
Str 108 z 118 |
|
---|---|
ZlotaPerla | Post #1 Ocena: 0 2018-09-18 17:26:58 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Common Fault w BMkach to dziury w przewodach do silnika, przez ktore mozna wymienic pól samochodu, a problem blachy - niestety sam nie zniknie, trzeba zalatac
![]() |
pantiktak | Post #2 Ocena: 0 2018-09-18 21:13:59 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
panowie nie wiem jaki tam jest dokładnie jest oznaczenie silnika ale jest to 3.0 jak go zobaczę to napiszę więcej co i jak, cały stan jak to mówią igła, tylko to grzanie, jeździł tym chłopak pedancik tak że ani ryski nie ma ale niestety ma kryzys finansowy i drugie auto i chce się pozbyć Beemki według mnie za pół ceny bo takie auta widziałem po 6 500 do 8 000.
|
Post #3 Ocena: 0 2018-09-18 21:20:00 (7 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Emeryt56 | Post #4 Ocena: 0 2018-09-19 15:08:23 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-01-2018 Skąd: Montreal (Bristol) |
Cytat: 2018-09-18 21:13:59, pantiktak napisał(a): panowie nie wiem jaki tam jest dokładnie jest oznaczenie silnika ale jest to 3.0 W 2006 był lifting tego modelu ale ogólnie się zakłada że jak z 2006 to już po liftingu i silnik może być 3.0i 218 koni lub 3.0Si 265 koni. Samochód jest w miarę lekki więc dobrze przyspiesza ale że jest napęd na tył to na zakrętach trzeba uważać i w połowie zakrętu nie przyspieszać. Długa maska to trochę nieporęcznie się parkuje, bardzo niski samochód więc dyskomfort we wsiadaniu i wysiadaniu. Ogólnie samochód przyciąga uwagę , zazdrosne nieudaczniaki mogą porysować ![]() Dobrze oglądać z zaufanym mechanikiem lub samemu się podszkolić. Ja bym zakładał że to tylko problem z układem chłodzenia i koszt 200-400f a jak samemu to jeszcze taniej. Podstawa to zaufany mechanik. Nie chodzi oto aby Ci ktoś za darmo zrobił ale uczciwie i nie wymieniał silnika (bo to opłacalne) zamiast termostatu. Problem jest w tym że na tych silnikach mało kto sie zna i do tego jest potrzebny program diagnostyczny do BMW bo te uniwersalne się ne sprawdzają. Jak w pierwszym lepszym warsztacie się zapytasz czy się znają na BMW to zazwyczaj Ci powiedzą że tak itd. Jak mechanik jeździ BMW to jest nadzieja że na tym się zna. |
ZlotaPerla | Post #5 Ocena: 0 2018-09-19 15:28:11 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Ile RTax? ze F400?
|
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2018-09-19 16:17:56 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2018-09-19 15:08:23, Emeryt56 napisał(a): Długa maska to trochę nieporęcznie się parkuje, bardzo niski samochód więc dyskomfort we wsiadaniu i wysiadaniu. Ogólnie samochód przyciąga uwagę , zazdrosne nieudaczniaki mogą porysować ![]() To stary samochod, wiekszosc osob nawet nie zwroci na niego uwagi. A wysiadanie i wsiadane jest w porzadku, bylam pasazerem nie raz, z dluga maska tez mozna zyc, kwestia przyzwyczajnia. Z4 to maly samochod, ktory latwo sie parkuje, nie ma co wydziwiac. Carpe diem.
|
papasaab | Post #7 Ocena: 0 2018-11-19 11:22:00 (7 lat temu) |
Z nami od: 19-11-2018 Skąd: oldbury |
Witam forumowiczow
Przepraszam ze bez polskich znakow ale pisze z kompa w pracy ![]() Moje auto saab93tid 150bhp dpf MY08 (remap/egr out 4 lata juz) poszukuje infopomocy Od jakiegos czasu problem z moca i dziwny dzwiek jak obcieranie metalu przy przyspieszaniu albo przegazowaniu. Jak sie okazalo kochane klapki wirowe na dolocie stanely w pozycji zamknietej i turbo zaczelo przeciekac na strone doladowania. Tera prawie wszystko OK bo wymienoine zostalo turbo i nowy dolot, do tego rozrzad i plyny ustrojowe wraz z filtrami. Ale ![]() ![]() Mechanik stwierdzil raz ze to wina dpf i nawet probowal przez komp wypalic ale jak zobaczyl ze caly wydech i podloga jest czerwona tak przerwal procedure i muisalem na autostrade zapier..papier zeby sie filtr wypalil ale i tak mu to dluzej zajelo jak zazwyczaj. Najlepsze jest to ze jak mial dolot zasyfiony (stary) i sadze w wydechowym (stare turbo) to nie dymil a tera jak ma czym oddychac to dymi ![]() Podejrzewalem rozrzad ze moze byc zle cos ze pompa paliwa moze nie ustawiona po wymialnie dolotu i rozrzadu ale meachnik mowi ze nie mozliwe ![]() ![]() jaies sugestie ? Tak na marginesie fajne to forum, czytam od poczatku i jestem aktualnie na 52 stronie. pozdrawiam papasaab |
AgentOrange | Post #8 Ocena: 0 2018-12-16 14:45:58 (6 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Czy orientujecie się ile może kosztować naprostowanie wgniecenia i malowanie: ![]() |
Wielim | Post #9 Ocena: 0 2019-02-26 16:25:14 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Wczoraj jadąc z parku po okolo 5 minutach jazdy mój stary peugeot 207 1.4 HDi diesel nagle strasznie przymulil by po kilku sekundach zgasnąć . Przed zamuleniem pokazał się komunikat w komputerze że antipollution faulty , ale to pokazywało się już od roku czy dwóch raz na kilka tygodni i znikało . Również samochód był 2-3 tygodnie na MOT I przeszedł bez problemu . Nie chciał się już odpalić ponownie mimo że rozrusznik kręcił aż rozladowalem chyba baterie . Przyjechała laweta zabrała do pobliskiego warsztatu , dziś dzwonie kilka minut temu a oni mówią że sprawdzają bo nie wiedzą nadal co to jest . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Nie wiem czy szukać innego samochodu czy czekać na wieści i ewentualną cenę naprawy
|
Wielim | Post #10 Ocena: 0 2019-02-26 16:26:33 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Cytat: 2019-02-26 16:25:14, Wielim napisał(a): Wczoraj jadąc z parku po okolo 5 minutach jazdy mój stary peugeot 207 1.4 HDi diesel nagle strasznie przymulil by po kilku sekundach zgasnąć . Przed zamuleniem pokazał się komunikat w komputerze że antipollution faulty , ale to pokazywało się już od roku czy dwóch raz na kilka tygodni i znikało . Również samochód był 2-3 tygodnie na MOT I przeszedł bez problemu . Nie chciał się już odpalić ponownie mimo że rozrusznik kręcił aż rozladowalem chyba baterie . Przyjechała laweta zabrała do pobliskiego warsztatu , dziś dzwonie kilka minut temu a oni mówią że sprawdzają bo nie wiedzą nadal co to jest . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Nie wiem czy szukać innego samochodu czy czekać na wieści i ewentualną cenę naprawy AgentOrange kiedyś się tym interesowałem i jakieś 2 lata temu ceny były około 200-250 funtów za element |