MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 106 z 118 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 105 | 106 | 107 ... 116 | 117 | 118 ] - Skocz do strony

Str 106 z 118

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

hants

Post #1 Ocena: 0

2018-04-25 23:42:16 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

Cytat:

2018-04-24 21:49:15, ZenVonZen napisał(a):
Cytat:

2018-04-24 21:21:07, hants napisał(a):
Cytat:

2018-04-23 19:42:30, ZenVonZen napisał(a):

Niestety nie wiemy jakie ciśnienia panują w układzie po tym zabiegu
Ja następnie skupiłbym się na zaworze rozpręznym, wraz z diagnostyką komputerową czujników

[ Ostatnio edytowany przez: <i>ZenVonZen</i> 23-04-2018 19:44 ]




Ślicznie dziękuję za zainteresowanie i poradę.

Ten zawór rozprężny (orifice), co może się w nim popsuć?

Tak na szybko....
Przed zaworem czynnik jest cieczą pod wysokim ciśnieniem, a za zaworem – cieczą pod niskim ciśnieniem.





Chyba raczej gazem?




Ha, czyli nie jest to po prostu "ciasna dziurka" przez którą z sykiem przelatuje (rozpręża się) gaz, odbierając przy tym ciepło z parownika....

Kurczę, znowu 25 funtów pójdzie do atmosfery *DONT_KNOW*
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

ZenVonZen

Post #2 Ocena: 0

2018-04-26 07:22:24 (7 lat temu)

ZenVonZen

Posty: 193

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: Rochdale

" chyba raczej gazem " właśnie jest w stanie płynnym, gdy dostaje się do atmosfery staje się gazem. Dlaczego masz marnować czynnik, jedz do jakiegoś ziomka który " odessie " czynnik i wymienisz zawór + radziłbym wymienić OSUSZACZ i spowrotem do tego samego ziomka wrócisz i ci nabije układ + zrobi odczyty ciśnień.
... a co boli twoje auto...???

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZenVonZen

Post #3 Ocena: 0

2018-04-26 09:49:19 (7 lat temu)

ZenVonZen

Posty: 193

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: Rochdale

Cytat:

2018-04-22 00:47:32, hants napisał(a):
Pokrętło zmiany temperatury działa prawidłowo: dmucha gorące lub zimne gdy chcę i jak je ustawię.

Czy ta róznica miedzy wejsciem i wyjsciem na chłodnicy czynnika nie jest zbyt mała?:

Obrazek

Obrazek

Problem pokazuje się tutaj! Różnica między tymi dwoma temp zdecydowanie powinna być większa. to co napisałem wtedy pod twoim postem uznajemy za mój błąd ponieważ źle to wytłumaczyłem ( chodziło mi bynajmniej o to czy temperatura na wejściu będzie X +- 10 stopni czy na wyjsciu X +- 10 stopni. ) sorry mój błąd.
Gdyby lata temu mój nauczyciel od termodynamiki to usłyszał.... Hmm wywaliłby mnie na zbity pysk. Przy różnicy 10 stopni nie zachodzi reakcja któraby mogła wykonać jakąś prace

[ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 26-04-2018 09:53 ]

... a co boli twoje auto...???

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZenVonZen

Post #4 Ocena: 0

2018-04-26 14:36:19 (7 lat temu)

ZenVonZen

Posty: 193

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: Rochdale

Zacznijmy od tego jak pracuje układ klimatyzacji w autach.

1 kompresor pompuje pod wysokim ciśnieniem czynnik w postaci pary, gazu do skraplacza ( chłodnica klimy)
2 w skraplaczu, jak sama nazwa wskazuje para ta się skrapla i dolnym przewodem jako ciecz pod wysokim ciśnieniem przelatuje przez filtr ( osuszacz) do zaworu rozpreznego
3 z zaworu czynnik wydostanie się jako ciecz pod niskim ciśnieniem i dociera do parownika ( taka chłodnica we wnętrzu auta)
4 ciepłe powietrze z wnętrza auta przedmuchuje parownik i wtedy czynnik zamienia swój stan skupienia z ciekłego w gazowy po czym trafia do zaworu ( tego samego zaworu rozpreznego i w tym samym stanie czyli gazowym o niskim ciśnieniu wraca do kompresora.

Teraz temp
1 kompresor --> skraplacz temp gorąca
2 skraplacz --> zawór temp zimna
3 zawór --> parownik temp zimna
3 parownik --> zawór ciepła
4 zawór --> kompresor ciepła

To tak mniej więcej

[ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 26-04-2018 14:46 ]

... a co boli twoje auto...???

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

observer_haters

Post #5 Ocena: 0

2018-07-08 21:51:31 (7 lat temu)

observer_haters

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-01-2014

Skąd: Wyspa

To cena za jedna sztuke :-o
A potrzebuje cztery takie!

CAAAOSwKytZJJSp" target="_blank">Vanos Solenoid Valve

Sa dostepne chinskie podrobki za 100 ddolarow sztuka, co do ktorej mam powazne watpliwosci.
Co z regeneracja ,czyszczeniem itd ? Da sie to ogarnac ?

[ Ostatnio edytowany przez: observer_haters 08-07-2018 21:53 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #6 Ocena: 0

2018-07-08 23:41:31 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

observer_haters

Post #7 Ocena: 0

2018-07-09 08:48:07 (7 lat temu)

observer_haters

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-01-2014

Skąd: Wyspa

Cytat:

2018-07-08 23:41:31, Konto usunięte napisał(a):
Oraz katalizator, lambdy i przede wszystkim obejrzeć endoskopem cylindry.

Jaki to ma zwiazek z moim pytaniem o konkretna czesc? Przeciez nie napisalem ze mam uszkodzone, sondy, katalizator lub ktorys z 10 cylindrow.

Podniesli cene elektrozaworow z okolo 110 funtow do ponad 1200 za sztuke 10 krotnie!?
Elektrozawor poz.2

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #8 Ocena: 0

2018-07-09 12:13:13 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

observer_haters

Post #9 Ocena: 0

2018-07-09 14:30:37 (7 lat temu)

observer_haters

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-01-2014

Skąd: Wyspa

Cytat:

2018-07-09 12:13:13, Konto usunięte napisał(a):
To, że elektrozawór zmiennych faz rozrządu jak jest niesprawny to leci kolejno wszystko.
Głowice też trzeba robić. Sama wymiana pomoże na 300-500 km na sprzedaż.


Wynik na zimnym i cieplym silniku :
Cylinder 1: 145
Cylinder 2: 145
Cylinder 3: 144
Cylinder 4: 145
Cylinder 5: 145
Cylinder 6: 144
Cylinder 7: 145
Cylinder 8: 145
Cylinder 9: 145
Cylinder 10 :145

Kompresja powinna byc pomiedzy 6.5do 10 bars...

Nie szukaj choroby tam gdzie jej nie ma. Dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #10 Ocena: 0

2018-07-09 15:14:55 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 106 z 118 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 105 | 106 | 107 ... 116 | 117 | 118 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,