MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 54 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 53 | 54 | 55 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

Str 54 z 119

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

andyopole

Post #1 Ocena: 0

2014-06-27 14:04:45 (11 lat temu)

andyopole

Posty: 13642

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Oswiec człowieku drogi co to takiego to koło dwumasowe. Gdy ja mechanikowalem w Warszawie czy Żuku takich rzeczy nie bywało.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

andyopole

Post #2 Ocena: 0

2014-06-27 14:04:45 (11 lat temu)

andyopole

Posty: 13642

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Oswiec człowieku drogi co to takiego to koło dwumasowe. Gdy ja mechanikowalem w Warszawie czy Żuku takich rzeczy nie bywało.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #3 Ocena: 0

2014-06-27 14:19:58 (11 lat temu)

Posty: 1985

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-12-2011

Cytat:

2014-06-27 14:04:45, andyopole napisał(a):
Oswiec człowieku drogi co to takiego to koło dwumasowe. Gdy ja mechanikowalem w Warszawie czy Żuku takich rzeczy nie bywało.


To chyba takie kolo co by nie hurczalo to trzeba je masowac z dwoch stron. ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #4 Ocena: 0

2014-06-27 14:23:54 (11 lat temu)

andyopole

Posty: 13642

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

O masowaniu walka słyszałem ale żeby koło masowac?

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

zawrocony

Post #5 Ocena: 0

2014-06-27 15:42:18 (11 lat temu)

zawrocony

Posty: 307

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2014

Skąd: Oxfordshire

Cytat:

2014-06-27 14:04:45, andyopole napisał(a):
Oswiec człowieku drogi co to takiego to koło dwumasowe. Gdy ja mechanikowalem w Warszawie czy Żuku takich rzeczy nie bywało.
Jest to kolo zamachowe ktore tlumi drgania skretne.Dwumas
Jestem rogaczem pospolitym.....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Onieznajomy

Post #6 Ocena: 0

2014-06-27 15:59:58 (11 lat temu)

Onieznajomy

Posty: 4046

Mężczyzna

Z nami od: 02-09-2011

Skąd: Glasgow

Cytat:

2014-06-27 15:42:18, zawrocony napisał(a):
Cytat:

2014-06-27 14:04:45, andyopole napisał(a):
Oswiec człowieku drogi co to takiego to koło dwumasowe. Gdy ja mechanikowalem w Warszawie czy Żuku takich rzeczy nie bywało.
Jest to kolo zamachowe ktore tlumi drgania skretne.Dwumas


wreszcie sie dowiedzialem dokladnie jak ten dwumas wyglada
dobry link Zawrocony

kiedys taki tlumik drgan by na niektorych tarczach sprzeglowych
napewno drgania tlumi sprzeglo hydrokinetyczne
pamietam tez ze w zaporozcach byl jakis tlumik drgan, ale chyba nie byl na sprzegle

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

andyopole

Post #7 Ocena: 0

2014-06-27 16:35:28 (11 lat temu)

andyopole

Posty: 13642

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Taki tlumik drgan skretnych byl zawsze na wszystkich tarczach sprzeglowych. Tez w formie kilku sprezynek na obwodzie kola. Tak w uproszczeniu. Pewnie z powodu wiekszych osiagow silnikow te tlumiki juz nie dawaly sobie rady z drganiami skretnymi.
Stawiam wirtualne piwo temu kto opisze jak sie objawialy drgania skretne! Oczywiscie zawodowcy wykluczeni z konkursu.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

clockwork_orang

Post #8 Ocena: 0

2014-06-27 17:10:14 (11 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

a tzw. miedzygaz nie sluzyl owemu celowi?
to co dzis robi tlumik kiedys trzeba bylo nadrobic gazem...

ps. a te drgania nie objawiaja sie zabka, czyli szarpaniem po wrzuceniu biegu?

[ Ostatnio edytowany przez: clockwork_orange 27-06-2014 17:11 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #9 Ocena: 0

2014-06-27 17:15:42 (11 lat temu)

andyopole

Posty: 13642

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2014-06-27 17:10:14, clockwork_orange napisał(a):
a tzw. miedzygaz nie sluzyl owemu celowi?
to co dzis robi tlumik kiedys trzeba bylo nadrobic gazem...
:-)
Nie. Miedzygaz sluzyl do zmiany biegow bez zgrzytania kolami zebatymi w skrzyni biegów nie wyposażonej w synchronizatory. Jezdzilem takimi autami: Star, Jelcz, autobus Jelcz "ogórek". Dzis malo kto sobie wyobraża niesynchronizowana skrzynię biegów.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

clockwork_orang

Post #10 Ocena: 0

2014-06-27 17:22:18 (11 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Wartburg tez mial niesynchronizowana skrzynie...

mnie chodzi o to, ze przy zmianie biegow inna jest predkosc kola, inna silnika a wiec trzeba jakos to wyrownac dla gladszego przelaczania biegow...

zakladajac teoretycznie, ze trzymasz caly czas gaz wcisniety do polowy, to podczas przelaczania biegu owe tlumiki ciezko pracuja

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 54 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 53 | 54 | 55 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,