Str 53 z 119 |
|
---|---|
zawrocony | Post #1 Ocena: 0 2014-06-13 06:50:28 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Zdemontuj dolot do turba i sprawdz czy wirnik nie ma czasem za duzego luzu, prawdopodobnie pada turbina, nie musi kopcic jak pada. Ps wyslij mi numer bledu z numerem nadwozia na pw to sprawdze czy nie dzieje sie tak ze wzgledu na blad w oprogramowaniu.
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
jas_ko | Post #2 Ocena: 0 2014-06-13 10:11:58 (11 lat temu) |
Z nami od: 12-06-2014 Skąd: Leigh |
Numeru błędu nie znam ale dzisiaj jak znajdę chwilę to podjadę podpiąć komputer do znajomego spisze numer błędu i podeślę puki co dziękuję za zainteresowanie moim problemem
|
InvisibleShoote | Post #3 Ocena: 0 2014-06-17 21:16:08 (11 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2014 Skąd: Leeds |
Witam. Bez zbędnych słów:
Peugeot 307 1.6 HDI 2005r. Problemem jest "przerywanie" wspomagania kierownicy (elektryczno-hydrauliczna pompa) podczas jazdy. Jak go je**ie (za przeproszeniem) - tak jedzie. Auto przy włączonej klimie i światłach (dla obciążenia alternatora)zachowuje się tak samo. Pomiar napięcia w kostkach prawidłowy. Pompa raz już wymieniona na używaną. Doczytałem coś o bezpieczniku głównym(który nie łączy), a słyszałem coś o czujniku ciśnienia, który może być padnięty. Wszystkiego słuchałem "na raty" dlatego tez nie wiem co może być powodem. Znajomy znajomego mówił... Jeśli wiecie o co mi chodzi. Z góry dziękuję za jakąkolwiek podpowiedź! Pozdrawiam Przepraszam za chaos w poście. [ Ostatnio edytowany przez: InvisibleShooter 17-06-2014 21:17 ] |
zawrocony | Post #4 Ocena: 0 2014-06-17 22:05:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Oznaki na pompe, ale ja wymieniles i mimo ze uzywka to musialbys miec pecha by te same objawy byly, zobacz dla pewnosci lacznik krzyzakowy miedzy kolumna a przekladnia czy nie jest zapieczony, jesli krzyzak jest zapieczony to daje identyczne objawy, czyli jak krecisz kierownica to chwile idzie normalnie a za chwile ciezko i tak na przemian.
Jestem rogaczem pospolitym.....
|
krakn | Post #5 Ocena: 0 2014-06-27 08:24:06 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
No i chyba mam problem, albo nadchodzi.
Ta niemiecka kupa złomu Crafter coś wydaje dziwne dźwięki gdy wcisnę sprzęgło. Jak na mój słuch to tak jak by turkotało jakieś łożysko. Nawet chyba czuję pod nogą że przechodzą jakieś drgania. Biegi wchodzą ładnie, lekko ale ten turkot mnie niepokoi. Kiedyś pojawił się na chwilę i zamilkło, dziś już cały czas gdy tylko naciskam. Co to może być? Jak długo może potrwać naprawa? Spróbować nagrać filmik? ale nie wiem czy będzie słychać Kurna niemieckie Gfno wrr Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2014-06-27 08:41:19 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #7 Ocena: 0 2014-06-27 08:55:45 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #8 Ocena: 0 2014-06-27 09:32:07 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Starałem się nagrać dźwięk jak najlepiej
No śmieszne by było gdyby to był rocznik 85 a nie 2011, 55000 mil zaledwie. To ma pracować a nie odpoczywać u mechanika kurna ![]() Gdy nie trzymam sprzęgła to też jest delikatny turkot, ale nie cały czas, raz jest raz ni ma ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
andyopole | Post #9 Ocena: 0 2014-06-27 10:41:39 (11 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Tarcza dociskowa. Albo. W kole zamachowym jest lozysko na ktorym jest wsparty walek sprzeglowy skrzyni biegów. Obstawialbym jednak docisk bo to lozysko o raktycznie sie nie psuje. Słoneczko nierowno bierze. Chyba ze jakies luzy na lozyskach w skrzyni biegów ale raczej nie.
|
zawrocony | Post #10 Ocena: 0 2014-06-27 13:19:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Oxfordshire |
Jest to dzwiek z kola dwumasowego, przy jego wymianie wymien sprzeglo za jednym razem. Skrzynia do wyjecia.
[ Ostatnio edytowany przez: zawrocony 27-06-2014 13:21 ] Jestem rogaczem pospolitym.....
|