[ Ostatnio edytowany przez: InvisibleShooter 12-03-2015 16:26 ]
Str 66 z 119 |
|
---|---|
InvisibleShoote | Post #1 Ocena: 0 2015-03-12 16:09:33 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2014 Skąd: Leeds |
Witam. Opiszę krótko. Ford Focus Mk2 2005 1.6 benzyna. Dwa tygodnie temu ubyło plynu chłodniczego do minimum. Dzisiaj nie widać już w zbiorniczku. Zachowuje się normalnie. Lekko kopci ma biało gdy jest zimny, po rozgrzaniu wszystko w porządku. Bez innych objawów. Temperaturę obserwowałem - bez skoków. Pomoże ktoś? Jutro na lotnisko trzeba dojechać a trochę mnie to martwi. Dzięki
[ Ostatnio edytowany przez: InvisibleShooter 12-03-2015 16:26 ] |
Post #2 Ocena: 0 2015-03-12 16:13:52 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
InvisibleShoote | Post #3 Ocena: 0 2015-03-12 16:23:00 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2014 Skąd: Leeds |
Mam breakdown cover w razie czego. Jaki uszczelniacz? Kupię na shell'u? O tej porze nic więcej mi nie pozostaje.
|
Post #4 Ocena: 0 2015-03-12 16:51:49 (10 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
InvisibleShoote | Post #5 Ocena: 0 2015-03-12 20:24:29 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2014 Skąd: Leeds |
"Masło" ma bagnecie i korku oleju. Wolę nie ryzykować. Auto jedzie do mechanika. Jakoś trza zaradzić. Ktoś się orientuje jaki koszt samych części? Nie wiem czy trzeba planować głowice czy coś jeszcze?
|
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2015-03-12 21:49:04 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
robota przy głowicy to koszt około 800- 1000 funtów, zależy od samochodu.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
zawrocony | Post #7 Ocena: 0 2015-03-13 07:48:04 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Cytat: 2015-03-12 20:24:29, InvisibleShooter napisał(a): "Masło" ma bagnecie i korku oleju. Wolę nie ryzykować. Auto jedzie do mechanika. Jakoś trza zaradzić. Ktoś się orientuje jaki koszt samych części? Nie wiem czy trzeba planować głowice czy coś jeszcze? Jestem rogaczem pospolitym.....
|
Onieznajomy | Post #8 Ocena: 0 2015-03-13 08:45:45 (10 lat temu) |
Z nami od: 02-09-2011 Skąd: Glasgow |
glowice mozna sprawdzis czy powinna byc planowana
kiedys po zmianie uszczelki silnik powinien byc dobrze zagrzany, ostudzony i glowica byla ponownie dokrecana, wiadomo ze kluczem dynamometrycznym, dzisiaj podobno drugi raz juz sie nie dokreca, ale moze warto? |
fukuzawa | Post #9 Ocena: 0 2015-03-23 21:54:35 (10 lat temu) |
Z nami od: 23-03-2015 Skąd: mcr |
witam,
możecie polecic jakis solidny i zaufany warsztat w manchesterze gdzie można zrobic mot,serwis itd? 'ten czas' w roku znowu mnie zaskoczył i nie mam pojecia gdzie jechac żeby spokojnie oddac samochód i nie płacic za wyimaginowane naprawy. dzieki. [ Ostatnio edytowany przez: fukuzawa 23-03-2015 21:55 ] |
InvisibleShoote | Post #10 Ocena: 0 2015-04-10 20:40:47 (10 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2014 Skąd: Leeds |
Witam ponownie. Z uszczelką problem rozwiązany natomiast walczę teraz z wentylatorem. Temperatura po 2-3 minutach dochodzi do 88 stopni, gdzie wskazówka w ogóle później nie drgnie. Wentylator się nie załącza, nie ważne jak długo jadę czy też stoję. Temperatura w żadnym wypadku nie skacze. Nie znalazłem jednak bezpiecznika od wentylatora w skrzynce bezpieczników pod maską. Jeżdżę tak od początku (około 3 msc).
Ma ktoś jakieś pomysły? P.S Kupiłem dziś czujnik temperatury wody, ale nie spojrzałem i facet wcisnął mi nie ten, który potrzebowałem. Jutro jadę wymienić. Ford Focus 1.6 16V Duratec 115KM. 2005r. [ Ostatnio edytowany przez: InvisibleShooter 10-04-2015 20:41 ] |