MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 46 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 45 | 46 | 47 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

Str 46 z 119

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

andypolo

Post #1 Ocena: 0

2014-04-13 00:24:25 (11 lat temu)

andypolo

Posty: 2980

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2010

Skąd: C-L-S

EGR?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

RamzeSimon

Post #2 Ocena: 0

2014-04-13 23:40:56 (11 lat temu)

RamzeSimon

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2014

Skąd: Birmingham

Dzieki za podpowiedzi.

co do paliwa to moze ze zmienilem, nie wiem. Co prawda samochod stal nie uzywany, ale tylko przez piec dni.

Szukalem wiecej i znalazlem polskie forum fordowiczow, na ktorym spotkalem sie z tym samym problemem. Mowia tam ze przy okolo 120,000 mil trzeba wymienic wszystkie filtry i przeczyscic albo wymienic przewody doprowadzajodze paliwo, oleje. Bo tam moze po prostu byc niezly syf. Jutro moze mi sie uda umowic na wizyte u mechanika i oby sie wszystko wyjasnilo.

a co do tych kontrolek to one sie zaswiecily po wylaczeniu silnika.

A co to jest to EGR? - moze laickie pytanie :)

dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: 0

2014-04-14 00:25:46 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Bo w Polsce to leją paliwo do maszyn rolniczych i z MC Donalda :)))A na stacjach paliw to jest paliwo do czołgów a nie do samochodów :))

Filtry wystarczy, ktoś sie rozpędził z tymi przewodami. Chyba ze masz popękane
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #4 Ocena: 0

2014-04-14 06:48:34 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2014-04-14 07:38:51 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2014-04-14 07:49:24 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

RamzeSimon

Post #7 Ocena: 0

2014-04-14 12:29:34 (11 lat temu)

RamzeSimon

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2014

Skąd: Birmingham

Dziwi, nie dziwi. Napisalem o kontrolkach, bo nie wiedzialem czy OK ze sie zapalily czy nie. Ze nie ma obszernej wiedzy z tego tematu nie znaczy zeby jezdzic jak po szmacie.

Pytanie o EGR bylo naprawde, wygoogluje, jakies wytlumaczenie znajde napewno.

A jak mowia kto pyta nie bladzi.

Dzieki za wytlumaczenia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

gniewosz

Post #8 Ocena: 0

2014-04-14 14:28:48 (11 lat temu)

gniewosz

Posty: 8

Mężczyzna

Z nami od: 20-05-2011

Skąd: chester

Witam.Mam audi a6 1.9tdi 2003.
W aucie wymieniany byl silnik i po wlozeniu odpalil od razu lecz juz drugi raz nie chcial.Zawiozlem rozrusznik do regeneracji (bo nie krecil za dobrze). Po regeneracji (solenoid nie kontaktowal) i zalozeniu autko znow odpalilo bez problemu do czasu zgaszenia.Potem sytuacja ta sama.Alternator byl przelozony ze starego silnika, ale to chyba bez znaczenia (znaczenie silnika roznilo sie jedna literka).
Chodzi o to , ze teraz po przekreceniu kluczyka slychac tylko przy zegarach takie slyabiutkie "pyk" i to na tyle.
Rozrusznik na sucho chodzi bez problemu.
Vag pokazal mi pare bledow ale je skasowalem oprocz jednego
17994 - engine mount solenoid valves (n144/n145) short to plus
Co to oznacza? Czy moze to miec cos wspolnego z poduszka silnika? JEzeli tak to jak to wyeliminowac zeby byc pewnym? Auto na lewarek w jakiejs specjalnej pozycji ?
Obrazek
Ten silnik ktory jest wlozony przyszedl z normalnymi poduszkami do silnika a w starym byly z elektronika.Poduch nie wymienialismy ale to "cos" gdzie wchodzi wtyczka do poduszki jest uszkodzone i jest osobno. Jak odlacze wtyczke od tego to pokazuje mi ten sam blad ale moge go skasowac.Po podlaczeniu blad wyskakuje ale nie kasuje go.
Po przekreceniu kluczyka zegery pikaja 3 razy i reczny miga, nie dzialaja szyby (tzn czasem dzialaja).
Nie dziala automat od rozrusznika, nic nie slychac tylko jak juz pisalem po przekeceniu slychac tak jakby przekaznik pyknie.
Auto probowalem odpaliac z boostera wiec tez mam obawe czy za duzy prad nie pochrzanil czegos, no ale wtedy chyba VAG by cos pokazal?
Prosze o pomoc.Dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2014-04-14 15:21:40 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2014-04-14 18:11:45 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2014-04-14 14:28:48, gniewosz napisał(a):
Witam.Mam audi a6 1.9tdi 2003.
W aucie wymieniany byl silnik i po wlozeniu odpalil od razu lecz juz drugi raz nie chcial.Zawiozlem rozrusznik do regeneracji (bo nie krecil za dobrze). Po regeneracji (solenoid nie kontaktowal) i zalozeniu autko znow odpalilo bez problemu do czasu zgaszenia.Potem sytuacja ta sama.Alternator byl przelozony ze starego silnika, ale to chyba bez znaczenia (znaczenie silnika roznilo sie jedna literka).
Chodzi o to , ze teraz po przekreceniu kluczyka slychac tylko przy zegarach takie slyabiutkie "pyk" i to na tyle.
Rozrusznik na sucho chodzi bez problemu.
Vag pokazal mi pare bledow ale je skasowalem oprocz jednego
17994 - engine mount solenoid valves (n144/n145) short to plus
Co to oznacza? Czy moze to miec cos wspolnego z poduszka silnika? JEzeli tak to jak to wyeliminowac zeby byc pewnym? Auto na lewarek w jakiejs specjalnej pozycji ?
Obrazek
Ten silnik ktory jest wlozony przyszedl z normalnymi poduszkami do silnika a w starym byly z elektronika.Poduch nie wymienialismy ale to "cos" gdzie wchodzi wtyczka do poduszki jest uszkodzone i jest osobno. Jak odlacze wtyczke od tego to pokazuje mi ten sam blad ale moge go skasowac.Po podlaczeniu blad wyskakuje ale nie kasuje go.
Po przekreceniu kluczyka zegery pikaja 3 razy i reczny miga, nie dzialaja szyby (tzn czasem dzialaja).
Nie dziala automat od rozrusznika, nic nie slychac tylko jak juz pisalem po przekeceniu slychac tak jakby przekaznik pyknie.
Auto probowalem odpaliac z boostera wiec tez mam obawe czy za duzy prad nie pochrzanil czegos, no ale wtedy chyba VAG by cos pokazal?
Prosze o pomoc.Dzieki


jak dla mnie, amatora, to coś masz z zaworami w tym silniku, albo z odczytem ich pozycji przez komputer.

Ale to tylko moja wolna myśl, proszę nie bierz tego jako pewnik, za wysoki próg dla mnie.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 46 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 45 | 46 | 47 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,