Historię serwisową z piękną książka i pieczątkami można kupić za ok 150 funtów :>
Też mi sie wierzyć nie chciało, a jednak to możliwe.
Popytaj na forach motoryzacyjnych, dowiesz się kto wymienia rozrząd

Str 83 z 118 |
|
---|---|
krakn | Post #1 Ocena: 0 2015-12-01 21:40:00 (9 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
jak sądzisz ze w 3 letnim samochodzie osoby które robią takie przebiegi nie kręcą licznika tak że nie ma śladu w serwisówce, jak sądzisz że książka serwisowa mówi całą prawdę, to jeszcze mało wiesz jak wredni i cwani potrafią być ludzie w tym temacie.
Historię serwisową z piękną książka i pieczątkami można kupić za ok 150 funtów :> Też mi sie wierzyć nie chciało, a jednak to możliwe. Popytaj na forach motoryzacyjnych, dowiesz się kto wymienia rozrząd ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
kasiachery | Post #2 Ocena: 0 2015-12-01 21:57:23 (9 lat temu) |
Z nami od: 17-06-2013 Skąd: wypizdowek |
Cytat: 2015-12-01 20:07:53, krakn napisał(a): Rozrząd trzeba pilnować, bo jak padnie pasek, a nawet te nowe łancuchy, co podobno sa gorsze niż paski, to silnik do generalnego remontu, po prostu złota zasada mówi że jeżeli kupujesz samochód starszy niż 2 lata to bez względu na stan licznika wymieniasz pasek rozrządu. Powinien wymienić cały zestaw, z napinaczami, nie tylko pasek, no ale z drugiej strony skoro ma ograniczone fundusze to czasami tak robią. auto ma 65 tys mil, zaplacilam 160f i powiedzial ze wymieni caly rozrzad. |
Post #3 Ocena: 0 2015-12-01 22:16:57 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
teresa2462 | Post #4 Ocena: 0 2015-12-01 22:32:51 (9 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2009 Skąd: walia |
Cytat: 2015-12-01 22:16:57, panika napisał(a): Moze poczekajmy co powie Zawrocony, on ma przynajmniej jakas wiedze, a nie seksistowski belkot. No, dobrze powiedziane ![]() ![]() |
Post #5 Ocena: 0 2015-12-01 22:33:04 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
zawrocony | Post #6 Ocena: 0 2015-12-02 07:00:41 (9 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Nie chce sie wtracac w dyskusje "wymieniac czy nie" , ja sie trzymam zasady ze wymieniam tak jak podaje producent (wyjatek stanowi starszy vauxhall z silnikami 1.4 , 1.6, 1.8 i 2.0 - tu wymieniam 10K mil wczesniej ) jesli auto ma przejechane max do 80K, jesli wiecej i nie mam histori auta to dobrze jest wymienic. Po sciagnieciu paska nigdy nie zakladam go ponownie, do wymiany idzie wtedy caly rozrzad ( nigdy sam pasek ), pompa wody tylko wtedy jesli ma minimalne nawet slady wyciekow lub ma przejechane wiecej jak 100K. Lancuchy tez sie zrywaja ale daja objawy wczesniej w przeciwienstwie do paskow ktore moga sie zerwac bez objawow. Po kupnie auta dobrze jest zrobic serwis tzn wymienic olej, filtry, sprawdzic stan hamulcow itd. a jak ktos nie jest pewny odnosnie rozrzadu to go wymienic. Co do tego czy licznik byl krecony bo ma maly przebieg i jest mlode, to staram sie ufac i wierzyc ze tak nie bylo
![]() Jestem rogaczem pospolitym.....
|
zosiasamosia | Post #7 Ocena: 0 2015-12-02 08:30:54 (9 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2015-12-01 21:40:00, krakn napisał(a): Historię serwisową z piękną książka i pieczątkami można kupić za ok 150 funtów :> U nas jest odwrotnie, auto serwisowane u dealera a pieczątek w książce serwisowej brak :D |
kasiachery | Post #8 Ocena: 0 2015-12-02 09:50:59 (9 lat temu) |
Z nami od: 17-06-2013 Skąd: wypizdowek |
Po kupnie auta dobrze jest zrobic serwis tzn wymienic olej, filtry, sprawdzic stan hamulcow itd. a jak ktos nie jest pewny odnosnie rozrzadu to go wymienic. Co do tego czy licznik byl krecony bo ma maly przebieg i jest mlode, to staram sie ufac i wierzyc ze tak nie bylo
![]() no wlasnie mam ksiazke serwisowa, wpisane sa tam mile, jestem 3 wlascicielka, zaraz po kupieniu zrobilam serwis czyli oleje i filtry wymienione. do paniki: to jest 3 m3echanik ktory mowil, ze trzeba wymienic ecu, wiec kupilam ale dalej jest w pudelku. Auto ma juz te 65tys mil wiec moze wlasnie ten rorzad byl problemem. Poki co jezdze na paliwie 97 (?) i ani razu nie wyskoczylo missfire. Mam nadzieje, ze wszystko bedzie ok. |
ZenVonZen | Post #9 Ocena: 0 2015-12-02 11:27:39 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
to ja tez doloze cos od siebie... wytrzymalosc rozrzadu zalezy od wielu czynnikow (nie tylko przebieg i czas jak podaje producent ktory czesto przeciaga parametry aby miec zbyt na drogich czesciach podczas awari) stylu jazdy kierowcy, wymiany oleju , warunkow atmosferycznych, poprzedniego montarzu paska , kultury pracy silnika (wal korbowy ,walki rozrzadu , wtryskiwacze, ogolna synchronizacja ). czegos takiego w ksiazce nie znajdziecie. Dla mnie szczegolnie w UK w aucie powyzej 40 tys mil w kazdym moim aucie wymieniam rozrzad. serwisy aso to czesto dno!!! taniej wymienic rozrzad niz naprawic awarie pozniej. olej pewnie tez wymieniacie jak producent zaleca... co 15-20 tys mil??? heh
... a co boli twoje auto...???
|
ZenVonZen | Post #10 Ocena: 0 2015-12-02 11:53:30 (9 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
... I jeszcze zależy od jakości częsci wymienionych... ( często np nowe zamienniki pomp wody ulegają awarii przy 10-20 tys mil
... a co boli twoje auto...???
|