Interesuje mnie czy jest roznia miedzy koncowka prawa a lewa w peugeocie 307Cc czy sa identyczne i nie ma roznicy . Proszę o porade.Dziekuje [ Ostatnio edytowany przez: <i>maniek129</i> 24-04-2016 21:02 ] Schyl się pod auto i popatrz. |
maniek129 | Post #10 Ocena: 0 2016-04-24 21:24:23 (9 lat temu) |
Z nami od: 21-12-2013 Skąd: Leicester |
Cytat: 2016-04-24 21:04:48, andyopole napisał(a): Cytat: 2016-04-24 21:01:37, maniek129 napisał(a): Witam.Interesuje mnie rodzaj koncowek kierowniczych w Peugeot 307Cc,2005 rok silnik 2 litrowy benzyna .Interesuje mnie czy jest roznia miedzy koncowka prawa a lewa w peugeocie 307Cc czy sa identyczne i nie ma roznicy . Proszę o porade.Dziekuje Schyl się pod auto i popatrz. [ Ostatnio edytowany przez: maniek129 24-04-2016 21:27 ] |