Str 4 z 118 |
|
---|---|
rybens91 | Post #1 Ocena: 0 2013-03-08 21:37:30 (12 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 28-02-2013 |
ZENVONZEN DAJ MI SWOJ NAMIAR MAM MAZDE 6 I SPORO PROBLEMOW
|
rybens91 | Post #2 Ocena: 0 2013-03-08 21:42:31 (12 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 28-02-2013 |
moze ty nawrocony dasz mi swoj namiar bylem u dwoch mechanikow polskich i kazdy mowi co innego mozna sie zastanowic dlaczego mowia co innego zastanawiam sie czy oni wogole umia naprawiac samochody jakos cizeko jest w manchesterze o dobrego mechanika
|
ZenVonZen | Post #3 Ocena: 0 2013-03-08 22:15:06 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Cytat: 2013-03-08 07:15:17, dzieckowemgle napisał(a): No to mam pytanie panie mechanik. VW polo 6n 1.4apq. Czasmi nie chce zapalic, a czasmi zgasnie w czasie wolnej jazdy na niskich obrotach. Okolo raz na tydzien. Po za tym smiga jak rakieta, nic nie przerywa, ladnie wchodzi na obroty. Nie ma wplywu czy jest nagrzany czy zimny ani jaka pogoda. W czym problem? 1. Dobrze by było gdybyś miał możliwość zeskanowania aut(najlepiej w trakcie usterki lub zaraz po). 2.w przypadku braku możliwości wykonania operacji z pkt 1. należałoby zeskanować auto nawet w późniejszym czasie i ustalić jakie są zapisane usterki w aucie. 3. Na początku wygląda na to ze czujnik położenia walu odmawia posłuszeństwa co może nie spowodować pokazania kodu błędu na skanerze. 4. Nie zaszkodziłoby przyjzec się pracy przepustnicy , następnie umyć jej i przeprowadzić adaptacje. 5. Sprawdzić połączenia przewodów masowych z karoseria i silnikiem. 6. sprawdź przekaźnik pompki paliwa, bodajże nr 410. Życzę powodzenia i prosiłbym odpisać co bylo lub też czy pomogłem. [ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 08-03-2013 22:35 ] ... a co boli twoje auto...???
|
ZenVonZen | Post #4 Ocena: 0 2013-03-08 22:21:13 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Rybens91. Jeśli mógłbyś opisać główne problemy z twoim autem może uda nam się coś poradzić. Jaki silnik tam masz. Nie chciałbym podawać namiarów na siebie narazie bo dużo zazdrosnych hien Oskarży mnie zaraz o nieuczciwa autoreklamę. Wiec opisz problemy.
... a co boli twoje auto...???
|
ZenVonZen | Post #5 Ocena: 0 2013-03-08 22:28:09 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Nawet gdybyśmy się spotkali dobrze by było wiedzieć na jaka naprawę się szykować nawet nauczyciel musi się przygotować z materiałami na kolejny dzień i ułożyć sobie plan zajęć. Nauczyciele także kozystaja z różnych źródeł również Internetu aby ich praca była bardziej owocna. Nie ukrywam iż fora tematyczne często pomagają w rozwiazywaniu różnych problemów z autami i czemu mielibyśmy z nich nie kozystac
... a co boli twoje auto...???
|
|
|
rybens91 | Post #6 Ocena: 0 2013-03-08 22:30:29 (12 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 28-02-2013 |
mazda 6 disel z 2007 roku problem jest z pdf i maglownica zreszta jest praktycznie nowa po regeneracji z tym pdf borykalo sie trzech mechanikow jeden nawet zapewnial mnie ze przepcha komputerowo ale niestety nie udalo sie drugi radzi wywalic go a trzeci probowal go przeczyscic jakimis chemikaliami ale ikona PDF swieci dalej moze ty masz jakis pomysl
|
rybens91 | Post #7 Ocena: 0 2013-03-08 22:34:30 (12 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 28-02-2013 |
z fordem focusem mam moj syn problem podczas pracy slychac jakby w alternatorze jargotalo lozysko zwlaszcza jak sie wylacza silnik jeden pan mechanik stwierdzil ze jest to objaw sprzegla dwumasowego a drugi ze jednak alternator hmmmmm.... komu wierzyc
|
ZenVonZen | Post #8 Ocena: 0 2013-03-08 22:37:07 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Który to focus jaki silnik?
... a co boli twoje auto...???
|
rybens91 | Post #9 Ocena: 0 2013-03-08 22:41:20 (12 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 28-02-2013 |
ford focus 1.8 disel z 2006 roku
|
ZenVonZen | Post #10 Ocena: 0 2013-03-08 22:54:58 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Co do Mazdy to bron Boże nie wycinaj tego dpf bo nie wyjedziesz juz od tego mechanika i bedziesz mial większe problemy z autem.
1. Kiedy wymieniales olej i jaki wymieniales. 2. Sprawdź stan oleju ... ma być na X na bagnecie. 3. Wyskocz na autostradę na przejażdżkę i utrzymaj auto na 3000obrotow i na 3cim biegu przejedź okolo 40 km . 4. Jeśli to nie pomoże niestety trzeba udać się na dobra diagnostykę. Co z ta maglownica się dzieje? [ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 08-03-2013 22:59 ] ... a co boli twoje auto...???
|