Str 60 z 119 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
krakn |
Post #1 Ocena: 0 2015-02-06 18:51:34 (10 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat:
2015-02-06 18:39:20, keramczak napisał(a):
Ja piernicze, gdzie się podział ta słynna niemiecka solidność,4 letnie auto....
Była, przed wojną.
Teraz działają zgodnie ze zmową "żarówkową" Oby do końca gwarancji i niech se kupi nowy.
O dziwo, są tacy co po kilka razy jeżdżą z tym problemem czy zespołem problemów już w trakcie gwarancji...
Tak czytam co może być problemem, to wychodzi na to że wszytko poza tylnymi drzwiami
Czujnik / [rzełącznik świateł hamowania, ciśnienie paliwa, ten ww zawór spalin, filtr cząstek ... spalona żarówka, świece żarowe ...  Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
|
|
Post #2 Ocena: 0 2015-02-06 18:55:16 (10 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
krakn |
Post #3 Ocena: 0 2015-02-06 18:59:00 (10 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
O i o tym przewodzie też czytałem.
No właśnie to jest dziwne że dzieje się to tak nieregularnie.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
|
Post #4 Ocena: 0 2015-02-06 19:05:06 (10 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
minicab |
Post #5 Ocena: 0 2015-02-06 19:19:26 (10 lat temu) |
 Posty: 1509
Z nami od: 08-05-2009 Skąd: U.K. |
Mam to samo u siebie w vanie oraz w osobowym (zbieg okolicznosci). W osobowym zapala sie sprezynka jak go ostro pocisne np przy wyprzedzaniu na single carriageway. Po restarcie wszystko ok. Obstawiam zapchany EGR jako ze rzadko kiedy mam okazje przepalic go po autostradzie. Zrobi sie cieplej to wyczyszcze.
Natomiast w Vanie zapala sie lampka EDC zawsze na autostradzie jak jade powyzej 60mph, strata mocy w tym wypadku jest ogromna. Lada tydzien jade z nim na warsztat, bo nie mam pojecia co moze byc w tym przypadku. "One day you'll leave this world behind
So live a life you will remember."
|
 
|
 |
|
|
krakn |
Post #6 Ocena: 0 2015-02-06 19:27:03 (10 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
No właśnie zazwyczaj powyżej 60, choć bywa że nieco mniej.
Jadę spokojnie bez ciśnięcia i nagle dupa.
Bo tak jak pisałem wcześniej do domu z każdej strony mam strome około 3-4 kilometrowe podjazdy, to piłuję obroty normalnie 3000 ale ostatnio to dla przedmuchu rury nawet do 4000.
Jeżdżę dużo i po mieście i po autostradach, Ja już zacząłem podejrzewać paliwo z Tesco, bo najczęściej tam tankuję, albo na Saisbury.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
autofan |
Post #7 Ocena: 0 2015-02-06 20:10:57 (10 lat temu) |
 Posty: 807
Z nami od: 15-11-2007 Skąd: Poole |
Tankowanie w Tesco to troche ryzykowne , w moim miescie pare dni temu zamkneli na dluzej stacje Tesco po tym jak kilkunastu klientom auta zdechly po tankowaniu. Skonczylo sie na odszkodowaniach a stacja byla " zbanowana" pare tygodni .Nie mam pojecia jak to sie skonczylo bo ja tylko benzynka . Milosnik samochodow.
|
 
|
   
|
|
zawrocony |
Post #8 Ocena: 0 2015-02-06 20:18:13 (10 lat temu) |
 Posty: 307
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Ostatnio mialem 4 takie przypadki jak opisujecie, w kazdym z nich przy przyspieszaniu ( obciazeniu ) silnika zapalaly sie kontrolki, auto tracilo moc i w dwoch przypadkach po odjeciu gazu i ustabilizowaniu obrotow moc powracala, w nastepnych dwoch powracala dopiero po ponownym wlaczeniu zaplonu. W kazdym jednym jazda probna i cisnienie paliwa bylo o 200 bar za niskie do wymaganego, przy czym w dwoch przypadkach szlo za duzo powietrza z paliwem-tu wina byl tylko filtr paliwa w nastepnych dwoch pompa paliwa wysokiego cisnienia, test na postoju wykazal 500 bar mniej niz jest wymagane ( przepuszczala w srodku ) Pare przypadkow przy obciazeniu tzn mala predkosc a wysoki bieg i gaz full pochodzilo od turbiny lub zaworu turbiny. Chce powiedziec ze kazdy przypadek jest inny a moze dawac podobne efekty, podepnijcie pod koma i napiszczie jaki jest wynik. I na koniec blad z wczoraj, brak mocy przy rozgrzanym silniku na trasie i swica kontrolki, komp pokazuje ze blad byl z niewlasciwego wskazaniav czujnika temp powietrza na dolocie, ale w aucie sa dwa czujniki takie, jeden na przeplywce drugi na kolektorze ssacym, gdy blad sie pojawial czujniki wskazywaly -50*C , i nie byly uszkodzone a instalacja byla sprawna, blad powodowal wadliwy czujnik temp niskiego cisnienia za zaworem EGR pokazujac caly czas 250*C i nie dajac sterownikowi informacji ze cos jest nie tak, a czujniki temp na DPF wskazywaly dobrze. Chodzi o to ze trzeba czytac dane a nie tylko to co komputer pokaze. Jestem rogaczem pospolitym.....
|
 
|
 
|
|
krakn |
Post #9 Ocena: 0 2015-02-06 20:21:37 (10 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Wszędzie się może zdarzyć wtopa, u nas była woda na BP, stacja jest w dolinie. Zresztą to dość głowna droga z M25 w kierunku Croydon.
Tam dość często są powodzie. Akurat powodzi nie było, tylko duże ulewy,
I był dym bo ludzie mieli problem z samochodami, niektórzy to nawet daleko nie zajechali.
Nie wiem, na razie będę tankować na BP, ale muszę sprawdzić w wolnej chili co dam rady, może faktycznie jakiś wężyk czy coś. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
krakn |
Post #10 Ocena: 0 2015-02-08 14:57:04 (10 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
A więc tak.
Dziś sobie pomacałem tu i uwdzie bo zakamarkach.
Wymieniłem filtr paliwa.
I zauważyłem dwa zjawiska.
Wysoki poziom oleju w misce olejowej
Oraz że tu mam obślinione.
Rozumiem że to jest ten egr.
Dziś już mi się nie chce wymieniać oleju ale jadę kupić, olej i filtr.
PO Stanie oleju sądzę a nawet jestem przekonany że to paliwo leci do silnika, przez ten cholerny filtr cząsteczek, muszę przemyśleć czy aby go nie wywalić
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|