MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dobry mechanik samochodowy Doradzi

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 118 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 116 | 117 | 118 ] - Skocz do strony

Postów: 1178

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ZenVonZen

Post #1 Ocena: 0

2013-03-06 00:49:23 (11 lat temu)

ZenVonZen

Posty: 193

Mężczyzna

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: Rochdale

Witam wszystkich.

Jestem tu nowy. Pojawiłem się na tym forum po to by Wam pomagać w dziedzinie pojazdów samochodowych. Mam nadzieje że każdy wasz wpis będzie kulturalny i rzeczowy.

..... Rozpoczął bym to forum od pytania czy macie, znacie lub szukacie "dobrego mechanika" mowie tu tylko i wyłącznie o ludziach z Manchesteru i okolic.

Zaznaczam iż wypowiedzi moje czasami będą wyglądały na chwalenie sie lub ostre krytykowanie innych ... Z góry przepraszam.

Jestem mechanikiem samochodowym z doświadczeniem i przyjechałem do Anglii pracować w zawodzie i tu zaskoczenie mnie spotkało, mianowicie w jaki sposób traktowane i naprawiane są wasze auta... Szczerze mówiąc to szlak mnie trafia i krew zalewa jak to widzę. Temat rzeka... Lecz na przełomie kilkunastu dni mam nadzieje go rozwinąć i naświetlić problematykę warsztatów samochodowych i Was klientów tychże warsztatów
.. a zdziwienie ogarnie wielu z was napewno. Zapraszam do wzięcia udziału w dyskusji.

Pierwszą sprawą jest naświetlenie Wam problematyki napraw waszych samochodów. Często zdarza się iż zaprowadzacie auto do warsztatów które oferują niesamowite usługi i mówią ładnie jak to oni się znają itd. itp. a po kilku dniach okazuje się że wasze auto stoi pod plotem bo: i tu się zaczyna, bo nie mamy części, bo syn mi zachorował, bo bo bo...
i obiecujemy ze jutro będzie gotowy , i oczywiście nie jest gotowy
Chcialbym akurat w tym momencie uświadomić Was ile procent z mechaników jest nimi faktycznie: