Str 28 z 119 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2013-03-26 22:18:07 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
ZenVonZen | Post #2 Ocena: 0 2013-03-26 22:46:46 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Cytat: 2013-03-26 22:18:07, nawrocony napisał(a): Nadal teoretycznie tak, ale potencjometr jest na zewnatrz, sterowany za pomoca oski przepustnicy i teoretycznie nie moze sie dostac do niego nic, bo jesli by tak bylo to caly syf z olejem by tam juz dawno byl ![]() Masz racje ze teoretycznie ale w praktyce os nie jest uszczelniona oringiem lub simeringiem wiec miedzy obudowa aluminiowa a osią jest "prześwit przez który uwierz może dostać się preparat. Dobra idźmy dalej. Dlaczego obudowa potencjometru jest szczelna ? A wlasnie po to by przez szczeliny osi potencjometru i jego obudowy nie zasysal silnik lewego powietrza.! Wiec obudowa musi być szczelna a ciśnienie wewnątrz potencjometra otpowiada ciśnieniu na tarczy przepustnicy , czyli prawdopodobieństwo przeniknienia preparatów mogących zachwiać odczyt z potencjometra jest bardzo duże. P.S. Naprawdę nie chce się klucic, chciałbym abyśmy się zrozumieli. [ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 26-03-2013 22:55 ] ... a co boli twoje auto...???
|
Post #3 Ocena: 0 2013-03-26 23:38:31 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #4 Ocena: 0 2013-03-27 05:59:47 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
cichy13 | Post #5 Ocena: 0 2013-03-27 09:29:54 (12 lat temu) |
Z nami od: 29-11-2010 Skąd: Bicester |
To nie jest żadna filozofia zrobić to samemu. Uwierzcie mi przez te lata pracy w serwisach robiłem to setki a może i tysiące razy. Żadna przepustnica nie klękła. Jeśli auto ma 12 lat to z doświadczenia powiem że jest bardziej kuloodporne jak współczesne. Nie należy odkręcać żadnych elementów od modułu przepustnicy, chyba że jest się pewnym że zainstaluje się je w dokładnie tym samym położeniu, mowa ty o potencjometrze przepustnicy. Dodatkowo jest jeszcze silniczek krokowy który pozycjonuje przepustnicę na biegu jałowym silnika. Jeśli to linka ważne jest żeby nie była ona za bardzo napięta, sugeruję jakieś 5mm luzu przy naciśnięciu odsłoniętego cięgła. Jeśli linka jest zbyt napięta to opory linki plus opory przepustnicy powodują spowolniony powrót do pozycji wyjściowej i generują problemy. Znam mnóstwo przypadków kiedy ludzie podciągali linki myśląc że to "powera" im doda, a kończyło się na wizycie w warsztacie. Wredny-Werdew uwierz mi, człowiek człowieka zrobi, a Ty takiej głupiej przepustnicy nie wyczyścisz? Pozdrawiam.
... to co ogranicza nas, to ... czas ...
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2013-03-27 13:39:54 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
relly | Post #7 Ocena: 0 2013-03-27 20:40:46 (12 lat temu) |
Z nami od: 01-01-1970 |
pany
ja tam nie niewim i nie chce wiedziec jak jest skonstruowana przepustnica w sabbie ale zacieraanie sie osi prepustnicy wcle nie jest rzadka usterka w samochodach na wtrysku czesto gesto konstruktory nawet doprowadzali cienka rurka opary oleju z brather pipe do tejze oski |
Post #8 Ocena: 0 2013-03-27 20:57:13 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #9 Ocena: 0 2013-03-27 21:25:13 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #10 Ocena: 0 2013-03-27 21:28:47 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|