MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 77 z 118 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 76 | 77 | 78 ... 116 | 117 | 118 ] - Skocz do strony

Str 77 z 118

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

krakn

Post #1 Ocena: 0

2015-09-02 19:59:15 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Na zimno ma być tak jak ci powiedział Autofan, między minimum a max. Raczej powinno być na poziomie MAX.

Gdy silnik się nagrzeje, to płyn się rozszerza, wiec będzie zbiornik prawie pełny. Po ostudzeniu wróci do kreski MAX.

Płyn chłodzący to mieszanka, znaczna cześć to woda destylowana (bardzo ważne, nie woda z kranu bo ta zawiera kamień)
Gdy kiedyś zobaczysz że płynu ubyło na zimnym silniku! to po prostu przy okazji tankowania, należy kupić wodę demineralizowaną i uzupełnić.

Płyn w chłodnicy należy wymieniać co 3 do 5 lat, zależy w jak dużo się jeździ i w jakim klimacie. Po 3 zaczyna się już powoli wytrącać i robia się paprochy.

Temp włączania wenylatora jest dość dziwna, w motocyklu co prawda mi się też tak włącza, przy około 105, ale w samochodzie to szybciej i nie przekracza 90C, ale to już trzeba by sprawdzić co mowi manual dla tego pojazdu
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

InvisibleShoote

Post #2 Ocena: 0

2015-09-03 21:09:55 (10 lat temu)

InvisibleShooter

Posty: 59

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2014

Skąd: Leeds

Cześć, jestem po wymianie na płyn. Auto odpowietrzone. Temperatura 102 stopnie (w tym samochodzie termostat otwiera przy 98 stopniach, według stron sprzedających zamienniki, wentylator włącza się na 103 stopniach C). Po włączeniu nawiewu na 4 poziom temperatura spada do 70 stopni, podczas szybszej jazdy nadal idzie w dół. Więcej nie sprawdzałem. Podejrzewam termostat z tego co wyczytałem. Chyba nie domyka się do końca.

Mechanik nawet tego nie sprawdził. Chociaż prosiłem. Po odpowietrzeniu auto straciło ponad 800 ml płynu. Dolałem na zimnym silniku i zobaczę jutro jak będzie. Zamawiam termostat (razem z czujnikiem temp. cieczy) i sam to sobie wymienię. Choćby przy pomocy autodaty, bylebym tego mechanika nie musiał oglądać.

Dzięki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2015-09-03 23:16:31 (10 lat temu)

Posty: 1985

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-12-2011

A ja mam takie mechaniczne pytanie.
Czym a raczej jakie sciereczki bo nie mogę utrafic mogę zastosować do szyb by usunąć wosk z nich.
Wycieraczki mi chodzą jak cepy w młockarni.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

autofan

Post #4 Ocena: 0

2015-09-04 01:20:17 (10 lat temu)

autofan

Posty: 807

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2007

Skąd: Poole

Powinien zejsc przy pomocy plynu do mycia szyb I zwyklych recznikow papierowych.Jak to nie pomoze to wymien wycieraczki albo... szybe.:-)
Milosnik samochodow.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer ICQNumer Skype

ie2ox4-b

Post #5 Ocena: 0

2015-09-04 06:48:16 (10 lat temu)

ie2ox4-b

Posty: 3591

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 27-05-2014

Skąd: Oxford

Cytat:

2015-09-03 23:16:31, robinek napisał(a):
A ja mam takie mechaniczne pytanie.
Czym a raczej jakie sciereczki bo nie mogę utrafic mogę zastosować do szyb by usunąć wosk z nich.
Wycieraczki mi chodzą jak cepy w młockarni.

Skąd wziął się wosk na szybach? Przygoda z ulem? Może to parafina?
Jak wosk to denaturat, jak parafina rozpuszczalnik.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2015-09-04 07:04:45 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Wosk to trzeba teraz zaparkować kolo pasieki niech pszczółka zliże hehe.

A na poważnie
Umyć szybę denaturatem, albo natrzeć tanią pastą do zębów i umyć woda.
Najtańsza pasta jest najlepsza bo zawiera dużo kredy mało dodatków. Gąbka i kolistymi ruchami, tak jak byś polerował.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Craven_2

Post #7 Ocena: 0

2015-09-04 07:35:27 (10 lat temu)

Craven_2

Posty: 967

Mężczyzna

Z nami od: 24-08-2010

Skąd:

U zony byl podobny problem z przeskakujacymi wyciaraczkami. Bylo to nowe auto i w fabryce bylo czyms tam potraktowane na podroz przez Europe i przeprawe promowa . Diler zapomnial nam o tym powiedziec ale pomogl plyn do mycia szyb (kilka razy), ewentualnie przeczekac i po kilku deszczowych dniach samo zejdzie ale strasznie to wkurzajace wiec chyba lepiej zmyc.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer AIM

krakn

Post #8 Ocena: 0

2015-09-27 23:20:39 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

mam pytanie. Głupia sprawa, wymiana akumulatora. Tyle że chciałbym kupić o większej pojemności i gabarytach.
Konkretnie do vana. Dziura tam jest większa, ale akumulator zajmuje około 2/3 długości, potem widziałem że jest jakiś uchwyt czy plastyk wciśnięty na dole żeby go trzymało.

Jeszcze się do tego nie dobrałem, ale chce jutro kupić akumulator.
I pytanie. Czy ten plastykowy uchwyt ma jakąś możliwość zmiany pozycji czy konfiguracji w momencie gdy wsadza się większy akumulator?
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

ie2ox4-b

Post #9 Ocena: 0

2015-09-27 23:57:14 (10 lat temu)

ie2ox4-b

Posty: 3591

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 27-05-2014

Skąd: Oxford

Trudna sprawa, tak z pobieżnego opisu. Ja, do 2,5l. miałem 64 A/h, też miejsce było na większy. Kupiłem 100. Spróbuj może dopasować po rejestracji, ja kupiłem na chybił/trafił, na razie działa.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

autofan

Post #10 Ocena: 0

2015-09-28 07:54:17 (10 lat temu)

autofan

Posty: 807

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2007

Skąd: Poole

Kupowanie akumulatora o większej pojemnosci nie jest dobrym rozwiązaniem. Alternator jest programowany do obsługi akumulatora o określonych parametrach i skonczy sie albo uszkodzeniem albo permanentnie niedoladowanym akumulatorem.
Milosnik samochodow.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer ICQNumer Skype

Strona 77 z 118 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 76 | 77 | 78 ... 116 | 117 | 118 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,