MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 37 z 119 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 36 | 37 | 38 ... 117 | 118 | 119 ] - Skocz do strony

Str 37 z 119

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

cichy13

Post #1 Ocena: 0

2013-07-08 11:59:01 (12 lat temu)

cichy13

Mężczyzna

Z nami od: 29-11-2010

Dobry mechanik to rzadkość dzisiaj, a czemu ktoś zapyta. Powiem na swoim przykładzie; pracuję w branży od kilkunastu lat, przede wszystkim są to autoryzowane servisy. Ostatnie 7 lat w UK w autoryzowanym servisie VW pojazdy użytkowe (CV). I jedno mogę powiedzieć, jak angielscy mechanicy mogą być dobrzy skoro większość (nie generalizuję nie wszyscy) nie ma bladego pojęcia jak silnik działa, o bardziej skomplikowanych systemach nie wspomnę. To nie są mechanicy, to wymieniacze, wymienię to jak nie pomoże to coś innego. Taka jest smutna prawda, a jeśli chodzi o rodaków, jest mnóstwo dobrych mechaników, ale jest i mnóstwo partaczy i szachrajów, jak wszędzie, a bierze się to z tego że niestety uniwersalny mechanik (naprawiający wszystkie samochody) to przestaje istnieć. Ilość i różnorodność systemów montowanych w pojazdach jest tak wielka że po prostu nie daje się tego ogarnąć. Ktoś powie że przecież to wszystko na tej samej zasadzie działa i będzie miał racje, ale.... właśnie jest jedno ale, czujnik produkowany dla jednego koncernu samochodowego, wyglądający zupełnie identycznie, może mieć zamienione piny elektryczne i już jesteśmy załatwieni. Niby to samo a jednak nie to samo. To tylko przykład na to jak producenci zabezpieczają się przed naprawami w warsztatach. No i właściciele samochodów, większość myśli że jak warsztat ma komputer to po podłączeniu WSZYSTKO będzie wiadomo. Komputery pomagają diagnozować, ale nie naprawiają samochodów. Poza tym często jest tak ż