Str 46 z 119 |
|
---|---|
andypolo | Post #1 Ocena: 0 2014-04-13 00:24:25 (11 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
EGR?
|
RamzeSimon | Post #2 Ocena: 0 2014-04-13 23:40:56 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Birmingham |
Dzieki za podpowiedzi.
co do paliwa to moze ze zmienilem, nie wiem. Co prawda samochod stal nie uzywany, ale tylko przez piec dni. Szukalem wiecej i znalazlem polskie forum fordowiczow, na ktorym spotkalem sie z tym samym problemem. Mowia tam ze przy okolo 120,000 mil trzeba wymienic wszystkie filtry i przeczyscic albo wymienic przewody doprowadzajodze paliwo, oleje. Bo tam moze po prostu byc niezly syf. Jutro moze mi sie uda umowic na wizyte u mechanika i oby sie wszystko wyjasnilo. a co do tych kontrolek to one sie zaswiecily po wylaczeniu silnika. A co to jest to EGR? - moze laickie pytanie ![]() dzieki |
krakn | Post #3 Ocena: 0 2014-04-14 00:25:46 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Bo w Polsce to leją paliwo do maszyn rolniczych i z MC Donalda
![]() ![]() Filtry wystarczy, ktoś sie rozpędził z tymi przewodami. Chyba ze masz popękane Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Post #4 Ocena: 0 2014-04-14 06:48:34 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #5 Ocena: 0 2014-04-14 07:38:51 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2014-04-14 07:49:24 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
RamzeSimon | Post #7 Ocena: 0 2014-04-14 12:29:34 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2014 Skąd: Birmingham |
Dziwi, nie dziwi. Napisalem o kontrolkach, bo nie wiedzialem czy OK ze sie zapalily czy nie. Ze nie ma obszernej wiedzy z tego tematu nie znaczy zeby jezdzic jak po szmacie.
Pytanie o EGR bylo naprawde, wygoogluje, jakies wytlumaczenie znajde napewno. A jak mowia kto pyta nie bladzi. Dzieki za wytlumaczenia. |
gniewosz | Post #8 Ocena: 0 2014-04-14 14:28:48 (11 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2011 Skąd: chester |
Witam.Mam audi a6 1.9tdi 2003.
W aucie wymieniany byl silnik i po wlozeniu odpalil od razu lecz juz drugi raz nie chcial.Zawiozlem rozrusznik do regeneracji (bo nie krecil za dobrze). Po regeneracji (solenoid nie kontaktowal) i zalozeniu autko znow odpalilo bez problemu do czasu zgaszenia.Potem sytuacja ta sama.Alternator byl przelozony ze starego silnika, ale to chyba bez znaczenia (znaczenie silnika roznilo sie jedna literka). Chodzi o to , ze teraz po przekreceniu kluczyka slychac tylko przy zegarach takie slyabiutkie "pyk" i to na tyle. Rozrusznik na sucho chodzi bez problemu. Vag pokazal mi pare bledow ale je skasowalem oprocz jednego 17994 - engine mount solenoid valves (n144/n145) short to plus Co to oznacza? Czy moze to miec cos wspolnego z poduszka silnika? JEzeli tak to jak to wyeliminowac zeby byc pewnym? Auto na lewarek w jakiejs specjalnej pozycji ? ![]() Ten silnik ktory jest wlozony przyszedl z normalnymi poduszkami do silnika a w starym byly z elektronika.Poduch nie wymienialismy ale to "cos" gdzie wchodzi wtyczka do poduszki jest uszkodzone i jest osobno. Jak odlacze wtyczke od tego to pokazuje mi ten sam blad ale moge go skasowac.Po podlaczeniu blad wyskakuje ale nie kasuje go. Po przekreceniu kluczyka zegery pikaja 3 razy i reczny miga, nie dzialaja szyby (tzn czasem dzialaja). Nie dziala automat od rozrusznika, nic nie slychac tylko jak juz pisalem po przekeceniu slychac tak jakby przekaznik pyknie. Auto probowalem odpaliac z boostera wiec tez mam obawe czy za duzy prad nie pochrzanil czegos, no ale wtedy chyba VAG by cos pokazal? Prosze o pomoc.Dzieki |
Post #9 Ocena: 0 2014-04-14 15:21:40 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2014-04-14 18:11:45 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2014-04-14 14:28:48, gniewosz napisał(a): Witam.Mam audi a6 1.9tdi 2003. W aucie wymieniany byl silnik i po wlozeniu odpalil od razu lecz juz drugi raz nie chcial.Zawiozlem rozrusznik do regeneracji (bo nie krecil za dobrze). Po regeneracji (solenoid nie kontaktowal) i zalozeniu autko znow odpalilo bez problemu do czasu zgaszenia.Potem sytuacja ta sama.Alternator byl przelozony ze starego silnika, ale to chyba bez znaczenia (znaczenie silnika roznilo sie jedna literka). Chodzi o to , ze teraz po przekreceniu kluczyka slychac tylko przy zegarach takie slyabiutkie "pyk" i to na tyle. Rozrusznik na sucho chodzi bez problemu. Vag pokazal mi pare bledow ale je skasowalem oprocz jednego 17994 - engine mount solenoid valves (n144/n145) short to plus Co to oznacza? Czy moze to miec cos wspolnego z poduszka silnika? JEzeli tak to jak to wyeliminowac zeby byc pewnym? Auto na lewarek w jakiejs specjalnej pozycji ? ![]() Ten silnik ktory jest wlozony przyszedl z normalnymi poduszkami do silnika a w starym byly z elektronika.Poduch nie wymienialismy ale to "cos" gdzie wchodzi wtyczka do poduszki jest uszkodzone i jest osobno. Jak odlacze wtyczke od tego to pokazuje mi ten sam blad ale moge go skasowac.Po podlaczeniu blad wyskakuje ale nie kasuje go. Po przekreceniu kluczyka zegery pikaja 3 razy i reczny miga, nie dzialaja szyby (tzn czasem dzialaja). Nie dziala automat od rozrusznika, nic nie slychac tylko jak juz pisalem po przekeceniu slychac tak jakby przekaznik pyknie. Auto probowalem odpaliac z boostera wiec tez mam obawe czy za duzy prad nie pochrzanil czegos, no ale wtedy chyba VAG by cos pokazal? Prosze o pomoc.Dzieki jak dla mnie, amatora, to coś masz z zaworami w tym silniku, albo z odczytem ich pozycji przez komputer. Ale to tylko moja wolna myśl, proszę nie bierz tego jako pewnik, za wysoki próg dla mnie. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|