MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 74 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 73 | 74 | 75 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

Str 74 z 119

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2015-06-21 19:01:21 (10 lat temu)

Posty: 1985

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-12-2011

Nie ma znaczenia pogoda.
u mnie są jakieś dziwne przewody do czegos takiego:
Obrazek

Swiece mają dwa lata i około 8000mil

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Onieznajomy

Post #2 Ocena: 0

2015-06-21 19:05:37 (10 lat temu)

Onieznajomy

Posty: 4046

Mężczyzna

Z nami od: 02-09-2011

Skąd: Glasgow

niewiem co to za lufa, ale podobne obiawy daja slabe przewody a podczas wilgotnej pogody taki problem sie nasila

moze ktos bedzie mial lepsza wiedze co temu dolega

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

observer_haters

Post #3 Ocena: 0

2015-06-21 20:06:10 (10 lat temu)

observer_haters

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-01-2014

Skąd: Wyspa

Cytat:

2015-06-21 19:01:21, robinek napisał(a):
Nie ma znaczenia pogoda.
u mnie są jakieś dziwne przewody do czegos takiego:
Obrazek

Swiece mają dwa lata i około 8000mil


cewka zapłonowa ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #4 Ocena: 0

2015-06-21 20:11:00 (10 lat temu)

Posty: 1985

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-12-2011

Cytat:

2015-06-21 20:06:10, observer_haters napisał(a):
Cytat:

2015-06-21 19:01:21, robinek napisał(a):
Nie ma znaczenia pogoda.
u mnie są jakieś dziwne przewody do czegos takiego:
Obrazek

Swiece mają dwa lata i około 8000mil


cewka zapłonowa ?



Taki jej urok w tym samochodzie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #5 Ocena: 0

2015-06-21 20:15:45 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2015-06-21 20:11:00, robinek napisał(a):
Cytat:

2015-06-21 20:06:10, observer_haters napisał(a):
Cytat:

2015-06-21 19:01:21, robinek napisał(a):
Nie ma znaczenia pogoda.
u mnie są jakieś dziwne przewody do czegos takiego:
Obrazek



Swiece mają dwa lata i około 8000mil


cewka zapłonowa ?



Taki jej urok w tym samochodzie.


Tak to są cewki na każdą świece osobno.
Ja mam tak w motocyklach i Previ i nawet w odkurzaczu do czyszczenia dywanów.
Pomija się po prostu palec rozdzielacza, i teraz precyzyjniej jest iskra.

Cewki maja jednak tą wadę ze nie lubią lipnych świec.
Wiem że nie bardzo znoszą np Bosha, bo ten producent ma zbyt dużą tolerancję błędu.
najlepiej NKG, nawet niedawno wymieniałem świece w maszynie to mimo że silnik USA GM, to swiece japońskie NKG
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Magpie

Post #6 Ocena: 0

2015-06-24 10:59:14 (10 lat temu)

Magpie

Posty: 1

Kobieta

Z nami od: 24-06-2015

Skąd: Tonbridge

Witajcie,
Panowie, potrzebuję pomocy przy Oplu Vivaro (1.9 diesel, 2003). Auto nie odpala. Kręci, ale nie ma zapłonu, silnik nie startuje. Akumulator naładowany na full, paliwo jest. Stacjonuję chwilowo w Tonbridge, Kent. Czy możecie wskazać kogoś, kto będzie w stanie mi pomóc? Co tu dużo mówić, poszukuję sensownego, uczciwego mechanika, który zdiagnozuje problem i doradzi, co zrobić, żeby go rozwiązać i nie zbankrutować... Będę wdzięczna za pomoc.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Onieznajomy

Post #7 Ocena: 0

2015-06-24 11:04:08 (10 lat temu)

Onieznajomy

Posty: 4046

Mężczyzna

Z nami od: 02-09-2011

Skąd: Glasgow

wyglada jak by zaworek w papie nie dostawal zasilania i nie otwieral, ale nie znam Vivaro i tylko gdybam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

zawrocony

Post #8 Ocena: 0

2015-06-24 13:00:32 (10 lat temu)

zawrocony

Posty: 307

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2014

Skąd: Oxfordshire

Musi ktos zobaczyc jakie jest cisnienie paliwa na listwie przy odpalaniu, sama mozesz sprawdzic tylko czy gruszka ( pompka ) nie jest peknieta,pod maska po lewej stronie obok filtra paliwa ( czarna obudowa ) bedzie taka czarna pompka, nacisnij ja pare razy tak bys czula ze paliwo pompujesz a ktos inny niech w tym czasie odpala. Moze tez byc wina kluczyka.
Jestem rogaczem pospolitym.....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Post #9 Ocena: 0

2015-08-08 19:59:38 (10 lat temu)

Posty: 1985

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-12-2011

I mnie trochę uszczypało po kieszeni.
Wysiadłem z samochodu a tu mnie coś natchnęło i podkusiło by zajrzeć pod silnik a tu cała osłona mokra od płynu chłodniczego.
I teraz w kolejności mam trzy chłodnice i jak wszystkie oberwały czymś latającym to kaplica. A wszystkie były mokre.
I do warsztatu 20mil.
Jechałem jak nigdy eco aby silnika nie zagotować ale wskazówka była na prawidłowej pozycji.
I lampka temperatury inwertera nie zapaliła się też.
W warsztacie okazało się że walnęła ostania chłodnica od silnika .
Pękła śruba mocująca i pękł plastykowy blok chłodnicy z lewej strony.
Dobrze ze w Londynie a nie na trasie do Polski.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #10 Ocena: 0

2015-08-08 20:19:54 (10 lat temu)

andyopole

Posty: 13626

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2015-08-08 19:59:38, robinek napisał(a):
I mnie trochę uszczypało po kieszeni.
Wysiadłem z samochodu a tu mnie coś natchnęło i podkusiło by zajrzeć pod silnik a tu cała osłona mokra od płynu chłodniczego.
I teraz w kolejności mam trzy chłodnice i jak wszystkie oberwały czymś latającym to kaplica. A wszystkie były mokre.
I do warsztatu 20mil.
Jechałem jak nigdy eco aby silnika nie zagotować ale wskazówka była na prawidłowej pozycji.
I lampka temperatury inwertera nie zapaliła się też.
W warsztacie okazało się że walnęła ostania chłodnica od silnika .
Pękła śruba mocująca i pękł plastykowy blok chłodnicy z lewej strony.
Dobrze ze w Londynie a nie na trasie do Polski.



Pierwsza jest chlodnica od klimatyzacji wiec wyciek z niej nie "moczy". Druga od oleju a trzecia od plynu chlodzacego wiec nietrudno odroznic, jaki plyn ochlapal Ci silnik.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Strona 74 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 73 | 74 | 75 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,