Str 69 z 119 |
|
---|---|
zawrocony | Post #1 Ocena: 0 2015-04-11 20:29:40 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Pomiar nastepuje z czujnikow silnika, Np przeplywomierz powietrza, czujnik temp wody, obroty silnika, sonda lambda, czas otwarcia wtryskow,predkosc i obciazenie auta, nastepnie wszystkie parametry sa przeliczane i dostajesz zuzycie paliwa.
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
Post #2 Ocena: 0 2015-04-11 20:35:01 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #3 Ocena: 0 2015-04-11 20:37:17 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
zawrocony | Post #4 Ocena: 0 2015-04-11 20:37:29 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
No i ten emulator bedzie swoja role spelnial tak jak normalne wtryski
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
Post #5 Ocena: 0 2015-04-11 20:41:28 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
zawrocony | Post #6 Ocena: 0 2015-04-11 20:43:12 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Tak dokladnie, tylko ze srednie zuzycie paliwa powinno byc dalej pokazywane
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
Post #7 Ocena: 0 2015-04-11 20:46:33 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
zawrocony | Post #8 Ocena: 0 2015-04-11 20:49:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Hmm ciezko powiedziec, zatankuj do pelna i zrob jakas trase, dotankuj i zobacz co pokazal komp a co na stacji wyszlo. Od normy moga odbiegac a o ile to nie wiem
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
Post #9 Ocena: 0 2015-04-11 20:53:53 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2015-04-13 19:11:31 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2015-04-11 09:13:19, adamdrang napisał(a): A to ja mam taki problem do mechanika bo słyszę różne opinie a na zapytanie wysłane do firmy dostałem szybką odpowiedź twierdzącą. Ale do rzeczy - kupiłem golfa IV z silnikiem 1.6 8V (podobno trwały) z przebiegiem 105 tys mil. Nie wiem jak i kto nim wczesniej jeździł. Pytanie: czy jest sens (bezpiecznie) przeczyścić silnik oraz układ paliwowy za pomocą środków firmy Forte? (dodatki do oleju i paliwa). Czy może się zdarzyć że jakieś oczyszczone fragmenty dostana się gdzieś dalej (np do wtryskiwaczy)co spowoduje lawinę problemów?Przebieg całej procedury czyszczenia dostałem mailem. Ja kupiłem kilka butelek, 2 zestawy po 3 sztuki i 2 butelki do czyszczenia niby EGR i zaworów. Kupiłem bo myślałem że chyba mi EGR nawalił i szukałem rozwiazania na tym czasem bo był okres wytężonej pracy i dużo jazdy. Wlałem do tej pory 2 butelki, w odstępie co drugie tankowanie. Na pewno ma wpływ na szybsze i chyba efektywniejsze wypalanie filtra EDF, rzadziej się właczał program czyszczenia i wyraźniej krócej trwał. Zaglądać do EGR nie zaglądałem, ale z tego co oglądałem na YT to sadza jest bardzo prosta do czyszczenia, nawet stosuje się metodę ze nie odkręca się całego zaworu, tylko czyści się na włączonym silniku spłukując go jakimś rozpuszczalnikiem, (sugerowali produkty jakiejś tam marki, ale to przypomina po prostu zwykły czterochlorek węgla, czyli to samo co się stosuje do czyszczenia tarcz hamulcowych) Rozpuszcza i wpada do komory spalania tak jak zwykle robi to sadza w spalinach i tyle. Chyba że już msz zawór zapieczony sadzą to wtedy nie ma co się bawić tylko go zdemontować i wyczyścić zanurzając w czyściwie w jakimś pudełku Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|