
Niekiedy zbieżność po wypadku bardzo ciężko jest wyrównać, można poprawić, żeby nie było takie upierdliwe to zjeżdżanie, ale dalej będzie cięło oponę z tej strony na którą zjeżdża, wtedy masz oponę do wymiany całkiem często.
Str 111 z 118 |
|
---|---|
ZlotaPerla1 | Post #1 Ocena: 0 2019-03-03 19:25:53 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Dlaczego ktoś pozbywa się auta wstawiając do komisu "po kosztach"? A jak komis to sobie opisze i wypachni to jego
![]() Niekiedy zbieżność po wypadku bardzo ciężko jest wyrównać, można poprawić, żeby nie było takie upierdliwe to zjeżdżanie, ale dalej będzie cięło oponę z tej strony na którą zjeżdża, wtedy masz oponę do wymiany całkiem często. Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
Wielim | Post #2 Ocena: 0 2019-03-03 19:54:03 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
No ale sprawdzaldm historię HPI . Nie było żadnego wypadku . Sprzedający mówił że nie przyjmują aut powypadkowych i z kategorią
|
ZlotaPerla1 | Post #3 Ocena: 0 2019-03-03 20:16:39 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Spoko, tak tylko sobie godom
![]() ![]() ![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
Wielim | Post #4 Ocena: 0 2019-03-04 17:54:56 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Opony sprawdzaldm . Dwie z tyłu takie same , bieżnik prawie nowy . Dwie z przodu też takie same , widać więcej zużyte . Ale inna marka niż te z tyłu , pewnie były wymieniane w innym czasie . Byłem dziś u nich w serwisie , podniósł autobus, coś kręcili , pojechał w trasę , wrócił , znowu to samo , kręcili w podwoziu , znowu w trasę i ok . Teraz samochód trzyma trasę prosto . Póki co jestem zadowolony . Najbardziej z automatu. Jednak wygoda jak w korku dziś stałem , tak jakbym swoją taxi jechał
|
daavid | Post #5 Ocena: 0 2019-03-09 03:41:14 (6 lat temu) |
Z nami od: 12-03-2007 Skąd: Birmingham |
Z przodu bardziej się zużywają. Możesz zrobić taki myk, że zamienisz koła z tyłu na przód. W UK wszystkie opony mogą być innej marki i z innym bieżnikiem, ale najlepiej mieć takie same na każdej osi. W końcu to nasze bezpieczeństwo.
|
|
|
Wielim | Post #6 Ocena: 0 2019-03-09 10:17:18 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Opony nie problem . Jak dojdzie do znacznika to po prostu wymienię na nowe . Te z tyłu wyglądają na prawie nowe . Te z przodu wymienię jak będzie trzeba .
|
andyopole | Post #7 Ocena: 0 2019-03-15 00:50:32 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Przymierzam się do wymiany klocków i tarcz. Za moich czasów był tylko Towot i wybor byl prosty. Ale teraz, Full wypas, trudno wybrać. Który smar będzie lepszy, grafitowy czy miedziowy?
![]() |
andyopole | Post #8 Ocena: 0 2019-03-15 03:43:55 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Cytat: d
2019-03-15 00:50:32, andyopole napisał(a): Przymierzam się do wymiany klocków i tarcz. Za moich czasów był tylko Towot i wybor byl prosty. Ale teraz, Full wypas, trudno wybrać. Który smar będzie lepszy, grafitowy czy miedziowy? ![]() Tzn. ja swój wybór mam, chciałbym tylko poznać zdanie dzisiejszych mechaników. |
Emeryt56 | Post #9 Ocena: 0 2019-03-15 11:21:56 (6 lat temu) |
Z nami od: 15-01-2018 Skąd: Montreal (Bristol) |
Zobacz co piszą na forum mechaników.
https://teamtotal.pl/forum/temat/16 |
Wielim | Post #10 Ocena: 0 2019-05-28 12:01:57 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
W wspomnianym samochodzie raz na jakiś czas , średnio raz na 10 przejażdżek skrzynia biegów szarpie i rzuca , automat . W ten sam dzień można jechać do sklepu , zostawić auto na godzinę i wracać i już jest normalnie . W sobotę jechałem do Southend i ok w dwie strony , dziś żona do sklepu i szarpie skrzynia biegów . Co to może być ?
[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 28-05-2019 12:02 ] |